Працювала в 7 компаніях 17 років 9 місяців
Інше, IT, Транспорт та Логістика, Банки
Офіс-менеджер
LLC CanaRen (Denmark)
Інше
3 роки
01.2023 - до теперішнього часу
- Організація офісної роботи
- Управління документообігом
- Контроль за забезпеченням офісу
- Ведення корпоративної звітності
Финансовый менеджер
Naym Technology OU
IT
1 рік 3 місяці
01.2021 - 03.2022
- Погодження відпрацьованих годин, перевірка правильність заповнення документів та звітів за період;
- формування актів субпідрядникам після перевірки відпрацьованих годин;
- формування звітності та монітор за датами оплати (перевірка кредиторської заборгованості);
- погодження документів, закриття періоду. Контроль за підписанням документів та надсилання оригиналів;
- у програмі "Zoho CRM" перевірка "надійність" вендора (країна, борги, судові справи, КВЄД, акціонери), моніторинг;
- перевірка договорів, NDA. Зберігання документів в електронному вигляді;
- підписання оригінальних документів, забезпечення своєчасного отримання контрагентом оригиналів документів;
- планування та організація своєї роботи;
- здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів.
Бухгалтер
ТОВ "АВ-ЛАЙН"
Транспорт та Логістика
2 роки
04.2018 - 03.2020
- Ведення первинної документації: рахунки, прибуткові накладні, акти виконаних робіт, виписування довіреностей;
- звірка взаєморозрахунків з контрагентами;
- облік та контроль матеріальної бази підприємства;
- проведення та документальне оформлення інвентаризації ОЗ;
- заключення договорів з контрагентами.
Начальник відділу кадрів (сумісництво)
ТОВ «АВ-ЛАЙН»
Транспорт та Логістика
2 роки
04.2018 - 03.2020
- Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів;
- оформлення прийомів, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю України, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства, а також іншу встановлену документацію з кадрів;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов'язані з трудовою діяльністю;
- заповнення і ведення обліку та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
- ведення записів в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників;
- підготовка та випуск організаційних наказів та регламентних матеріалів;
- координація та контроль роботи персоналу згідно завданням, правилам внутрішнього розпорядку та корпоративним стандартам;
- ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
Бухгалтер
ДП «Український термінал»
Транспорт та Логістика
7 місяців
10.2017 - 04.2018
- Ведення первинної документації: рахунки, прибуткові накладні, акти виконаних робіт, виписування довіреностей;
- звіряння взаєморозрахунків з контрагентами;
- облік та контроль матеріальної бази підприємства;
- проведення та документальне оформлення інвентаризації ОЗ
- заключення договорів з контрагентами;
- складання та подання звітів (статистика).
Менеджер з адміністративної діяльності
ДП “Український термінал»
Транспорт та Логістика
2 роки 1 місяць
10.2015 - 10.2017
- Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства, а також іншу встановлену документацію з кадрів;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов'язані з трудовою діяльністю;
- моніторинг та контроль за веденням документообігу відповідно до прийнятої корпоративної системи документообігу та номенклатури;
- підготовка та випуск організаційних наказів та регламентних матеріалів;
- координація та контроль роботи персоналу згідно завданням, правилам внутрішнього розпорядку та корпоративним стандартам;
- ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
- забезпечення прийом, облік, реєстрацію вхідної та вихідної документації, контроль за виконанням документів, інформаційно-довідкове обслуговування і збереження відповідної інформації.
Старший економіст відділу кредитування фізичних осіб
ПАТ “БАНК ”НАЦІОНАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ”
Банки
9 років 1 місяць
10.2006 - 10.2015
- Кредитування фізичних осіб, оформлення та супровід кредитних справ;
- бухгалтерський облік кредитних операцій фізичних осіб;
- підготовка документів на кредитний комітет;
- здійснення нарахування та забезпеченість сплати відсотків позичальниками;
- щомісячна оцінка стану обслуговування боргу;
- заповнення електронної бази даних програм з розрахунку резервів;
- контроль за цільовим використанням кредитів;
- інвентаризація кредитної заборгованості;
- співпраця зі страховими компаніями;
- здійснення фінансового моніторингу кредитних операцій;
- складання звітності.
Ключова інформація
Використовувані інструменти:
Windows Office (Word, Exel), ОДБ („Б2" Oracle), new_stat (звітність НБУ), 1С «8», «8.3 Бухгалтерія», M.e.doc, Zoho, Zoho CRM, Trello, Google Disk, Docs, Sheets, Forms
Навчалась в 1 закладі
Університет економіки та права «КРОК»
Факультет – “Економіка та підприємство”, спеціалізація - "Банківська справа"
2007
Володіє мовами
Англійська
середній
Датська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Щоденні реєстрації у програмі фінансового менеджменту (Данія)
- Реєстрація різних типів документів у Dynamics
- Зв'язок між введенням та виведенням
- Пошук введеної інформації (звіти)
- Податки та відрахування до фондів Данії у зв'язку з розрахунком заробітної плати.
Додаткова інформація
Особисті якості
Відзначаюся розвиненим аналітичним мисленням та увагою до деталей, що дозволяє ефективно працювати з великими обсягами фінансової інформації та приймати обґрунтовані управлінські рішення.Маю стратегічне бачення розвитку бізнесу, орієнтуюся на результат і довгострокову фінансову стабільність компанії.
В роботі проявляю відповідальність, організованість та системність, завжди дотримуюся дедлайнів і забезпечую високу якість звітності.Відкрита до спілкування, легко налагоджую професійні контакти та вмію пояснювати складні фінансові аспекти зрозумілою мовою.
Характеризуюсь стресостійкістю, прагненням до постійного розвитку та вдосконалення професійних знань. Ціную точність, ефективність і командну взаємодію.
Юлія
Юлія
Фінансовий менеджер

Інші країни
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому