Працювала в 8 компаніях   9 років 10 місяців

Промисловість та Виробництво, Реклама та PR-послуги, Будівництво, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Шоу-бізнес, Торгівля роздрібна / Retail

Начальник відділу персоналу

ВЕНТ-СЕРВІС, ТОВ

Промисловість та Виробництво

1 рік 3 місяці

07.2023 - 10.2024

За час роботи у компанії я відновила всі HR процеси, котрі були зупиненні з настанням війни та запустила роботу відділу по персоналу заново (чисельність працівників компанії 500 чоловік).
• Побудова роботи департаменту по персоналу та управління ним;
• Управління персоналом виробничої компанії, здійснення повного циклу управління HR процесами;
• Розробка та впровадження HR стратегії та HR процедур у компанії;
• Просування HR бренду, контроль проведення роботи в галузі формування та розвитку позитивного іміджу компанії на ринку праці;
• Розробка та впровадження методів утримання персоналу, підвищення рівня лояльності та залученості:  організація заходу щодо нематеріальної мотивації персоналу та матеріальної мотивації, розробка брошур нового працівника;
• Робота з цінностями компанії, впровадження корпоративних заходів в життя та культуру підприємства;
• Оцінка продуктивності, ступеня залученості, лояльності та задоволеності співробітників, (тестування, анкетування, оne-to-one зустрічі);
• Управління системою компенсацій та винагород і внутрішніх пільг (медичне страхування, внутрішня акція компанії і т.п.);
• Стратегічне та операційне планування, бюджетування фонду оплати праці та витрат на персонал, контроль відхилень;
• Систематичний моніторинг та аналіз тенденцій ринку праці (зарплатні пропозиції, методи підбору персоналу тощо);
• Організація системи ефективного рекрутингового управління системою адаптації нових працівників;
• Проведення Onboarding та Offboarding;
• Адміністрування job-порталів та виявлення і залучення нових ресурсів для пошуку працівників;
• Управління програмою залучення на виробництво молодих спеціалістів технічних та робочих спеціальностей, формування кадрового резерву, співпраця з коледжами та ВНЗ Києва;
• Проведення екскурсій для навчальних закладів для подальшої співпраці з ними;
• Комунікація та зворотний зв’язок з керівниками відділів;
• Консультація співробітників із кадрових питань;
• Під час відсутності кадровика, оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю;
• Оформлення наказів, формування та ведення особових справ, трудових книжок співробітників, оформлення відпусток усіх видів, підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
• Актуалізація старих та розробка нових посадових інструкцій; 
• Самостійне проведення навчальних тренінгів по системі Lean для співробітників виробництва та розробка навчальних матеріалів та презентацій;
• Проведення аудитів на виробництві по системі 5С та щомісячний/ щоквартальний підсумок; 
• Участь у підготовці та проходженні аудиту по ISO 9001:2015; 
• Ведення інформаційних груп компанії.

Head of Human Resources

Hajus AG

Реклама та PR-послуги

8 місяців

11.2022 - 07.2023

  • Розробка і впровадження стратегії, політик, систем, процесів у напряму управління персоналом;
  • Створення та ведення кадрової документації;
  • Планування підбору персоналу відповідно до стратегії розвитку компанії;
  • Розробка та впровадження системи оцінювання працівників;
  • Допомога керівникам і членам команди у вирішенні HR-питань;
  • Управління командою рекрутерів ( 5 чоловік);
  • Розробка та контроль процесів найму;
  • Розміщення вакансій на джоб сайтах та на інших ресурсах з пошуку працівників;
  • Проведення One-to-one зустрічей;
  • Розвиток внутрішніх комунікацій між співробітниками компанії;
  • Організація привітань та заходів для співробітників компанії;
  • Розробка та впровадження нематеріальної мотивації співробітників;
  • Розробка та впровадження системи анкетування;
  • Проведення оцінки мотиваційного клімату в коликтиві;
  • Написання посадових інструкцій;
  • Формування організаційної структури;
  • Формування бюджетування та планування витрат на персонал;
  • Формування корпоративної культури та створення позитивного іміджу компанії.

HRD

Будівельна компанія

Будівництво

1 рік

11.2021 - 11.2022

  • Створення та ведення кадрової документації;
  • Створення таблиць по співробітникам компанії;
  • Створення правил внутрішнього трудового розпорядку компанії;
  • Створення та впровадження системи анкетування;
  • Проведення опитувань задоволеності працівників;
  • Допомога керівникам і членам команди у вирішенні HR-питань;
  • Впровадження системи заяв та обхідних листів;
  • Написання та затвердження наказів;
  • Здійснення повного циклу підбору персоналу;
  • Розміщення вакансій на джоб сайтах та на інших ресурсах з пошуку працівників;
  • Пошук резюме з відкритих вакансій;
  • Обробка відгуків за відкритими вакансіями;
  • Здійснення повного циклу Onboarding та Offboarding;
  • Проведення One-to-one зустрічей;
  • Забезпечення нових співробітників усім необхідним для комфортної роботи;
  • Розвиток внутрішніх комунікацій між співробітниками компанії;
  • Контроль робочої дисципліни та звітів всіх відділів компанії;
  • Організація привітань та заходів для співробітників компанії;
  • Написання посадових інструкцій;
  • Створення електронних пошт.

