Працював в 1 компанії   1 рік 7 місяців

IT

Консультант Консьєрж-сервісу

SupportYourApp

IT

1 рік 6 місяців

05.2023 - до теперішнього часу

  • повернення коштів клієнтам на суму понад 10 000 $ (компенсація за скасовані/перенесенні та затримані рейси)
  • успішні кейси по проблемах з відвідування бізнес-залів в аеропортах (відсутність доступу за карткою, відсутня реєстрація карти по програмі Lounge Key тощо)
  • успішні кейси з пошуку загублених речей в аеропортах (втрачений багаж, телефон, паспорти)
  • успішні кейси з пошуку втрачених замовлень (Amazon, Ebay, Alegro тощо)
  • організація бізнес-зустрічі в Бурдж-ХалІфа
  • допомога з продажем яхти клієнта на суму понад 200 000 $
  • допомога клієнту зі здачею пентхауса в оренду в Києві 240 кв/м
  • допомога фонду "Розкішненські павучки" з пошуком тканини для плетіння сіток для ЗСУ
  • успішний пошук необхідної клініки в Франції для лікування раку в клієнта

Загальні обов'язки:

  • Консультування клієнтів або користувачів щодо використання продуктів чи послуг компанії
  • Надання інформації та рекомендацій з вирішення питань або проблем
  • Здійснення аналізу потреб та вимог клієнтів для надання належної підтримки
  • Співпраця з внутрішніми відділами для вирішення складних питань та підтримки клієнтів
  • Ведення документації та звітності по проведеним консультаціям та рекомендаціям
  • Постійне вдосконалення навичок та знань у сфері консультаційної підтримки
    Регулярні задачі по всьому світу:
  • купівля авіа/жд/автобусних квитків
  • планування маршруту/туру
  • планування та бронювання ресторанів
  • планування та бронювання житла
  • планування та бронювання авто
  • планування та бронювання трансферу
  • пошук та покупка товарів
  • контроль виконання задач
  • вирішення проблемних фінансових питань (повернення коштів за скасований рейс, компенсація тощо)
  • пошук інформації будь-якої складності (якщо така існує)
  • вирішення консульський питань (тимчасових захист, віза, оформлення паспорта тощо)
  • підбір та оформлення страхування
  • організація Meet & Great в аеропортах
  • банківські питання
  • організація послуги "Допомога в дорозі" (ОщадБанк)
  • придбання віньєток
  • організація свята (пошук локації, бронювання послуг кейтерінгу, бронювання авто для весілля, організація дитячих заходів)
  • проведення реєстрацій на рейс
  • пошук університетів та організація вступу клієнтів

Ключова інформація

Основні:

  • Лідерські якості
  • Організованість
  • Самодисципліна
  • Контроль та планування задач
  • Стресостійкість
  • Підтримка командної роботи
  • Розстановка пріоритетів
  • Ефективне управління часом
  • Запобігання та вирішення конфліктів
  • Багатозадачність
  • Адаптивність до змін

Технічні:

  • Робота з CRM
  • MS Office
  • Google продукти
  • Поглиблені навички роботи з Windows, Mac OS
  • Figma
  • Trello

Навчався в 1 закладі

Смілянський промислово-економічний коледж Черкаського державного технологічного університету

Розробка ПЗ

Сміла, 2019

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Про себе

Веду активний образ життя. Постійно шукаю найкращі способи вирішення ситуацій. Займаюсь музикою та спортом. Не маю шкідливих звичок (алкоголь, куріння). Не боюсь нового й швидко адаптуюсь до змін навколо. Обожнюю планувати життя та закривати усі поставлені цілі. Зараз працюю над особистим перетворенням життя в чітку систему, що буде гарантувати постійний духовний та фінансовий успіх.

Буду радий принести величезну користь у ваше життя та бізнес!

Свій розділ

А це повідомлення для тих, хто в "танку" — Я НЕ ШУКАЮ НІЧОГО, ОКРІМ ПОЗИЦІЇ ПОМІЧНИКА КЕРІВНИКА!

Кожен наступний дзвінок, де буде зазначена інша вакансія буде заблокований як СПАМ й переданий відповідним органам як шахрайство! (те саме стосується й Телеграму)

Максим

Бізнес асистент, Помічник керівника

Київ

1 000 $

24 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, гібридна

Оновлено 6 годин тому