Працювала в 5 компаніях   23 роки 5 місяців

Державний сектор, Освіта, Торгівля роздрібна / Retail

Заступник начальника Відділу управління персоналом Державної екологічної інспекції Столичного округу

Державна екологічна інспекція Столичного округу

Державний сектор

4 роки 2 місяці

10.2020 - до теперішнього часу

Основні обов’язки:
- аналіз робіт й існуючого персоналу;
- планування і оцінка потреби в персоналі;
- оцінка потреби в навчанні;
- пошук та відбір персоналу;
- адаптація нових співробітників;
- розробка і впровадження посадових інструкцій;
- правил трудового внутрішнього розпорядку;
- розробка і впровадження положень по роботі з персоналом;
- розробка і ведення системи кадрового обліку;
- табелювання робочого часу співробітників;
- планування професійної кар'єри співробітників;
- оцінка ефективності роботи персоналу;
- організація роботи з персоналом відповідно до загальних цілей розвитку компанії і конкретних напрямів HR-політики для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників, організація і проведення корпоративних заходів;
- ведення кадрової документації, прийом на роботу, звільнення співробітників, організація і проведення атестаційних комісій та ін.;
- надання консультацій щодо трудового законодавства;
- складання відповідних звітів до державних органів;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням;
- оформлення документів про відрядження;
- підготовка наказів, розпоряджень, службових записок щодо кадрової та основної діяльності підприємства;
- ведення обліку трудових книжок особового складу;
- формування і ведення особових справ працівників.
Навички та знання:
Windows, Excel, досвід роботи в системі електронного документообігу АСКОД, ДОК ПРОФ; підготовка, складання документів; знання трудового законодавства.
Досвід роботи в Державній екологічній інспекції Столичного округу зі штатом 144 особи з жовтня 2020 року.

Завідувач сектору, начальник відділу з питань персоналу та контрольно-інформаційної роботи.

департамент економічного розвитку та торгівлі Херсонської обласної державної адміністрації

Державний сектор

4 роки

01.2016 - 01.2020

Основні обов’язки:
- формування та внесення змін до структури та штатного розкладу;
- ведення табельного обліку;
- організація обліку персоналу, прийом, переведення, звільнення;
- ведення особових справ, трудових книжок працівників;
- складання зведеного графіка відпусток працівників, видання наказів про відпустки, здійснення обліку та контролю за виконанням графіку відпусток;
- організація роботи з проходження виробничої практики студентів вищих навчальних закладів;
- допомога в розробці посадових інструкцій, а також перегляд їх на відповідність встановленим законодавством вимогам;
- забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів;
- ведення встановленої звітно-облікову документації;
- здійснення перевірки під час прийняття на роботу наявності військово облікових документів, забезпечення повноти та достовірності облікових даних призовників і військовозобов’язаних згідно з вимогами, встановленими Порядком організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, а також іншими документами первинного обліку відповідно до законодавства;
- оформлення документів для бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час;
- планування професійної кар’єри працівників;
- ведення, як кадрового так і загального діловодства;
- організація і проведення нарад, засідань;
- розробка Колективного договору;
- проведення реструктуризації підприємства;
- організація корпоративних заходів.
Навички:
- організованість;
- уміння спрямовувати та контролювати діяльність інших;
- наполегливість і послідовність у реалізації поставлених завдань.

Головний спеціаліст відділу промисловості управління промисловості та розвитку інфраструктури обласн

Управління промисловості та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації.

Державний сектор

7 років 7 місяців

05.2008 - 12.2015

Основні обов’язки:

- супроводження діяльності промислових підприємств області;
- аналіз стану і тенденцій розвитку промисловості області;
- участь у визначенні поточної та перспективної потреби в продукції, що виробляється, і послугах, що надаються підприємствами промисловості, на внутрішньому і зовнішньому ринках;
- участь у розробленні програм, спрямованих на освоєння та випуск імпортозамінної продукції, раціональне використання матеріальних ресурсів.

Навички:

- уміння взаємодії з людьми;
- контроль за строками виконання документів;
- здатність до інтенсивної праці;
- вміння приймати рішення та нести за них відповідальність;
- планування та організація роботи;
- дисциплінованість.

Вчитель початкових класів

Херсонська школа

Освіта

3 роки 9 місяців

08.1996 - 05.2000

Основні обов’язки:
- навчання учнів молодших класів;
- проведення відкритих уроків;
- класне керівництво;
- проведення і організація навчальних екскурсій;
- участь у шкільних заходах;
- ведення документації;
- виступи на педагогічних радах.
Професійні навички:
- володіння сучасними методиками виховання і навчання дітей;
- уміння організувати дисципліну в колективі, в класі;
- досвід класного керівництва;
- уміння зацікавити і захопити дітей;
- навички організації навчального процесу.

Бухгалтер колективного підприємства

Приватна фірма

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 11 місяців

01.1993 - 12.1996

Основні обов’язки:
- ведення бухгалтерського обліку;
- організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку – від первинної документації до податкової та бухгалтерської звітності;

- облік основних засобів, матеріалів;
- облік розрахунків з покупцями, постачальниками;
- облік розрахунків з оплати праці, з підзвітними особами, за іншими операціями;
- складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності.

Ключова інформація

Досвід роботи в Державній екологічній інспекції Столичного округу зі штатом 144 особи з жовтня 2020 року.
Windows, Excel, досвід роботи в системі електронного документообігу АСКОД, ДОК ПРОФ; підготовка, складання документів; знання трудового законодавства.

Навчалась в 2 закладах

Херсонський національний технічний університет

Державна служба, спеціалізація - Економіка

Херсон, 2013

Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К. Крупської

Педагогіка та методика початкового навчання, вчитель початкових класів

Херсон, 1991

Володіє мовами

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Додаткова інформація

Особисті якості


Цілеспрямованість, комунікабельність, тактовність, активна життєва позиція, організаторські здібності, вміння самостійно приймати рішення і готовність нести відповідальність, знання правил ділового етикету та ділового спілкування, стресостійкість, націленість на результат, сумлінність, наполегливість, здатність швидко реагувати на зміни і нововведення, знаходити спільну мову з різними за характером і темпераментом людьми.

Ольга

Керівник відділу кадрів

Київ

55 років

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому