Працювала в 5 компаніях 16 років 5 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail
Керівник відділу маркетингу
Вольф Груп Україна
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
6 років 1 місяць
10.2018 - до теперішнього часу
- Успішно керувала запуском нових продуктів онлайн у Німеччині, Франції та Великобританії, перевищивши цілі продажів на 18% у 2021-2023 рр.
- Адаптувала веб-сайт та дизайн продуктів компанії для українського ринку з урахуванням останніх подій 2022-2024.
- Керувала участю компанії у масштабній міжнародній виставці Kyiv Build Expo у 2019 році.
- Організувала підтримку бренду Penosil на всеукраїнському голосуванні «Українська народна премія» на звання найкращого продукту року. В результаті бренд отримав нагороду «Вибір року 2019» та «Вибір року 2024».
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
- складання, координація та управління маркетинговим бюджетом;
- тісна співпраця з міжнаціональними командами для розробки та виконання планів запуску;
- координація з місцевими партнерами для забезпечення доступності продукції та проведення маркетингових digital кампаній;
- розробка, впровадження та контроль ефективності офлайн-маркетингу та цифрових стратегій: проєкти, акції, рекламні кампанії за рік, квартал, місяць;
- розвиток, зміцнення та просування брендів компанії в Україні (Penosil, Olive, Remontix, BudPro, Nyxon);
- моніторинг ринку рекламних послуг, пошук найбільш ефективних каналів комунікації;
- позиціонування на ринку, сегментація споживачів, вибір цільових аудиторій і заходів для кожної аудиторії;
- розвиток каналів інтернет-маркетингу, аналітика ефективності кампаній з просування в Інтернеті, присутності брендів групи на цифрових майданчиках (блоги, партнерські сайти, PR, тематичні сайти);
- організація брендування та розробки спецодягу, POSM, рекламного обладнання та стендів для виставок;
- управління командою відділу маркетингу, фрілансерів і підрядників;
- організація та проведення онлайн та офлайн навчальних заходів з продуктів компанії.
Керівник проєктів маркетингових комунікацій
Сен-Гобен будівельна продукція Україна, ТОВ / Ізовер, ТМ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 6 місяців
04.2017 - 10.2018
- Організувала участь компанії у масштабному міжнародному заході Active House Days in Ukraine.
- Провела рекламну кампанію по просуванню ТМ ISOVER, яка за 2 місяці збільшила відвідуваність сайту в 4 рази.
- Організувала підтримку бренду ISOVER у всеукраїнському голосуванні за звання найкращого продукту року. У результаті бренд отримав Українську народну премію «Вибір року 2017».
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
- розробка та впровадження пропозицій щодо збільшення продажів компанії, мотиваційних програм;
- керування командою дизайнерів, веб-розробників та асистентів відділу;
- розвиток, зміцнення та просування брендів компанії в Україні (ISOVER, Weber, Rigips);
- моніторинг ринку рекламних послуг, пошук найбільш ефективних каналів комунікації;
- розробка та реалізація контент-плану з урахуванням особливостей кожної із соціальних мереж (Facebook, Instagram, YouTube);
- організація та проведення Всеукраїнської олімпіади для студентів (більше 100 учасників з 14 ВНЗ). Повний супровід участі українських студентів і викладачів у міжнародному етапі конкурсу в Дубаї;
- розробка спецодягу, POSM, рекламного обладнання та стендів для виставок;
- адміністрування 4 сайтів компанії. Повна заміна старого сайту www.weber.ua на новий www.ua.weber
Менеджер з маркетингу
IDS Аква сервис / Головачева К.Л., ФЛП
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
10 місяців
06.2016 - 04.2017
Провела переговори з постачальниками продуктів з додаткового асортименту компанії, домовившись про нові ціни, кількості та умови на наступний рік - 2017.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
- формування товарної матриці за категоріями та напрямами продажів;
- прогнозування розвитку ринкової ситуації та обсягів продажів за категоріями/напрямками продажів;•
- планування трейд-маркетингових заходів по каналах збуту, оцінка ефективності в рамках ключових показників;
- моніторинг рекламних заходів і цін конкурентів через канали продажів;
- вирівнювання цін на новий асортимент;
- управління запуском нових проєктів та оцінка їх ефективності;
- розробка стратегії просування бренду в різних каналах дистрибуції;
- презентації нових продуктів для персоналу компанії;
- розробка дизайну та контроль виготовлення спецодягу, POSM та промо-обладнання.
Менеджер з розширення ринків збуту
FRANKE Україна / Франке Україна
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
6 років 5 місяців
09.2008 - 02.2015
2009 – запровадила проєкт мерчендайзингу в мережі магазинів DIY «Епіцентр», що сприяло збільшенню продажів за рік на 30% та більшої впізнаваності бренду серед кінцевих споживачів.
2010 – розробила новий дизайн каталогу компанії (інформативний та доступний для розуміння), внаслідок чого кількість покупців у кухонних студіях збільшилась на 7%.
2011 року провела рекламну кампанію «100 років FRANKE», після якої кількість дилерів збільшилася на 12%, і відкрилися нові кухонні студії в різних містах України.
