Працювала в 3 компаніях 26 років 4 місяці
Фінансові послуги, Державний сектор
Менеджер з персоналу, експерт з трудового законодавства і ведення кадрового обліку та аналітик
Аудиторська компанія
Фінансові послуги
12 років 10 місяців
02.2012 - до теперішнього часу
Здійснення кадрового адміністрування, ведення кадрового обліку. Проведення конкурсного відбору персоналу. Розробка і укладення з працівниками строкових договорів, контрактів. Надання клієнтам письмових та усних експертних аудиторських висновків у сфері трудового права України. Постійний моніторинг і аналіз законодавства про працю. Ведення документоообігу, розробка внутрішніх документів для роботи з кадрами і навчання персоналу.
Розробка і аналіз положень колективних договорів, положень про відділи, про преміювання, штатного розкладу, посадових інструкцій, контрактів з працівниками та інших кадрових документів.
Аудит і відновлення кадрового обліку, надання клієнтам конкретних рішень з виправлення помилок, допущених в кадровому обліку. Консультування клієнтів по телефону та на особистому прийомі з питань правильності розуміння і застосування норм трудового законодавства. Складення письмових запитів до суб"єктів владних повноважень з метою отримання роз"яснень вимог трудового законодавства.
Письмові консультаційні послуги з практичного застосування всіх законодавчих актів України, їх моніторинг та аналіз. Податкові консультації з усіх податків та зборів, податкове планування, оптимізація оподаткування, мінімізація податкового навантаження, перевірка та аналіз бухгалтерської та податкової звітності, допомога при заповненні звітності та при спірних ситуаціях. Участь в аудиторських перевірках. Складання позовних заяв до суду.
Контроль дотримання трудового, бухгалтерського та податкового законодавства. Захист клієнтів від неправомірних дій та рішень контролюючих органів, в тому числі на етапі судових справ. Написання письмових оскаржень результатів перевірок, запитів до контролюючих органів. Розробка рекомендацій щодо усунення порушень, зниження ризиків, оптимізації процесів, тощо.
Робота з довідковими законодавчими базами на рівні професійного користувача, робота з великими обсягами інформації. При виконанні таких завдань я самостійно здійснюю юридичний супровід на основі Господарського, Цивільного, Податкового та інших кодексів України, окремих галузевих законів, бухгалтерських стандартів тощо.
Головний державний інспектор
Інформаційно-довідковий департамент Державної фіскальної служби України
Державний сектор
13 років 10 місяців
11.2006 - 09.2020
Поглиблені знання та успішне застосування на практиці законодавства, що регулює відносини між працедавцем та працівником, Аналіз та надання консультацій застосування законодавчих актів про працю. Кадрове адміністрування, розробка колективних договорів, положень про відділ, про преміювання, штатного розкладу, посадових інструкцій тощо. Аудит з кадрових питань.
Надання найбільш складних усних та письмових консультативних висновків у сфері трудового законодавства. Надання податкових та інших консультацій фізичним особам, підприємствам та підприємцям різних галузей господарювання, в тому числі з оподаткування податком на додану вартість, податком на прибуток, податком з доходів фізичних осіб, фіксованого податку, порядку ведення обліку доходів і витрат ФО - СПД на загальній і на спрощеній системі оподаткування, права та обов'язки платників податків, податковий борг, оскарження рішень органів ДПС за результатами перевірок, встановлення та зняття з обліку в органах ДПС юридичних і фізичних осіб; порядок заповнення податкової звітності; апеляційне оскарження результатів перевірок; Проведення моніторингу змін податкового законодавства України; впевнений користувач системи «Ліга-закон».
Головний державний податковий інспектор - ревізор
Державна податкова інспекція у Печерському районі м. Києва
Державний сектор
8 років 1 місяць
12.1997 - 01.2006
Здійснення перевірок суб'єктів підприємницької діяльності, участь у проведенні податкової діагностики та податковому аудиті; контроль за надходженням до бюджету податкових та інших платежів; перевірка грошових документів, бухгалтерських книг, звітів, кошторисів тощо; аналіз результатів перевірок та застосування фінансових санкцій за порушення податкового законодавства; аудит та виправлення помилок. Організація і проведення семінарів, круглих столів, брифінгів тощо з питань податкового законодавства. Надання усних та письмових податкових роз'яснень з питань оподаткування. Ведення впродовж 2-х років роботи із зверненнями громадян у громадській приймальні. Досвід роботи по зв'язкам з громадськістю.
Ключова інформація
Маю великий досвід роботи з персоналом у якості аудитора-контролера, інспектора відділу по роботі з персоналом з веденням кадрового діловодстава у програмі ІС-ПРО.
Володію поглибленими знаннями у сфері законодавства, що регулює ведення кадрового діловодства. Як аналітик я спеціалізуюсь на наданні законодавчо обґрунтованих відповідей на запити, скарги громадян, юридичних осіб та контролюючих органів в усіх сферах господарювання. Тривалий час спеціалізувалася на роботі, що пов'язана із зв'язками з громадськістю, здійснювала консультування клієнтів по телефону в контакт - центрі у якості супервайзера.
Навчалась в 1 закладі
Київський Славістичний Університет
Бухоблік і аудит, бухгалтер-фінансист
Київ, 2008
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Олена Анатоліївна
Олена Анатоліївна
Керівник відділу кадрів
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому