Работала в 12 компаниях   27 лет 6 месяцев

Другое, Банки, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Услуги для населения - другое, Медиа / СМИ, Медицина и Здравоохранение, Страхование

Фахівець з військового обліку за сумісництвом

КБУ "Контактний центр міста Києва"

Другое

11 месяцев

01.2024 - по настоящее время

Ведення військового обліку, бронювання працівників.

Начальник управління кадрового адміністрування та звітності

ТАСКОМБАНК, АТ

Банки

5 месяцев

04.2024 - 09.2024

Організація та контроль роботи з кадрового адміністрування персоналу (штат 1500+, в підпорядкуванні 7 працівників).

Контроль військового обліку та бронювання працівників.

Звітність внутрішня та зовнішня з персоналу.

Автоматизація процесів з кадрових питань в електронному документообороті.

Робота з нормативною документацією.

Робота з документацією до НБУ.

Інспектор з кадрів

ТОВ "Санте-Алко"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 7 месяцев

09.2021 - 04.2024

Повний цикл кадрового адміністрування.

Консультування працівників. Робота над впровадженням кадрового електронного документообороту.

Менеджер з персоналу (кадрове адміністрування) за сумісництвом

ТОВ Місто для людей"

Услуги для населения - другое

4 года 9 месяцев

07.2019 - 04.2024

Повний цикл кадрового адміністрування.

Консультування працівників. Робота з договорами цивільно-правового характеру. Робота з зарплатними проектами. Робота з медичного страхування.

Участь в реорганізації процесів програмного комплексу 1С УПП.

Розробка бізнес-процесів централізації кадрового адміністрування.

Робота з кількома юридичними особами.

Начальник відділу кадрів

Медіа Холдинг Весті

Медиа / СМИ

11 месяцев

07.2018 - 06.2019

Повний цикл кадрового адміністрування: робота зі штатним розписом, підготовка наказів, оформлення особових справ працівників, табелювання, підготовка графіків відпусток, підготовка посадових інструкцій, оформлення листків непрацездатності архівування документів, підготовка звітності.

Робота з кількома юридичними особами.

Підбір персоналу.

Начальник відділу каддрів

Сімейна клініка Амеда

Медицина и Здравоохранение

7 месяцев

10.2017 - 05.2018

Організація роботи по забезпеченню підприємства працівниками у відповідності до завдань підприємства (штат 400+, в підпорядкуванні 1 працівник). Організація роботи з документального оформлення працівників. Аудит кадрової документації. Підготовка штатного розпису. Підготовка внутрішньої нормативної документації, в т.ч. посадових інструкцій. Підготовка документів для атестації працівників. Методичне керування роботою інспектора з кадрів. Контроль виконання графіків відпусток. Організація табельного обліку робочого часу.

Впровадження програмного комплексу 1 С ЗУП.

Робота з зарплатним проектом.

Складання внутрішньої та зовнішньої звітності.

Організація процесу підбора персоналу.

Начальник відділу кадрів

Керуюча компанія (група компаній)

Другое

2 года 5 месяцев

05.2015 - 10.2017

Організація роботи з документального оформлення працівників (вела кілька юридичних осіб із загальним штатом 200+, в підпорядкуванні 1 особа).Аудит кадрової документації.Підготовка штатного розпису.Підготовка внутрішньої нормативної документації, в т.ч. посадових інструкцій.Методичне керування роботою інспектора з кадрів.Контроль виконання графіків відпусток.Організація табельного обліку робочого часу.Складання внутрішньої та зовнішньої звітності.Організація обліку членів громадської організації.

Начальник відділу кадрового адміністрування

Банк "Юнісон"

Банки

7 месяцев

09.2014 - 04.2015

Організація роботи відділу кадрового адміністрування (штат 300+, в підпорядкуванні 3 працівника).Аудит кадрової документації.Підготовка штатного розпису.Підготовка внутрішньої нормативної документації, в т.ч. посадових інструкцій.Методичне керування роботою інспекторів з кадрів.Організація своєчасного оформлення прийняття, переведення, звільнення працівників.Видання довідок про роботу.Організація зарплатного проекту.Розробка технічних завдань в кадровій програмі HRM.Контроль виконання графіків відпусток.Організація табельного обліку робочого часу.Складання внутрішньої та зовнішньої звітності.

Головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування, Начальник відділу табельного обліку

ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK

Банки

7 лет 3 месяца

06.2007 - 09.2014

Кадрове адміністрування (штат 12 000 - 8 000):

організація і контроль процесів кадрового адміністрування в групі з 8 фахівців: підготовка наказів з обліку особового складу, процесів табелювання, оформлення листків непрацездатності, внесення інформації в кадрову програму, організація і контроль роботи з графіками відпусток, оформлення трудових книжок, оформлення особових справ працівників.

Підготовка внутрішньої та зовнішньої звітності.

Розробка технічних завдань для автоматизації процесів кадрового обліку в програмному кадровому комплексі. Автоматизовані графіки відпусток, попередження про заплановану відпустку.

Розробка та впровадження бізнес-процесів кадрового адміністрування: розроблені нормативні документи щодо прийняття, переведення, звільнення, відсутності працівників, табельного обліку робочого часу, відпусток. Приймала участь в розробці та погодженні окремих нормативних документів банку.

Член комісії соціального страхування: контроль розрахунку стажу працівників, участь в розподіленні путівок соціального страхування, підготовка списків дітей працівників банку для отримання новорічних подарунків.

Досвід проходження перевірок фонду соціального страхування, фонду інвалідів, Національного банку України.

Інспектор з кадрів

Страховая компания "АСКА"

Страхование

8 месяцев

10.2006 - 06.2007

Кадрове адміністрування персоналу. Штат 200 працівників.

Звітність.

Участь в атестації працівників.

Сестра медична

Поліклініка № 3

Медицина и Здравоохранение

6 лет

09.2000 - 09.2006

Супровід лікаря на прийомі пацієнтів. Робота в маніпуляційному кабінеті.

Сестра медична старша

Старокиївська організація Червоного Хреста м. Київ

Медицина и Здравоохранение

3 года 1 месяц

07.1997 - 08.2000

Адміністративна робота з прийому громадян. Керівництво роботою медичних сестер. Звітність.

Ключевая информация

  • Досконале знання трудового законодавства та стандартів кадрового адміністрування.
  • Досвід роботи з кількома юридичними особами за різними направленнями діяльності.
  • Досвід роботи з регіональною мережею, штат 12 000 працівників.
  • Досвід самостійної роботи.
  • Досвід роботи керівником відділу (1-9 чол.) більше ніж 10 років.
  • Організація кадрового відділу " з нуля".
  • Аудит кадрової документації.
  • Практичний досвід автоматизації табелювання, обліку відпусток, наказів, звітності.
  • Навики планування та бюджетування відділу.
  • Досвід оптимізації HR-процесів.
  • Розробка та впровадження HR-процесів, в т.ч. процедур, регламентів, положень, політик в області адаптації, мотивації, навчання персоналу, впровадження корпоративної культури.
  • Досвід проходження перевірок фонду соціального страхування, інспекції з праці.
  • Навички складання аналітичної інформації з персоналу.
  • Підбір персоналу, адаптація.
  • Досвід та навички роботи в 1С: ЗУП, УТП, УПП; Profix Suite; SAP; HRM, Афіна; Битрикс 24; Redmine; Outlook, Zimbra, Аскод.
  • Досвід навчання студентів на курсах з кадрового адміністрування.

Училась в 1 заведении

Міжрегіональна академія управління персоналом

Психологія

Киев, 2003

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертифікат з військового обліку

Київ, 2024

Кадри, управління персоналом

Киев, 2021

2024-2009 - вебінари, онлайн-семінари з кадрового адміністрування, військового обліку та бронювання, курси з кадрового аудиту, корпоративної культури, корпоративного управління, стратегічного планування, бренд особистості тощо.


Дополнительная информация

Аудит, навчання, сумісництво

Проводжу аудит кадрової документації.

Допомагаю у відновленні кадрової документації.

Надаю послуги з розробки нормативних документів.

Навчаю кадровому адмініструванню початківців кадрової справи.

За сумісництвом надаю послуги інспектора з кадрів, в тому числі з вйськового обліку.

Тетяна Леонідівна

Начальник відділу кадрів

Киев

55 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 5 часов назад