Працювала в 2 компаніях 7 років 5 місяців
Реклама та PR-послуги, Банки
Operations manager
NDA
Реклама та PR-послуги
2 роки 9 місяців
04.2023 - до теперішнього часу
Основні обов’язки та досягнення:
- Запуск та розвиток нових контакт-центрів: тестування нових ринків, юридична підготовка, організація процесів і повноцінний старт операційної діяльності.
- Щоденний операційний моніторинг: контроль ключових показників 7–10 контакт-центрів та паралельне управління процесами у 6 кц, що перебувають на етапі запуску.
- Стратегічне планування та управління командою: формування цілей, розподіл завдань між мультинаціональними командами, контроль виконання KPI та оперативне усунення відхилень.
- Юридичний супровід бізнесу: підготовка пакету документів для реєстрації компаній, ведення операційної діяльності, управління реєстрацією торгових марок та забезпечення відповідності законодавчим вимогам.
- Партнерський менеджмент: пошук і встановлення стратегічних партнерств з логістичними компаніями, лабораторіями та виробниками; ведення переговорів і укладання контрактів.
- Операційний контроль логістики: відстеження коректності процедур і своєчасності постачання товару у всіх контакт-центрах; замовлення продукції для безперебійної роботи локальних компаній.
- Онбординг та навчання персоналу: підбір, адаптація, наставництво для нових співробітників; підготовка операційної документації (процеси, інструкції, регламенти).
- Менторство та міжвіддільна підтримка: надання допомоги співробітникам інших відділів для досягнення планів продажу та підвищення ефективності бізнесу.
- Фінансовий контроль і мотивація персоналу: прорахунок мотиваційних схем для співробітників різного рівня, контроль правильності нарахування та виплати заробітної плати, моніторинг бюджету та витрат. CRM-адміністрування та аналітика:
- Створення облікових записів і налаштування прав доступу співробітників.
- Контроль правильності роботи операторів: статуси, своєчасність обробки лідів, дотримання скриптів і процедур.
- Формування детальних звітів ефективності команди, виявлення зон для покращення.
- Підтримка актуальності та повноти бази даних, гарантія, що всі нові ліди опрацьовані.
- Забезпечення чистоти та структурованості даних для безперебійної роботи та точної звітності. Підвищення ефективності роботи контакт-центрів:
- Впровадження системи автодозвону (autocall), що збільшила продуктивність операторів на 35% без зниження якості сервісу.
- Завдяки постійній взаємодії з керівництвом КЦ та оптимізації процесів — плани продажів виконувались протягом кількох кварталів поспіль.
- Чітке планування, грамотна постановка завдань і системний контроль виконання дозволили досягти стабільно високих фінансових результатів.
начальник відділу продажів
АТ «ОТП БАНК»
Банки
4 роки 7 місяців
09.2017 - 04.2022
• Робота з існуючими клієнтами, залучення нових клієнтів, встановлення довгострокових відносин.
• Продажі послуг і продуктів банку.
• Проведення індивідуальних консультацій та презентацій із виїздом до клієнтів.
• Досягнення індивідуальних та групових показників.
• Допомога в організації робочих процесів на відділенні.
• Координація роботи функціонально підлеглих працівників, контроль за виконанням планових показників.
Ключова інформація
Навчалась в 2 закладах
Чернівецький торговельно - економічний інститут Київського національного торговельно - економічного університету
Менеджмент
2023
ЧНУ ім. Ю.Федьковича
Міжнародні відносини
Чернівці, 2020
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Курси, тренінги, сертифікати
Кар’єра HR: ролі, компетенції та виклики
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
Христина
Христина
Project Manager

Київ
Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро
Працює, але відкритий для пропозицій
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 4 години тому