Работала в 13 компаниях   27 лет 7 месяцев

Другое, HR, Банки, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Услуги для населения - другое, Медиа / СМИ, Медицина и Здравоохранение, Страхование

Фахівець з військового обліку за сумісництвом

КБК "Контактний центр міста Києва"

Другое

11 месяцев

01.2024 - по настоящее время

Ведення військового обліку, бронювання працівників

Фрилансер

Фрилансер

HR

6 лет 7 месяцев

05.2018 - по настоящее время

Кадрове адміністрування за проектами, аудит кадрової документації, разова робота тощо.

Начальник управління кадрового адміністрування та звітності

АТ "ТАСКОМБАНК"

Банки

5 месяцев

04.2024 - 09.2024

Організація та контроль роботи з кадрового адміністрування персоналу (штат 1500+, в підпорядкуванні 7 працівників).

Контроль військового обліку та бронювання працівників.

Звітність внутрішня та зовнішня з персоналу.

Автоматизація процесів з кадрових питань в електронному документообороті.

Робота з нормативною документацією.

Робота з документацією до НБУ.

Інспектор з кадрів

ТОВ "САНТЕ-АЛКО"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 7 месяцев

09.2021 - 04.2024

Повний цикл кадрового адміністрування.Консультування працівників. Робота над впровадженням кадрового електронного документообороту.

Менеджер з персоналу (кадрове адміністрування), сумісник

ТОВ Місто для людей"

Услуги для населения - другое

4 года 9 месяцев

07.2019 - 04.2024

Повний цикл кадрового адміністрування

Консультування працівників. Робота з договорами цівільно-правового характеру. Робота з зарплатними проектами. Робота з медичного страхування.

Участь в реорганізації процесів програмного комплексу 1С УПП.

Розробка бізнес-процесів кадрового адміністрування.

Робота з кількома юридичними особами.

Начальник відділу кадрів

Медіа Холдинг Весті

Медиа / СМИ

11 месяцев

07.2018 - 06.2019

Повний цикл кадрового адміністрування: робота зі штатним розписом, підготовка наказів, оформлення особових справ працівників, табелювання, підготовка графіків відпусток, підготовка посадових інструкцій, оформлення листків непрацездатності архівування документів, підготовка звітності.Робота з кількома юридичними особами.Підбір персоналу.

Начальник відділу кадрів

Сімейна клініка Амеда

Медицина и Здравоохранение

7 месяцев

10.2017 - 05.2018

Організація роботи по забезпеченню підприємства працівниками у відповідності до завдань підприємства (штат 400+, в підпорядкуванні 1 працівник). Організація роботи з документального оформлення працівників. Аудит кадрової документації. Підготовка штатного розпису. Підготовка внутрішньої нормативної документації, в т.ч. посадових інструкцій. Підготовка документів для атестації працівників. Методичне керування роботою інспектора з кадрів. Контроль виконання графіків відпусток. Організація табельного обліку робочого часу.Впровадження програмного комплексу 1 С ЗУП.Робота з зарплатним проектом.Складання внутрішньої та зовнішньої звітності.Організація процесу підбора персоналу.

Начальник відділу кадрів

Керуюча компанія (група компаній)

Другое

2 года 5 месяцев

05.2015 - 10.2017

Організація роботи з документального оформлення працівників (вела кілька юридичних осіб із загальним штатом 200+, в підпорядкуванні 1 особа).Аудит кадрової документації.Підготовка штатного розпису.Підготовка внутрішньої нормативної документації, в т.ч. посадових інструкцій.Методичне керування роботою інспектора з кадрів.Контроль виконання графіків відпусток.Організація табельного обліку робочого часу.Складання внутрішньої та зовнішньої звітності.Організація обліку членів громадської організації.

