Работала в 3 компаниях   11 лет 9 месяцев

FMCG, Телекоммуникации / Связь, Издательства и Полиграфия

Керівник відділу маркетингу

Suziria Group

FMCG

2 года 7 месяцев

04.2021 - 11.2023

  • Розробка та впровадження стратегії розвитку брендів компанії.
  • Підготовка та контроль виконання marketing action plan .
  • Управління проектами по запуску на ринок нових продуктів та брендів.
  • Маркетингові дослідження ринку, споживача.
  • Координація R&D проектів.
  • Аналітика, планування продажів та основних економічних показників.
  • Ціноутворення, асортиментна стратегія, бюджетування.
  • Аналіз продажів, ефективності просування по кожному бренду компанії.
  • Організація роботи команди відділу маркетингу: бренд-менеджери, маркетологи, інтернет-маркетолог, SMM, дизайнери, копірайтер, менеджери інтернет-магазину.
  • Організація маркетингових заходів.
  • Організація взаємодії із зовнішніми підрядниками для виробництва рекламних матеріалів.
  • Запуск та контроль виконання проекту на платформі Amazon.

Керівник відділу маркетингу

ТОВ “MaxNet”

Телекоммуникации / Связь

2 года 9 месяцев

03.2018 - 12.2020

  • Розвиток та масштабування відділу маркетингу.
  • Формування та впровадження стратегії з покращення клієнтського досвіду.
  • Побудова costumer journey.
  • Аналіз показників клієнтського досвіду (NPS, CSAT).
  • Підготовка та реалізація маркетингового плану для offline та online каналів.
  • Аналіз цільової аудиторії, конкурентів, ринку.
  • Розробка та впровадження акцій, програм лояльності.
  • Участь у розробці KPI для менеджерів відділу продажів.
  • Планування, контроль рекламного бюджету відділу, ціноутворення.
  • Аналіз ефективності рекламних кампаній.

Керівник відділу CRM маркетингу

Книжковий клуб “Клуб сімейного дозвілля”

Издательства и Полиграфия

6 лет 2 месяца

10.2011 - 12.2017

  • Розробка CRM стратегії відповідно до глобальної стратегії компанії.
  • Впровадження стратегії direct-marketing.
  • Розробка та реалізація плану із залучення клієнтів.
  • Запуск активностей щодо наповнення клієнтської бази та підвищення якості даних.
  • Сегментація клієнтської бази та побудова ефективних комунікацій.
  • Запуск акцій, спрямованих на залучення нових клієнтів, утримання існуючих та зниження відтоку клієнтів.
  • Складання щоквартального плану дій для неактивних клієнтів.
  • Розподіл завдань та координація роботи відділу.
  • Аналіз результатів маркетингових заходів та оцінка їх ефективності.
  • Планування рекламного бюджету.

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

свободно

Юлія

Керівник відділу маркетингу

Киев

Готов переехать: Харьков

42 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 день назад