Навчався в 1 закладі
Луганський національний педагогічний університет
Кафедра культурології
Луганськ, 2005
Додаткова інформація
МЕТА
- Робота у складних проектах, із високим рівнем відповідальності.
СФЕРА ДІЯЛЬНОСТІ
- Управління функцією маркетинг;
- Управління користувальницьким досвідом;
- Стимулювання цільових поведінкових моделей;
- Підвищення ефективності клієнтського портфеля.
ПРО СЕБЕ
- Яскраво проявляюсь на старті проектів, на етапах зростання, виклику та трансформації;
- Вмію літати на #Helicopter_view та приземлятися в площину практичних дій;
- Наполегливий, здатний знайти нестандартні шляхи та варіанти рішень; Намагаюся розвивати персонал, не жадібний на похвалу;
- Не гублюся і швидко орієнтуюсь (бізнес-планування, маркетинг, процеси, IT та ін.);
- Вмію концентруватися на пошуку рішення.
ДОБРЕ ЗНАЮ І ВМІЮ:
- Аналізувати ринок та конкурентів;
- Розробляти маркетингові стратегії;
- Розраховувати та контролювати ефективність клієнтського активу;
- Складати бюджети доходів/витрат, рахувати рентабельність;
- Моделювати та впроваджувати бізнес-процеси;
- Керувати проектними командами;
- Модерувати групову роботу;
- Проектувати сценарії взаємодії із клієнтами;
- Декомпозувати маркетингові концепції в план дій та розраховувати фінансовий ефект.
РІТЕЙЛ
Функціональні обов'язки:
- Планування та реалізація програм спрямованих на підвищення обсягів споживання (залучення, зниження відтоку, підвищення частоти, перемикання на цільові товари);
- Планування та реалізація програм спрямованих на розвиток користувальницького досвіду;
- Управління персоналом:
- Цілепокладання, розвиток, координація та контроль роботи; Адміністративний супровід діяльності підрозділу: підрядники, договори, бюджетування, бухгалтерія, розробка/узгодження пов'язаної документації; Управління CRM комунікації.
- Вироблення гіпотез та механік кампаній. Розрахунок та аналіз їх ефективності;
- Розвиток IT та операційних процесів;
- Розробка та інтеграція новацій у поточну операційну модель підприємства.
Досягнення:
- Міграція на нову платформу CRM (kosmo.ua, klassmarket.ua);
- Впровадження методів сегментації розрахунок цінності клієнтського активу (kosmo.ua, obnovastores.com klassmarket.ua);
- Створення відділу управління користувальницьким досвідом (klassmarket.ua);
- +10% до обсягу продажу Like for Like (obnovastores.com).
БАНКИНГ
Функціональні обов'язки:
- Реалізація проектів на підвищення транзакційної активності та прибутковості карткового портфеля;
- Створення додаткової цінності карткових продуктів.
- Взаємодія із МПС, рекламними компаніями, партнерами.
Досягнення:
- 2014: CoBrand Best Seller Bank, MASTER CARD (Otp bank);
- 2014: Best Luxury CoBrand Project, VISA (Otp bank);2014 року:
- Запуск програми лояльності OTP Club (Otp bank);
- 2016: Х2 комісійного прибутку (alfabank.ua)
ДОДАТКОВА ОСВІТА
- Стратегічний партнер: Стратегія. Розробка та впровадження BSC;
- Ernst&Young: Project management & investment projects;
- BrandTraining: Курс створення бренду "Анатомія Бренда";
- Бізнес-майстер: Екстрім-тренінг "Спецназ з продажу".
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Готовий надати контакти прямих керівників щодо кожного із зазначених місць роботи.
Євген
Євген
СМО, директор з маркетингу, керівник відділу маркетингу
Одеса
Готовий переїхати: Київ, Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 тижні тому