2012-2015 – розробила дизайни для оформлення чотирьох фірмових магазинів (Київ, Донецьк), що значно підвищило впізнаваність бренду на українському ринку.
2014 – розробила каталог для запровадження на український ринок нового швейцарського бренду кухонних змішувачів KWC.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
- вивчення та аналіз ринку кухонних систем, моніторинг рекламної активності конкурентів;
- управління командою мерчендайзерів у мережі магазинів DIY «Епіцентр» на всій території України;
- організація та проведення тренінгів, навчальних семінарів, конференцій.
- підготовка презентацій;
- співробітництво з дизайнерськими компаніями та типографіями щодо виготовлення рекламної, брендованої продукції та POS-матеріалів;
- контроль якості та кількості рекламної продукції та POS-матеріалів, організація та координація ефективного поширення матеріалів серед менеджерів з продажу, дилерів і клієнтів;
- розробка дизайну, наповнення та своєчасне оновлення існуючого веб-сайту компанії;
- своєчасне оновлення інформації про продукцію та клієнтів у локальній (1С) та корпоративній (SAP) безах даних;
- співробітництво з медіаагентствами, редакторами українських видань та інтернет-компаніями з питань просування та підвищення впізнаваності бренду на ринку країни;
- забезпечення дилерів і менеджерів всією необхідною інформацією про нові продукти та послуги, про зміни в асортименті та в компанії.
Адміністративний помічник відділу закупівель непродовольчої групи товарів (техніка)
Metro Cash & Carry Ukraine
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 5 місяців
04.2007 - 09.2008
- у період з вересня 2007 по березень 2008 року провела переговори з постачальниками щодо збільшення відстрочки платежів мінімум на 60 днів, з деякими було досягнуто домовленості про відстрочку на 365 днів;
- організувала ефективну роботу з 27 постачальниками завдяки запровадженню нових правил співробітництва, що дозволило скоротити час роботи, додати нові товарні групи та збільшило продажі на 15% за рік.
- запровадила програму контролю якісної презентації товару та його доступності покупцю, що дозволило зробити викладку у магазині привабливішою та зручнішою для клієнтів.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
- організація закупівлі товару для 25 торгових центрів з урахуванням термінів проведення акцій, його доставки та зберігання.
- складання асортиментної матриці у рамках товарної категорії;
- формування товарного запасу та контроль залишків.
- організація заходів щодо розпродажу, утилізації та повернення товарів з низьким попитом;
- проведення переговорів із постачальниками з метою оптимізації асортименту, збільшення продажів у відділі та прибутку для компанії в цілому;
- організація коректної роботи торгових центрів із постачальниками (мерчендайзинг, промо-акції, повернення пошкоджених товарів).
Ключова інформація
- Успішний досвід запуску нових продуктів.
- Здатність повністю розуміти ситуації, оцінювати ризики, приймати обґрунтовані рішення та передбачати результати.
- Чудові комунікативні навички, включаючи вміння ефективно вести переговори, зберігати спокій у стресових ситуаціях, знаходити компромісні рішення та читати людей.
- Здатність розробляти та впроваджувати нові правила в існуючі системи, щоб зробити процеси більш ефективними та продуктивними.
- Успішний досвід організації корпоративних заходів (у тому числі з потенційними клієнтами) та розробки нових проєктів (всередині компанії та з бізнес-партнерами).
Навчалась в 2 закладах
Державний вищий навчальний заклад "Донецький національний технічний університет"
Кваліфікація – менеджер-економіст
Донецьк, 2006
Горлівський інститут іноземних мов Державного вищого навчального закладу "Донбаський державний педагогічний університет"
Кваліфікація – перекладач французької та англійської мов, вчитель французької та англійської мов та зарубіжної літератури
Горлівка, 2003
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Французька
базовий
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Додаткова освіта
- YouTube для бізнесу
- Клієнти з месенджерів
- Успішне використання Google Ads
- Запуску рекламних кампаній у Facebook та Instagram
- SEO для вашого сайту
- Риторика та ораторське мистецтво
- Ділова англійська
- Управління конфліктами
- Кадрові процедури
- Турбота про клієнтів
- Ведення переговорів
- Автоматизована система керування SAP
- Планування продаж
- Управління асортиментом
- Тайм менеджмент
- Розширення свідомості
- Позитивна психотерапія
Додаткова інформація
Особисті якості
- Аналітичний склад розуму: можу працювати з таблицями, графіками та великими обсягами інформації.
- Багатозадачність: здатна працювати над кількома завданнями одночасно без шкоди для якості чи точності.
- Креативність, почуття смаку та стилю.
- Вміння працювати в команді, в стислі терміни та в стресових ситуаціях.
- Цілеспрямованість: працювала над проєктом з розробки нового дизайну продуктів PENOSIL протягом одного року. Проєкт було завершено успішно, вчасно та в рамках бюджету.
- Самоорганізація: маю здатність ефективно керувати часом, розставляти пріоритети завдань і жонглювати кількома проєктами одночасно.
Водійське посвідчення
Маю водійські права категорії «В» та 15 років досвіду водіння.
Яніна
Яніна
Керівник відділу маркетингу | Директор з маркетингу
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 тижні тому