Працювала в 5 компаніях   16 років 6 місяців

Юридичні послуги

Менеджер по роботі з клієнтами

Авеллум Партнерс, ТОВ

Юридичні послуги

1 рік 10 місяців

10.2022 - 08.2024


• підготовка клієнтських документів (угоди, листи-доручення, угоди про зміни, додаткові угоди, тощо) для нових та існуючих клієнтів
• створення звітів для клієнтів щодо робочих годин юридичної команди, виставлення рахунків та організація супровідних документів
• взаємодія з клієнтами щодо непогашених платежів, обмін документами, вирішення відповідних питань
• робота з Білінговою системою: введення нових даних, відкриття та ведення клієнтських акаунтів, ведення реєстру документів, реєстру рахунків, витрат, відображення змін до окремих звітів клієнтів тощо
• робота в 1С
• взаємодія з відлілом бухгалтерії щодо документів первинноі звітності, контроль отримання оригіналів фінансових документів від клієнтів
• підготовка внутрішньої звітності

Персональний асистент

Астерс

Юридичні послуги

4 роки

10.2018 - 10.2022

• організація та координація робочого графіку керівника
• організація зустрічей та переговорів
• підготовка звітності та презентацій
• ведення бази даних контактів та документів
• співпраця з іншими відділами компанії
• вирішення адміністративних питань
• забезпечення конфіденційності інформації
• організація відряджень

Персональний асистент

Магістерс, АО

Юридичні послуги

6 років 11 місяців

11.2011 - 10.2018

• адміністративна підтримка Партнера
• організація ділових поїздок (квитки, готелі, програма) + візові документи та організація подачі документів
• переклад та вичитка документів (англійська)
• підготовка та оформлення документів, що стосуються Клієнта - договорів, рахунків, актів тощо
• моніторинг та збір інформації на запит Партнера

Супервайзер

Магістерс, АО

Юридичні послуги

2 роки 3 місяці

01.2015 - 04.2017

• координація роботи Рецепції (4 люд.) та персоналу секретарів-референтів (9 люд.)
• проведення необхідних тренінгів для секретарів
• розробка та впровадження внутрішніх положень компанії та процедур щодо секретарського персоналу
• контроль виконання, оновлення інструкцій
• розміщення вакансій секретарів, первинна співбесіда з кандидатами, процес onboarding та обов'язки ментора
• контроль якості роботи персоналу та її оцінка
• управління графіками роботи та завданнями
• розв?язання конфліктних ситуацій і вирішення проблем
• підтримання ефективної комунікації всередині команди та з іншими відділами

Асистент юридичного відділу

Магістерс, АО

Юридичні послуги

3 роки 6 місяців

05.2008 - 11.2011


• впорядкування та оформлення документів
• вичитка та переклад
• ділове листування (підготовка проекиів листів)
• перевірка файлів та документів, що стосуються Клієнта
• організація відряджень (візи, бронювання та квитки, візова підтримка, подальша підготовка звітів про відрядження для фінансового відділу)
• координація нарад, розробка графіка роботи членів команди, місця проведення, матеріально-технічне забезпечення, підготовка протоколів нарад
• взаємодія із зовнішніми підрядниками (нотаріусами, перекладачами тощо)
• робота з кур'єрськими службами

Ключова інформація

• Підбір персоналу
• Робота з великим обсягом інформації
• Документообіг
• Робота в 1С
• Робота з білінговими системами, CRM
• Організація відряджень
• Підготовка звітності
• Навички роботи в сфері адміністративної підтримки
• Ефективне управління часом
• Вміння швидко навчатися
• Командна робота

Навчалась в 1 закладі

Приватний заклад вищої освіти "Київський міжнародний університет"

Іноземна філологія

Київ, 2004

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Турецька

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Базовий курс підготовки HR менеджера

Київ, 2011

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії В Стаж з 2014 року

Анна

Асистент HR

Київ

36 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 5 годин тому