Работал в 5 компаниях 5 лет 3 месяца
Транспорт и Логистика, Финансовые услуги, Торговля розничная / Retail, Банки
Менеджер-координатор
Logistic Company
Транспорт и Логистика
4 месяца
07.2024 - по настоящее время
Від правильної підготовки до прийняття автомобіля, ретельної діагностики, вибору та координування робіт СТО, замовлення та встановлення запчастин до завершальних робіт та видачі авто клієнту — кожен крок потребує уваги до деталей, професіоналізму та координації щоб забезпечувати високу якість послуг компанії, задоволення клієнтів та дотримання всіх стандартів.
Посадові обов'язки:
• Підготовка до прийняття автомобіля
• Підготовка авто до розвантаження
• Фіксація та аналіз стану автомобіля
• Процедура повідомлення клієнта про прибуття автомобіля
• Перевезення автомобіля на СТО
• Комплексна діагностика
• Огляд результатів діагностики
• Комунікація з клієнтом
• Комунікація з відділом закупівлі
• Отримання кошторису на запчастини
• Замовлення та оплата запчастин
• Процес узгодження та контролю оплати запчастин
• Інформування клієнта про етапи роботи фото/відео звітом
• Підтримка прозорості та контролю якості на кожному етапі проведених робіт
• Підготовка пакету документів на оформлення авто
• Остаточний розрахунок та видача авто клієнту
Регіональний керівник
МЕТРО ПЕЙ, ТОВ
Финансовые услуги
4 месяца
03.2024 - 07.2024
• Проведення переговорів та укладення договорів з потенційними орендодавцями і провайдерами;
• Налагоджування і підтримка довгострокових відносин з партнерами;
• Моніторинг конкурентного середовища.
• Робота з документацією
Керівник контакт-центру
Аврора
Торговля розничная / Retail
4 месяца
10.2023 - 02.2024
- Найм та навчання нових співробітників;
- Допомога у розробці цілей для членів команди;
- Допомога у вирішенні питань персоналу та його всебічний розвиток;
- Розробка та використання KPI для співробітників;
- Налагодження процесів: визначення ефективних процесів управління, які забезпечують оптимальну продуктивність та результативність;
- Управління командою: керування та організація роботи співробітників;
- Аналітика та звітність: проведення аналізу даних для прийняття рішень та складання звітів для керівництва компанії;
- Стейкхолдерське управління: взаємодія з різними відділами компанії та іншими стейкхолдерами для досягнення спільних цілей;
- Створення та підтримка позитивного корпоративного середовища, яке сприяє побудові взаєморозуміння, співпраці та розвитку спільного прагнення до досягнення високих результатів;
- Робота з програмним забезпеченням CRM, VOIP;
Фахівець клієнтського сервісу 1 категорії
UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Банки
1 год 2 месяца
08.2022 - 10.2023
•Завжди в "топі" по кількості оброблених звернень клієнтів
•Один з найменших АНТ(середня тривалість дзвінку) по Контакт-Центру
•Кращий співробітник грудня 2022 року
•В ході роботи часто отримував офіційно зафіксовані в банку подяки від клієнтів
В мої посадові обов'язки входила консультація клієнтів-фізичних осіб стосовно питань роботи банку в різних аспектах в форматі розмови при вхідному дзвінку
Оскільки це формат "живої" розмови, то дана робота розвинула в мені емпатію, стресостійкість та поверхневе розуміння особистості клієнта лише по голосу і як з ним краще вести діалог
Спеціаліст клієнтського сервісу
Sense Bank
Банки
2 года 9 месяцев
09.2019 - 06.2022
•Номінація «мозок на мільйон» за кращий чат з клієнтом
•Ведення внутрішньо-корпоративного видання новин(як додаткова активність) “A-Informer”
В мої посадові обов?язки входила консультація клієнтів-фізичних осіб в форматі чату, які надходили як з офіційного додатку банку, так і з соц. мереж(Telegram, Instagram, Viber, Facebook)
Оскільки робота в форматі чату, то консультація проводилась одночасно декільком клієнтам(в середньому 5 осіб)
Що добре розвинуло в мені мультизадачність і комунікативні навички
Ключевая информация
• Лідерські якості: здатність ефективно керувати та мотивувати команду до досягнення цілей
• Комунікація: відмінне володіння усним та письмовим спілкуванням, вміння працювати з різними групами людей
• Аналітичні навички: здатність розуміти та аналізувати ринкові тенденції та цифрові/словесні дані
• Стратегічне мислення: вміння розробляти довгострокові стратегії та шляхи їх реалізації
• Здатність до навчання і вміння практично застосовувати отримані знання
• Емоційну залученість і оріентованість на результат
• Досвід організації роботи відділу
• Висока мотивація та прагнення досягати успіху
• Вміння самостійно планувати час і розподіляти пріоритети
Учился в 1 заведении
Чернігівський національний технологічний університет
Фінанси, Банківська справа та страхування
Чернігів, 2020
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Русский
продвинутый
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
AI Marketing day
Використання можливостей Штучного Інтелекту у маркетингових процесах. Останні тенденції ШІ в маркетингу та сучасні стратегії використання AI для успішних рекламних кампаній.
Управління поточною роботою
Тайм-менеджмент/Покращення навичок управління часом
Інструменти Lean методології
Ефективна концепція менеджменту, оптимізація бізнес-процесів за рахунок максимальної орієнтації на інтереси і потреби клієнта (ринку) і мотивація кожного працівника.
Tone of voice
Стиль комунікацій, звучання бренду, яке простежується у всіх точках взаємодії з клієнтом
Дополнительная информация
Додаткова інформація
Про себе
Ігор Олексійович
Ігор Олексійович
Керівник відділу
Полтава
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 16 часов назад