Працював в 5 компаніях   7 років 5 місяців

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Керуючий рестораном

Готельний комплекс "Братислава"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

7 місяців

12.2021 - 07.2022

Керівник напрямку кейтеринг

Делікатес-маркет Le Silpo (ТОВ Сільпо Фуд)

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 4 місяці

08.2020 - 12.2021

  • створення та розробка проекту на базі делікатес-маркету та ресторану LeGrill з можливістю подальшого масштабування
  • підготовка інвестиційного бюджету
  • координування роботи напрямків маркетингу, юридичного та операційного для створення єдиного продукту з надання послуг виїзного обслуговування
  • пошук та комунікація з замовниками послуг, а також івент-агенціями та локаціями для проведення заходів
  • організація та проведення заходів різного формату
  • підбір персоналу зі штату мережі та їх підготовка у напрямку кейтерінг
  • створення стандартів роботи напрямку кейтерінг у мережі

Директор ресторану

Національний конгрес-центр Український дім

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 6 місяців

09.2018 - 03.2020

  • фінансове планування роботи ресторану та досягнення запланованих показників
  • впровадження процесного підходу, шляхом переходу на систему HACCP
  • організація та контроль виробничого процесу
  • керування рестораном у форматі "бенкет-фуршет" та частково "а-ля кард"
  • обробка договорів і юридичних документів
  • контроль правильності експлуатації та технічного стану обладнання; організація ремонту або придбання нового обладнання; розширення матеріальної бази
  • оптимізація витрат шляхом контролю актуальності цін та постійних і змінних витрат
  • прийом замовлень та подальше ведення переговорів із замовником щодо надання кейтерингових послуг
  • організація надання послуг харчування до 1000 осіб (бенкети - до 500)
  • управління персоналом ресторану (35-50 працівників); пошук та адаптація нових працівників; табелювання; персоналу, навчання та мконтроль роботи шляхом створення чітких посадових інструкцій, системи прозорої матеріальної та нематеріальної мотивації
  • проведення та контроль закупівель; пошук та робота з постачальникамита подальша співпраця
  • формування цінової політики та контроль оновлення та оптимізації меню
  • контроль стандартів обслуговування та дотримання виробничої та особистої гігієни
  • робота над створенням системи доставки ланч-боксів

Менеджер ресторану

Національний конгрес-центр Український дім

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки 4 місяці

05.2016 - 09.2018

  • організація роботи ресторану
  • прийом замовлень та подальше ведення переговорів із замовником щодо надання кейтерингових послуг
  • організація надання послуг харчування до 1000 осіб (бенкети - до 500)
  • створення на підприємстві групи НАССР та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів згідно до вимог чинного законодавства у сфері громадського харчування
  • підбір персоналу, навчання та мотивація
  • контроль стандартів обслуговування та дотримання виробничої та особистої гігієни
  • участь у розробці меню ресторану

Бармен-офіціант

Готель "Київ"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 3 місяці

06.2013 - 09.2014

Ключова інформація

  • Керівництво роботою ресторану
  • Організація та проведення заходів
  • Контроль за якістю обслуговування клієнтів
  • Підготовка звітності та аналітики
  • Ведення переговорів з постачальниками та партнерами
  • Підбір та навчання персоналу
  • Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм

Навчався в 1 закладі

Київський національний університет ім. Тараса Шевченка

Географічний, Менеджмент природніх ресурсів

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Бізнес-тренінг "Економіка вражень"

Інші країни, 2021

Тижневий курс навчання з командою ТОП-менеджерів Fozzy Group та автором Джозефом Пайном, який пояснив та дав практичні рекомендації щодо впровадження у біснесі такого продукту як "враження", які прийдуть на зміну послугам. Клієнтів та гостей вже не здивуєш якісними товарами та послугами. Вони повертають туди, де змогли їх приємно вразити)

Система забезпечення і управління якістю на основі принципів НАССР

Київ, 2018

Сертифікат, що дає змогу створювати та керувати группою НАССР на підприємствах харчової промисловості, в тому числі закладах громадського харчування відповідно до вимог і положень стандарту ISO/IEC 22000:2007

Артем Сергійович

Керуючий рестораном

Київ

36 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 3 дні тому