Працювала в 5 компаніях 23 роки 4 місяці
Державний сектор, Освіта, Торгівля роздрібна / Retail
Заступник начальника Відділу управління персоналом Державної екологічної інспекції Столичного округу
Державна екологічна інспекція Столичного округу
Державний сектор
4 роки 1 місяць
10.2020 - до теперішнього часу
- аналіз робіт й існуючого персоналу;
- планування і оцінка потреби в персоналі;
- оцінка потреби в навчанні;
- пошук та відбір персоналу;
- адаптація нових співробітників;
- розробка і впровадження посадових інструкцій;
- правил трудового внутрішнього розпорядку;
- розробка і впровадження положень по роботі з персоналом;
- розробка і ведення системи кадрового обліку;
- табелювання робочого часу співробітників;
- планування професійної кар'єри співробітників;
- оцінка ефективності роботи персоналу;
- організація роботи з персоналом відповідно до загальних цілей розвитку компанії і конкретних напрямів HR-політики для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників, організація і проведення корпоративних заходів;
- ведення кадрової документації, прийом на роботу, звільнення співробітників, організація і проведення атестаційних комісій та ін.;
- надання консультацій щодо трудового законодавства;
- складання відповідних звітів до державних органів;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням;
- оформлення документів про відрядження;
- підготовка наказів, розпоряджень, службових записок щодо кадрової та основної діяльності підприємства;
- ведення обліку трудових книжок особового складу;
- формування і ведення особових справ працівників.
Навички та знання:
Windows, Excel, досвід роботи в системі електронного документообігу АСКОД, ДОК ПРОФ; підготовка, складання документів; знання трудового законодавства.
Досвід роботи в Державній екологічній інспекції Столичного округу зі штатом 144 особи з жовтня 2020 року.
Завідувач сектору, начальник відділу з питань персоналу та контрольно-інформаційної роботи.
департамент економічного розвитку та торгівлі Херсонської обласної державної адміністрації
Державний сектор
4 роки
01.2016 - 01.2020
- формування та внесення змін до структури та штатного розкладу;
- ведення табельного обліку;
- організація обліку персоналу, прийом, переведення, звільнення;
- ведення особових справ, трудових книжок працівників;
- складання зведеного графіка відпусток працівників, видання наказів про відпустки, здійснення обліку та контролю за виконанням графіку відпусток;
- організація роботи з проходження виробничої практики студентів вищих навчальних закладів;
- допомога в розробці посадових інструкцій, а також перегляд їх на відповідність встановленим законодавством вимогам;
- забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів;
- ведення встановленої звітно-облікову документації;
- здійснення перевірки під час прийняття на роботу наявності військово облікових документів, забезпечення повноти та достовірності облікових даних призовників і військовозобов’язаних згідно з вимогами, встановленими Порядком організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, а також іншими документами первинного обліку відповідно до законодавства;
- оформлення документів для бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час;
- планування професійної кар’єри працівників;
- ведення, як кадрового так і загального діловодства;
- організація і проведення нарад, засідань;
- розробка Колективного договору;
- проведення реструктуризації підприємства;
- організація корпоративних заходів.
Навички:
- організованість;
- уміння спрямовувати та контролювати діяльність інших;
- наполегливість і послідовність у реалізації поставлених завдань.
Головний спеціаліст відділу промисловості управління промисловості та розвитку інфраструктури обласн
Управління промисловості та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації.
Державний сектор
7 років 7 місяців
05.2008 - 12.2015
Вчитель початкових класів
Херсонська школа
Освіта
3 роки 9 місяців
08.1996 - 05.2000
- навчання учнів молодших класів;
- проведення відкритих уроків;
- класне керівництво;
- проведення і організація навчальних екскурсій;
- участь у шкільних заходах;
- ведення документації;
- виступи на педагогічних радах.
Професійні навички:
- володіння сучасними методиками виховання і навчання дітей;
- уміння організувати дисципліну в колективі, в класі;
- досвід класного керівництва;
- уміння зацікавити і захопити дітей;
- навички організації навчального процесу.
Бухгалтер колективного підприємства
Приватна фірма
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 11 місяців
01.1993 - 12.1996
Ключова інформація
Windows, Excel, досвід роботи в системі електронного документообігу АСКОД, ДОК ПРОФ; підготовка, складання документів; знання трудового законодавства.
Навчалась в 2 закладах
Херсонський національний технічний університет
Державна служба, спеціалізація - Економіка
Херсон, 2013
Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К. Крупської
Педагогіка та методика початкового навчання, вчитель початкових класів
Херсон, 1991
Володіє мовами
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Додаткова інформація
Особисті якості
Ольга
Ольга
Керівник відділу кадрів
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому