Працювала в 6 компаніях 19 років 7 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Медицина та Охорона здоров'я, FMCG, Краса / Фітнес / Спорт
Директор з маркетингу
Контейнери України, ТОВ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 8 місяців
04.2022 - до теперішнього часу
- Моніторинг цільового ринку та суміжних галузей
- Прогнози, планування дій з просування брендів компанії
- Формування маркетингового бюджету, контроль й розпорядження
- Формування стратегії та координація online та offline просування: робота з профільними ЗМІ, медіа планування, SERM, SMM, SEO та ін.
- Організація участі у профільних виставках, online та offline конференціях, тощо
PR director
HAGER EURASIA
Медицина та Охорона здоров'я
6 років 6 місяців
07.2015 - 01.2022
- Розробка й впровадження стратегій маркетингового просування брендів для ринку країн колишнього СНД: Hager&Werken, miradent®, Bambach® у В2В та В2С сегментах
- Формування, організація та контроль дистанційної роботи команди з виконання проектів компанії
- Розробка структур й наповнення сайтів брендів (ТЗ виконавцям, початкове SEO, ТЗ SEO спеціалістам) – створено 4 сайти
- Розробка стратегії online та offline комунікації із ЦА брендів (SMM, агрегатори, групи, форуми та ін. актуальні канали онлайн просування
- Розробка й проведення програм і акцій для партнерів, створення маркетингових матеріалів, контроль їх якості на сторонніх майданчиках, тощо
- Допомога й координація партнерів в розробці акцій для спеціалістів та кінцевого споживача
- Організація участі у спеціалізованих виставках, конференціях, тощо.
Бренд-менеджер
ВАТ "ВІВО-ХЕЛСВЕЙ"
FMCG
2 роки 2 місяці
05.2013 - 07.2015
- Розробка стратегії просування ТМ VIVO та її впровадження
- Організація проведення маркетингових досліджень (опитування, фокус-групи та ін.)
- Моніторинг цільового ринку й конкурентного середовища, прогнозування й планування дій з просування бренду та створення попиту на нові продукти, впровадження дій, висновки
- Розробка й проведення національних і локальних акцій для кінцевого споживача, партнерів та для торгового персоналу (трейд-маркетинг, семплінги, онлайн/офлайн заохочування, навчальні процеси та ін.)
- Просування бренду в on-line та off-line ресурсах, створення контенту, координація підрядників
- Формування маркетингового бюджету, розпорядження й контроль його ефективного використання
- Аналіз динаміки продажу по сегментам ринку й каналам збуту
- Планування об'єму виробництва та продажу за SKU
- Кураторство представників відділу продажу з продукції
- Створення та проведення тренінгів з продукту для торгівельних представників дистрибуторів, мерчандайзерів, фармацевтів, консультантів, промоутерів, тощо
- Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях та ін.
Бренд-менеджер
ВАТ «Трансатлантик Україна»
FMCG
3 роки 3 місяці
02.2010 - 05.2013
- Розробка стратегії просування ТМ Himalaya Herbals та її впровадження. Введення у ринок України з нуля
- Моніторинг цільового ринку й конкурентного середовища, прогнозування й планування дій з просування бренду, впровадження дій, контроль результатів
- Розробка й впровадження стратегій маркетингового просування бренду в on-line та off-line ресурсах, створення контенту
- Комунікації зі ЗМІ, медіапланування та ін.
- Адаптація етикеток/пакування продуктів та розробка візуального стилю комунікацій для країн колишнього СНД.
- Формування маркетингового бюджету, розпорядження й контроль його ефективного використання
- Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях та ін.
- Визначення та розширення сегментів ринку та каналів збуту, аналіз динаміки продажу
- Планування об'єму закупівлі та продажу за SKU
- Кураторство представників відділу продажу з продукції.
- Створення та проведення тренінгів з продукту для торгівельних представників дистриб’юторів, мерчендайзерів, фармацевтів, консультантів, промоутерів, тощо
- Розробка, здійснення й контроль BTL , ATL, івентів та ін.
Бренд-менеджер
ЗАО «Ельфа»
FMCG
1 рік 4 місяці
09.2008 - 01.2010
- Розвиток та просування брендів Sun Energy, Cool Men, Dermaglin, Salon
- Створення нових продуктів і стратегій іх просування
- Аналітика (ринку, ЦА, конкурентів, продажу та ін.)
- Формування маркетингового бюджету й розпорядження їм
- Планування об'єму виробництва й продажу
- Проведення рекламних компаній
- Тренування представників відділу продажу, промоуторів
- Комунікація зі ЗМІ
Бренд-менеджер
ВАТ«Міжнародн Косметична Група»
Краса / Фітнес / Спорт
3 роки 1 місяць
07.2005 - 08.2008
- Розробка стратегії просування продукту на ринок України "з нуля" та повне здійснення (РК презентації, PR-акції, виставки).
- Проведення тематичних семінарів. Організація роботи учбового центру.
- Аналіз ринку, конкурентів
Ключова інформація
- ATL, BTL, PR
- Аналіз цільових та сумісних ринків, розробка та впровадження маркетингових стратегій брендів/продуктів компаній
- Організація проведення якісних і кількісних маркетингових досліджень (консалтингові компанії/внутрішні ресурси: статистичні дані, опитування, фокус-групи та ін.)
- Формування маркетингового бюджету, розпорядження та контроль використання з максимальною ефективністю
- Визначення сегментів ринку й каналів збуту, аналіз динаміки продажу
- Координація online та offline просування: ТЗ для виконавців, управління, контроль виконання (SMM, SEO, копірайтери, дизайнери, тощо).
- Організація дистанційної роботи проектів: формування команди дистанційних спеціалістів, ТЗ, кураторство, контроль результатів
- Медіа планування, робота зі ЗМІ
- Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях, тощо (online та offline), в тому числі організація фестивалів брендів
- Координація діяльності зовнішніх постачальників маркетингових та рекламних послуг
- Створення та проведення тренінгів з продукту та продажу для промоутерів, фармацевтів, торгових представників, консультантів та ін.
- Google Analytics, Google ADS, MS Office, Adobe Photoshop, After Effects, ШІ (GPT, Midjuorney та ін.)
ПОРТФОЛІО ЗА ПОСИЛАННЯМ http://surl.li/suemdj
Навчалась в 1 закладі
Східно-Європейскій Університет
Менеджмент організацій. Экономіст
Черкаси, 2005
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Курси, тренінги, сертифікати
SEO оптимізація. WebPromoExpert
Основні принципи інтернет-просування
Ефективний PR, або як написати текст, що продає
Психологічні прийоми в написанні текстів, що ведуть споживоча до здійснення купівлі
Ефективні перемовини: стратегяя Win-Win
Техніки перемовин
Ефективна робота з клієнтами
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Професійний користувач
Алла
Алла
Керівник відділу маркетингу
Київ
Голосіївський район, Печерський район, Подільський район, Шевченківський район
Готовий переїхати: Одеса
Активно шукає роботу
проектна робота, неповна зайнятість, повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 5 годин тому