Hr-менеджер

Anta Group

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

4 місяці

07.2021 - 11.2021

  • У підпорядкуванні був 1 рекрутер;
  • Створення з кадрової документації;
  • Пошук резюме з відкритих вакансій (Маркетолог, менеджер з продажу, SMM, event-менеджер, project-менеджер, помічник керівника і т.д);
  • Створення консолідованої таблиці по співробітникам компанії;
  • Впровадження системи обхідних листів;
  • Обробка відгуків з відкритих вакансій;
  • Розміщення вакансій на джоб сайтах та в соц. мережах;
  • Оцінка кандидатів на етапі відбору резюме та телефонного дзвінка;
  • Здійснення повного циклу підбору персоналу;
  • Закриття вакансій у строк;
  • Організація та супровід стажування, адаптації нових співробітників;
  • Проведення опитувань задоволеності персоналу;
  • Розвиток внутрішніх комунікацій;
  • Навчання співробітників на торговій точці;
  • Навчання нових співробітників у програмі Бітрікс;
  • Створення та контроль робочих графіків та звітів;
  • Організація привітань та заходів для співробітників компанії;
  • Написання посадових інструкцій для працівників компанії.

Досягнення даної посади:

  • Сформувала з 0 кадрову документацію;
  • Налагодила робочу атмосферу в колективі;
  • Зменшила плинність кадрів;
  • Впровадила нові методи для структурованої роботи офісу;
  • Впровадила систему привітань співробітників та корпоративних заходів;
  • Сформувала посадові обов'язки працівників компанії.

Акаунт-менеджер відділу метрополітен Києва по відеоносіям

Рекламный холдинг Мегаполис

Реклама та PR-послуги

4 місяці

02.2021 - 06.2021

• Перевірка/розміщення відео-роликів на інформаційних носіях у Метрополітені Києва;
• Ведення таблиць в Excel;
• Робота в CRM;
• Підготовка комерційних пропозицій для клієнтів;
• Робота в 1С;
• Робота з документами;
• Ведення сіток зайнятості ефірного часу;
• Перевірка відео-матеріалу на ТТ та ЗУ спільно з відділом дизайнерів та юр. відділом;
• Надання звітності для посібника з зайнятості ефірного часу;
• Контроль розміщення відео-роликів на інформаційних носіях;
• Постановка завдань на відділ моніторингу та контроль їх виконання;
• Перевірка та надсилання фотозвітів на менеджерів.

Офіс-менеджер

Рекламный холдинг Мегаполис

Реклама та PR-послуги

2 роки

01.2019 - 01.2021

• Повне забезпечення життєдіяльності офісу (кава, чай, госп.товари, канцелярія і т.д.);
• Виконання доручень власника холдингу та вищого керівництва;
• Робота з документами;
• Робота з оргтехнікою;
• Робота з Microsoft Word, Excel, 1С, Skype, пошта;
• Взаємодія з HR-відділом (введення реєстру заяв/обхідних листів та надсилання їх на адресатів);
• Допомога в організації заходів;
• Контроль та супровід службових записок;
• Прийом телефонних дзвінків;
• Замовлення меблів, техніки для працівників;
• Виконання функціоналу інших офіс-менеджерів під час їх відсутності (документообіг, логістика);
• Пошук житла для працівників компанії.

Менеджер по роботі з клієнтами

Продюсерский центр Babyphotostar

Шоу-бізнес

3 місяці

10.2018 - 01.2019

• Робота з холодною базою клієнтів;
• Робота в CRM системі;
• Робота в IP-телефонії;
• Продаж послуг компанії;
• Ведення та консультування клієнтів;
• Контроль зйомок та підписання договорів.

Продавец-консультант

Сеть Yes-Free,бутик YES

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 7 місяців

09.2014 - 04.2018

Навчалась в 1 закладі

ВНЗ ВМУРоЛ «Україна»

Психолог

Дніпро, 2015

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

IMS ACADEMY, Курс: Development and implementation of a quality management system, Specialist ISO 9001:2015, Internal Auditor ISO 19011:2018

Київ, 2024

Lean Institute Ukraine, Курс: Lean Yellow Belt

Київ, 2024

Солом`янські котики, Interactive Course "STOP THE BLEED"

Київ, 2024

Genius.Space, Менеджер з персоналу

Київ, 2022

Додаткова інформація

Професійні навики

• Навички роботи з комп?ютером; • Впевнений користувач 1С, CRM, MS Office( Word,Excel, Power Point), Google Docs, Google форми; • ProofHub • Freshdesk

Особисті якості

Комунікабельна, цілеспрямована, стресостійка

Вікторія

Керівник відділу персоналу

Київ

32 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому