Работал в 5 компаниях   7 лет 5 месяцев

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Керуючий рестораном

Готельний комплекс "Братислава"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

7 месяцев

12.2021 - 07.2022

Керівник напрямку кейтеринг

Делікатес-маркет Le Silpo (ТОВ Сільпо Фуд)

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 4 месяца

08.2020 - 12.2021

  • створення та розробка проекту на базі делікатес-маркету та ресторану LeGrill з можливістю подальшого масштабування
  • підготовка інвестиційного бюджету
  • координування роботи напрямків маркетингу, юридичного та операційного для створення єдиного продукту з надання послуг виїзного обслуговування
  • пошук та комунікація з замовниками послуг, а також івент-агенціями та локаціями для проведення заходів
  • організація та проведення заходів різного формату
  • підбір персоналу зі штату мережі та їх підготовка у напрямку кейтерінг
  • створення стандартів роботи напрямку кейтерінг у мережі

Директор ресторану

Національний конгрес-центр Український дім

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 6 месяцев

09.2018 - 03.2020

  • фінансове планування роботи ресторану та досягнення запланованих показників
  • впровадження процесного підходу, шляхом переходу на систему HACCP
  • організація та контроль виробничого процесу
  • керування рестораном у форматі "бенкет-фуршет" та частково "а-ля кард"
  • обробка договорів і юридичних документів
  • контроль правильності експлуатації та технічного стану обладнання; організація ремонту або придбання нового обладнання; розширення матеріальної бази
  • оптимізація витрат шляхом контролю актуальності цін та постійних і змінних витрат
  • прийом замовлень та подальше ведення переговорів із замовником щодо надання кейтерингових послуг
  • організація надання послуг харчування до 1000 осіб (бенкети - до 500)
  • управління персоналом ресторану (35-50 працівників); пошук та адаптація нових працівників; табелювання; персоналу, навчання та мконтроль роботи шляхом створення чітких посадових інструкцій, системи прозорої матеріальної та нематеріальної мотивації
  • проведення та контроль закупівель; пошук та робота з постачальникамита подальша співпраця
  • формування цінової політики та контроль оновлення та оптимізації меню
  • контроль стандартів обслуговування та дотримання виробничої та особистої гігієни
  • робота над створенням системи доставки ланч-боксів

Менеджер ресторану

Національний конгрес-центр Український дім

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

2 года 4 месяца

05.2016 - 09.2018

  • організація роботи ресторану
  • прийом замовлень та подальше ведення переговорів із замовником щодо надання кейтерингових послуг
  • організація надання послуг харчування до 1000 осіб (бенкети - до 500)
  • створення на підприємстві групи НАССР та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів згідно до вимог чинного законодавства у сфері громадського харчування
  • підбір персоналу, навчання та мотивація
  • контроль стандартів обслуговування та дотримання виробничої та особистої гігієни
  • участь у розробці меню ресторану

Бармен-офіціант

Готель "Київ"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 3 месяца

06.2013 - 09.2014

Ключевая информация

  • Керівництво роботою ресторану
  • Організація та проведення заходів
  • Контроль за якістю обслуговування клієнтів
  • Підготовка звітності та аналітики
  • Ведення переговорів з постачальниками та партнерами
  • Підбір та навчання персоналу
  • Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм

Учился в 1 заведении

Київський національний університет ім. Тараса Шевченка

Географічний, Менеджмент природніх ресурсів

Київ, 2011

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Бізнес-тренінг "Економіка вражень"

Інші країни, 2021

Тижневий курс навчання з командою ТОП-менеджерів Fozzy Group та автором Джозефом Пайном, який пояснив та дав практичні рекомендації щодо впровадження у біснесі такого продукту як "враження", які прийдуть на зміну послугам. Клієнтів та гостей вже не здивуєш якісними товарами та послугами. Вони повертають туди, де змогли їх приємно вразити)

Система забезпечення і управління якістю на основі принципів НАССР

Київ, 2018

Сертифікат, що дає змогу створювати та керувати группою НАССР на підприємствах харчової промисловості, в тому числі закладах громадського харчування відповідно до вимог і положень стандарту ISO/IEC 22000:2007

Артем Сергійович

Керуючий рестораном

Киев

36 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Обновлено 3 дня назад