Начальник відділу кадрового адміністрування

Банк "ЮНІСОН"

Банки

7 месяцев

09.2014 - 04.2015

Організація роботи відділу кадрового адміністрування (штат 300+, в підпорядкуванні 3 працівника).Аудит кадрової документації.Підготовка штатного розпису.Підготовка внутрішньої нормативної документації, в т.ч. посадових інструкцій.Методичне керування роботою інспекторів з кадрів.Організація своєчасного оформлення прийняття, переведення, звільнення працівників.Видання довідок про роботу.Організація зарплатного проекту.Розробка технічних завдань в кадровій програмі HRM.Контроль виконання графіків відпусток.Організація табельного обліку робочого часу.Складання внутрішньої та зовнішньої звітності.

Головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування. Начальник відділу табельного обліку.

ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK

Банки

7 лет 3 месяца

06.2007 - 09.2014

Кадрове адміністрування (штат 12 000 - 8 000): організація і контроль процесів кадрового адміністрування в групі з 8 фахівців: підготовка наказів з обліку особового складу, процесів табелювання, оформлення листків непрацездатності, внесення інформації в кадрову програму, організація і контроль роботи з графіками відпусток, оформлення трудових книжок, оформлення особових справ працівників.Підготовка внутрішньої та зовнішньої звітності.Розробка технічних завдань для автоматизації процесів кадрового обліку в програмному кадровому комплексі. Автоматизовані графіки відпусток, попередження про заплановану відпустку.Розробка та впровадження бізнес-процесів кадрового адміністрування: розроблені нормативні документи щодо прийняття, переведення, звільнення, відсутності працівників, табельного обліку робочого часу, відпусток. Приймала участь в розробці та погодженні окремих нормативних документів банку.Член комісії соціального страхування: контроль розрахунку стажу працівників, участь в розподіленні путівок соціального страхування, підготовка списків дітей працівників банку для отримання новорічних подарунків.Досвід проходження перевірок фонду соціального страхування, фонду інвалідів, Національного банку України.

Інспектор з кадрів

Страховая компания "АСКА"

Страхование

8 месяцев

10.2006 - 06.2007

Повний цикл кадрового адміністрування. Штат 200 працівників.

Звітність.

Участь в атестації працівників.

Сестра медична

Поликлиника № 3 Шевченківський район м. Київ

Медицина и Здравоохранение

6 лет

09.2000 - 09.2006

Супровід лікаря на прийомі пацієнтів. Робота в маніпуляційному кабінеті.

Сестра медична старша

Старокиївська організація Червоного Хреста м. Києва

Другое

3 года 1 месяц

07.1997 - 08.2000

Адміністративна робота з прийому громадян. Керівництво роботою медичних сестер. Звітність.

Ключевая информация

Досконале знання трудового законодавства та стандартів кадрового адміністрування.

Досвід роботи з кількома юридичними особами за різними направленнями діяльності.

Досвід роботи з регіональною мережею, штат 12 000 працівників. Досвід самостійної роботи. Досвід роботи керівником відділу (1-9 чол.) більше ніж 10 років.

Організація кадрового відділу " з нуля".

Аудит кадрової документації.

Практичний досвід автоматизації табелювання, обліку відпусток, наказів, звітності.

Навики планування та бюджетування відділу.

Досвід оптимізації HR-процесів.

Розробка та впровадження HR-процесів, в т.ч. процедур, регламентів, положень, політик в області адаптації, мотивації, навчання персоналу, впровадження корпоративної культури.

Досвід проходження перевірок фонду соціального страхування, інспекції з праці.

Навички складання аналітичної інформації з персоналу.

Підбір персоналу, адаптація.

Досвід та навички роботи в 1С: ЗУП, УТП, УПП; Profix Suite; SAP; HRM, Афіна; Битрикс 24; Redmine; Outlook, Zimbra, Аскод.

Досвід навчання студентів на курсах з кадрового адміністрування.

Училась в 1 заведении

Межрегиональная академия управления персоналом

Психология

Киев, 2003

Курсы, тренинги, сертификаты

Кадры, управление персонналом

Киев, 2021

2024-2009 - вебинары, онлайн-семинары, курси підвищення кваліфікації тощо.


Дополнительная информация

Сертифікат з військового обліку

2024

Татьяна

Інспектор з кадрів (за сумісництвом, фрилансер)

Киев

55 лет

Активно ищет работу

неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 час назад