Работала в 12 компаниях 15 лет 7 месяцев
Автомобильная промышленность и Автобизнес, Медицина и Здравоохранение, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Торговля розничная / Retail, Банки, Страхование
Провідний адміністратор відділу продажу
Winner
Автомобильная промышленность и Автобизнес
1 год 5 месяцев
06.2023 - по настоящее время
В мої обо'язки входить:
1. Вести звіти за запитом Імпортера;
2. Вести звітність дилерського центру;
3. Замовляти друковану продукцію: візитки, бланки договорів, каталоги, прайси, брошури, тощо;
4. Забезпечувати відділ канцтоварами, ліками, клієнтськими кавою/чаєм тощо;
5. Працювати з програмним забезпеченням / базами даних клієнтів
6. Складати різноманітні списки клієнтів: поздоровлення, опитування, акційні розсилки тощо;
7. Брати участь у заходах: реєстрація клієнтів, анкетування, роздача рекламної продукції;
8. Підготовка повного пакету документів для безперешкодної реєстрації, виписки та звітування нових та вживаних автомобілів;
9. Заміщення Старший адміністраторів інших відділів на час їх відсутності;
10. Здійснення замовлення і отримання номерних знаків для разових поїздок та електронного ключа у відповідних організаціях;
11. Ведення журналу обліку номерних знаків для разових поїздок;
12. Прийом та передача внутрішньої документації на автомобілі, що знаходяться на відповідальному зберіганні;
13. Підготовка та подання документації в інші установи та організації від імені філії (Д.І.О. Трейдер, страхові компанії, ГСЦ МВС);
14. Організація транспортування авто від інших дилерів та до місця експонування по Україні;
15. Надання запитів на оформлення договорів добровільного страхування при транспортуванні та експонуванні автомобілів;
16. Отримання та оформлення рахунків;
17. Оформлення офіційних відповідей та звернень;
18. Ведення архіву;
19. Впорядковування записів з відеореєстраторів на демо автомобілях;
20. Ведення різних бухгалтерських операцій в 1С пов'язаних із занесенням до бази клієнтів, прихід/видача товару;
21. Ведення програми СРМ;
23. Помічник начальника відділу продаж;
24. Фінансовий моніторинг;
25. Цінники та багато іншого.
Адміністратор відділу продажу
Winner
Автомобильная промышленность и Автобизнес
5 лет 1 месяц
10.2019 - по настоящее время
Оформлення документів для реєстрації автомобіля у МРЕВ;
Ведення звітів, різних бухгалтерських операцій в 1С пов'язаних із занесенням до бази клієнтів, прихід/видача товару, ведення програми СРМ;
Помічник начальника відділу продаж;
Робота із програмою "АРМ Торгівля КТЗ";
Фінансовий моніторинг;
Цінники та багато іншого.
Адміністратор клініки
Люми-Дент, ООО
Медицина и Здравоохранение
1 месяц
07.2019 - 08.2019
Адміністратор клініки у coll-centr, стажування. Консультування пацієнтів за послугами та цінами клініки, запис на прийом до фахівців, нагадування про візити тощо.
Менеджер з туризму
ТА "Поїхали з нами"
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
1 месяц
05.2019 - 06.2019
Пройшла курси у ТА "Поїхали з нами", працювала в офісі менеджером з туризму. Консультування туристів з тур.продуктів, підбір турів.
Фахівець із методів розширення ринку збуту
Fozzy Group, мережа гіпермаркетів ФОЗЗІ
Торговля розничная / Retail
3 месяца
02.2019 - 05.2019
Відповідальність за всі трейд-маркетингові заходи;
Контроль справності та актуальності елементів зовнішнього та внутрішнього оформлення гіпермаркету;
Проведення внутрішніх мережевих акцій у гіпермаркеті згідно з промо-календарем (ПРОМО, сезонні акції та ін.);
Контроль проведення акцій із постачальниками, партнерами;
Розміщення рекламних матеріалів у гіпермаркеті відповідно до стандартів мережі, облік та замовлення POS-матеріалів для одного гіпермаркету;
Розстановка та контроль розміщення додаткового торговельного обладнання постачальників у гіпермаркеті відповідно до стандартів мережі;
Ціновий моніторинг, моніторинг рекламної активності найближчих конкурентів;
Ведення реєстрів, виконання фотозвітів, формування звітів.
