Працювала в 9 компаніях 14 років 7 місяців
HR, IT, Реклама та PR-послуги, Телекомунікації / Зв'язок, Промисловість та Виробництво, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Державний сектор, Послуги для бізнесу - інше
HR/Рекрутер
Freelance
HR
1 рік 1 місяць
06.2023 - до теперішнього часу
HR/Recruitment Specialist
Engineering Ingegneria Informatica Spa
IT
10 місяців
05.2022 - 03.2023
Engineering Ingegneria Informatica - oдна з провідних компаній Італії у сфері ІТ девелопменту і консультування.
Робота за контрактом (м. Рим)
Рекрутинг (італійська мова)
HR generalist
NDA (gambling, betting)
Реклама та PR-послуги
9 місяців
05.2021 - 02.2022
- визначення та планування потреб Компанії в персоналі;
- розробка та оптимізація організаційної структури Компанії та штатного розкладу;
- контроль фонду оплати праці, розробка сітки окладів;
- розробка мотиваційних програм, розрахунків бонусів;
- підбір персоналу;
- аналітика ринку праці, заробітних плат, плинності персоналу і її причин, задоволеності роботою персоналу;
- контроль виконання кадрової політики Компанії;
- контроль трудової дисципліни і дотримання працівниками правил внутрішнього розпорядку компанії;
- організація корпоративних заходів, оцінка якості проведення.
HR Genenalist
Представництво в Україні «Авіс Телеком С.Л.»
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 9 місяців
08.2018 - 05.2021
- визначення та планування потреб Компанії в персоналі;
- розробка та оптимізація організаційної структури Компанії та штатного розкладу;
- контроль фонду оплати праці, розробка сітки окладів;
- участь в розробці мотиваційних програм, розрахунків бонусів;
- підбір персоналу;
- аналітика ринку праці, заробітних плат, плинності персоналу і її причин, задоволеності роботою персоналу;
- контроль виконання кадрової політики Компанії;
- контроль трудової дисципліни і дотримання працівниками правил внутрішнього розпорядку компанії;
- організація корпоративних заходів, оцінка якості проведення.
HR/Рекрутер
ІТ компанія «Мобілуніті»
IT
6 місяців
08.2017 - 02.2018
- пошук та підбір персоналу;
- телефонний скринінг;
- проведення співбесіди;
- надання кандидатів на розгляд керівникам підрозділів;
- участь у прийнятті рішення щодо остаточного вибору кандидата;
- координація процесу прийняття кандидата на роботу;
- адаптація нових працівників;
- контроль проходження та закриття випробувального терміну;
- ведення бази кандидатів;
- формування кадрового резерву;
- участь в HR проектах;
- робота з інтернет ресурсами;
- щоденні звіти по роботі з кандидатами.
Менеджер по персоналу
Вінницька кондитерська фабрика (Рошен)
Промисловість та Виробництво
4 роки
05.2013 - 05.2017
- робота з персоналом;
- моніторинг та підбір кандидатів на вакантну посаду;
- документальне оформлення працівників, при прийнятті, переведенні та звільненні;
- ведення особових справ працівників;
- оформлення необхідних документів для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників;
- організація роботи кваліфікаційної та атестаційної комісій, стажування кадрового резерву;
- підготовка звітів в установлених формах для облстатуправління, центру зайнятості, фонду інвалідів, тощо.
- облік всіх категорій персоналу у відповідності до вимог діючого законодавства та нормативних документів;
- підготовка наказів, довідок, договорів та інших документів;
- оформлення страхових договорів та контроль списків застрахованих осіб.
Досвід роботи помічником генерального директора:
- аналітичне забезпечення діяльності генерального директора;
- підготовка та контроль проектів документів за дорученням керівника;
- участь у нарадах, зустрічах;
- забезпечення опрацювання та попередній розгляд кореспонденції, яка надійшла для керівника.
менеджер з туризму
ТОВ «Авіатур-Вінниця» м. Вінниця:
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
1 рік
04.2012 - 04.2013
- створення клієнтської бази;
- налагодження роботи з партнерами.
- організація роботи компанії.
старший державний податковий ревізор-інспектор управління погашення прострочених податкових зобов’яз
Державна податкова адміністрація у Вінницькій області
Державний сектор
1 рік 5 місяців
04.2010 - 09.2011
- перевірка поданої звітності;
- аналіз надходження сум заборгованості;
- підготовка звітності контролюючому органу;
- кординація подання звітності та роботи підпорядкованих інспекцій;
- проведення податкових перевірок.;
- аналіз роботи компаній;
- стягнення податкового боргу з підприємств-боржників, виставлення податкових вимог;
- ведення роз'яснювальнюї роботи з боржниками та контроль погашення заборгованості.
приватний підриємець
приватний підриємець
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 6 місяців
09.2008 - 03.2010
- розробка стратегії розвитку напрямку;
- організація трейдинга на Нью-Йоркській фондовій біржі;
- організація навчання та координація роботи трейдерів.
Навчалась в 2 закладах
Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
облік і аудит, диплом спеціаліста)
Винница, 2012
Київський університет права при Національній академії наук України
Київський університет права при Національній академії наук України (факультет – правознавство, диплом спеціаліста)
Киев, 2008
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Італійська
вище середнього
Курси, тренінги, сертифікати
Лідерська програма (курсы персонального розвитку) Тренінгова компанія «Розвиток»
«HR-школа» Центр розвитку персоналу «Геліос»
Курси «Основи бухгалтерського обліку з навиками роботи у програмі «1С: Бухгалтерія 8.2»
Додаткова інформація
Тимчасово віддалений формат роботи
У зв'язку з воєнними діями, тимчасово знаходжусь за кордоном (м. Рим, Італія)
Готова починати працювати в режимі он-лайн.
Спосіб зв'язку:
Whatsapp +380674623069
Telegram: Annyshka_V
https://www.linkedin.com/in/anna-voitiuk-38a85b16a
Віддалений режим роботи
Віддалений режим роботи
Менеджер по персоналу
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/44932cfd-2b86-4333-abe3-51e11c14c9dd.jpg)
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 дні тому