Працювала в 3 компаніях   9 років 2 місяці

FMCG, Торгівля роздрібна / Retail

Завідувач складу

Фарадей City

FMCG

1 рік 1 місяць

12.2017 - 01.2019

Обов'язкі та навички:
- Прийом товару за кількістю та якістю, а також перевірка супровідної документації;
- Організація переміщення товару з підсобних приміщень до торгової зали;
- Контроль та підтримка запасів товару на складі;
- Раціональне використання складських приміщень із розміщення продукції;
- Проведення інвентаризації та ревізій товарів;
- Підтримка порядку та чистоти на складі;
- Ведення переговорів із замовниками, постачальниками;
- Внесення пропозицій щодо оптимізації процесів роботи з товарами на складі;
- Перевірка дотримання правил поводження з продукцією;
- Формування необхідної документації на списання продукції, а також повернення постачальникам.
- У червні 2018 р. - була переведена на оптовий склад компанії, Зав. складом:
- Ведення обліку товарно-матеріальних цінностей;
- Організація роботи, управління складським персоналом;
- Великий обсяг прийому товару;
- Облік контролю збору товару за накладними;
- Списання, повернення, переміщення товарів;
- Планування та оптимізація складських процесів;
- Забезпечення дотримання стандартів якості та безпеки;
- Взаємодія з логістичними та транспортними службами;
- Створення маршрутних листів експедиторам/контроль за своєчасною доставкою товарів до клієнтів по обл.;
- Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням;
- Також володіння програмами 1С, Microsoft Excel, Microsoft Word.

Адміністратор магазину

КОЛБІКО, ТОВ

FMCG

3 роки 4 місяці

04.2013 - 08.2016

Обов'язки та навички:
- Організація безперебійної роботи торгового залу;
- Організація ефективної взаємодії відділів продажу та логістики;
- Участь у підборі персоналу торгового залу;
- Керівництво персоналом;
- Навчання продавців, організація та контроль їх роботи у торговому залі;
- Контроль стану торгівельного залу, у тому числі чистоти та порядку, дотримання санітарно-гігієнічних вимог;
- Організація викладення товару у торговому залі відповідно до основних принципів мерчандайзингу;
- Контроль за дотриманням правил зберігання продовольчих товарів у торговому залі та на складах (дотримання температурного режиму та товарного сусідства);
- Вилучення із продажу неякісних товарів, а також продукції з відповідними термінами придатності;
- Контроль справності обладнання у торговому залі та своєчасне усунення несправностей;
- Консультування, супровід клієнтів;
- Розгляд претензій та рекламацій від покупців;
- Запобігання та вирішення конфліктних ситуацій;
- Підготовка товару у торговому залі до інвентаризації;
- Допомога у проведенні інвентаризації;
- Координація проведення промо- та рекламних акцій;
- Проведення інкасації;
- Знання касової дисципліни;
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості;
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок;
- Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням;
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів;
- Дотримання корпоративної культури та цінностей;
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань.

Эксперт

АШАН

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 7 місяців

09.2008 - 04.2013

  • Експерт відділу ЕМ
Обов'язки та навички:
Участь у відкритті гіпермаркету Ашан "Донський":
- Формування структури асортименту та організація викладення товару на відкриття магазину;
- Обслуговування клієнтів;
- Аналіз та замовлення товарних запасів, прийом товару, розміщення їх у торговому залі;
- Списання та переміщення товару;
- Контроль співробітників та їх мотивація для виконання поставлених завдань;
- Складання графіка робочого дня;
- Стажування та навчання співробітників;
- Робота з документацією (щодо відділу);
- Контроль залишків товару;
- Проведення інвентаризації;
- Розгляд претензій та рекламацій покупців, запобігання та вирішення конфліктних ситуацій, обмін та повернення товару, відповідно до законодавства України;
- Координація проведення промо- та рекламних акцій;
- Робота зі сканером та розвантажувально-вантажною технікою;
- Упорядкування звітності за минулий період;
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку.

Ключова інформація


З травня 2019 року по липень 2022 року займалась підприємницькою діяльністю та з цього теж маю свій досвід:
- Закупівлі та поповнення товарними запасами склад;
- Відвантаження товарів;
- Створення маршруту для оптимальної доставки замовлення;
- Напрацювання клієнтської бази;
- Документація;
- Первинна бухгалтерія;
- Контроль, підбір персоналу;
- Інтернет розвиток;
- Розширення складу;
- Постачальники та пошук нових.

Маю великий досвід спілкування з різними верствами населення.

Також є досвід роботи у проведенні незалежного аудиту на підприємстві Нова Пошта.

Можна вважати, що у мене не вистачає певного досвіду у певній галузі, АЛЕ, моя цілоспрямованність та досягнення результату допомогають мені адаптуватися до нового та вивчати нове!
Також важливо мої особисті якості:
- Професіоналізм;
- Відповідальність;
- Чесність;
- Уважність;
- Аналітичний склад розуму;
- Націленість на результат;
- Швидка освіта;
- Комунікабельність;
- Стресостійкість;
- Відсутність шкідливих звичок;
- Активна життєва позиція.

Володіння мовами:
Українська: вільно
Англійська: базовий

Навчалась в 2 закладах

Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

"Економіка підприємства" Товарознавство та комерційна діяльність, магістр

Кривий Ріг, 2018

Макіївський економіко-гуманітарний інститут

Економічний, Економіка підприємства, Облік та аудит - магістр

Макіївка, Донецька обл., 2010

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Комерційна діяльність

Дніпро, 2018

Відкриття власного бізнесу

Наталія Юріївна

Віддалено

Київ

Готовий переїхати: Інші країни

30 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 дні тому