Особистий помічник Генерального Директора
Fozzy Group, мережа гіпермаркетів ФОЗЗІ
Торговля розничная / Retail
11 месяцев
04.2018 - 03.2019
Референт дирекції та особистий асистент керівника, бронювання готелів, залізничних та авіаквитків, оренда автомобілів по всьому світу, збирання всієї необхідної інформації для керівника. Комунікація з бухгалтерією, клієнтами, документообіг, виконання особистих доручень директора, тощо.
Адміністратор клініки
Київський Центр Терапії та Мікрохірургії Ока
Медицина и Здравоохранение
1 месяц
03.2018 - 04.2018
Адміністратор реєстратури, прийом та запис пацієнтів, реєстрація карток пацієнтів, консультації пацієнтів тощо.
Адміністратор відділу продажу автомобілів з пробігом
ТОВ "Торговий Дім - НІКО"
Автомобильная промышленность и Автобизнес
1 год 5 месяцев
10.2016 - 03.2018
Оформлення документів для реєстрації автомобіля в ДАІ, звітів, різних бухгалтерських операцій у 1С зв'язкових із занесенням до бази клієнтів, приходом/витратою товару, веденням програми лояльності, помічником начальника відділу продажу, робота з програмою "АРМ Торгівля КТЗ".
Адміністратор відділу продажу
ТОВ "НІКО ПРАЙМ МЕГАПОЛІС"
Автомобильная промышленность и Автобизнес
2 года 11 месяцев
10.2013 - 09.2016
Оформлення документів для реєстрації автомобіля в ДАІ, звітів, різних бухгалтерських операцій у 1С зв'язкових із занесенням до бази клієнтів, приходом/витратою товару, веденням програми лояльності, помічником начальника відділу продажу, робота з програмою "АРМ Торгівля КТЗ".
Кредитний фахівець
ОТП Банк
Банки
1 месяц
07.2013 - 08.2013
Оформлення кредитів
кредитний спеціаліст та продавець-консультант
ТОВ "Метка"
Автомобильная промышленность и Автобизнес
8 месяцев
11.2012 - 07.2013
Оформлення кредитів, продаж автомобілів, оформлення документів для реєстрації автомобіля у ДАІ, страхування.
Менеджер зі страхування
СК "Українська страхова Група"
Страхование
3 года 7 месяцев
03.2009 - 10.2012
Ведення переговорів, укладання договорів, пролонгація договорів.
Ключевая информация
Досвід роботи в 1С більше 10 років;
Досвід роботи у програмі "АРМ Торгівля КТЗ" - 5 років.
Училась в 1 заведении
Східноєвропейський університет економіки та менеджменту
менеджер готельно-ресторанного бізнесу, економічний факультет
Черкаси, 2010
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Курсы, тренинги, сертификаты
"Поїхали з нами"
Навчання у Турагентстві "Поїхали з нами", курс Менеджера з туризму з практикою.
Кооперативний технікум економіки та права
Курси зі страхування
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
Microsoft Office, Excel, Word, Internet, Microsoft Outlook, швидкість набору тексту 130 сім./хв., знання 1С та касового апарату.
Особисті якості
Активна життєва позиція, комунікабельність, організаційні та лідерські здібності, пунктуальність, лояльність, ввічливість, здатність працювати у команді.
Професійні навички
Помічник начальника відділу продаж; тривалий час роботи з документами (оформлення договорів, виписка рахунків, видаткових накладних, актів на повернення, товарно-транспортна накладна, акти звірки, коригувальні накладні та ін.)
робота з клієнтами як по телефону, так і при зустрічі;
обдзвон клієнтів після покупки;
холодні дзвінки;
ведення переговорів;
прийом та розподіл вхідних дзвінків;
прийом замовлень телефоном;
консультування щодо товару;
Обробка замовлень;
ведення клієнтської бази;
Ведення програми лояльності;
Робота із заборгованістю;
Вирішення конфліктних питань
Мета
Отримання посади в стабільній компанії, що розвивається.
Рекомендації
- Директор СК "УСГ" Черкаська філія - Гальченко Оксана Борисівна тел. 050-351-38-56
- Бухгалтер ТОВ "МІТКА" - Крикун Тамара Анатоліївна тел.050-313-73-27
- Начальник відділу продажу автомобілів із пробігом Сахно Михайло Миколайович тел. 067-658-22-22
- Генеральний директор ТОВ "Експансія" (Фоззі Груп) Фоменков Євген Сергійович тел. 0999554171
Водійське посвідчення
Категорія В
Анастасія
Анастасія
Керівник відділу
Киев
Дарницкий район, Днепровский район, Печерский район
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 2 недели назад