Працювала в 3 компаніях 11 років 9 місяців
FMCG, Телекомунікації / Зв'язок, Видавництва та Поліграфія
Керівник відділу маркетингу
Suziria Group
FMCG
2 роки 7 місяців
04.2021 - 11.2023
- Розробка та впровадження стратегії розвитку брендів компанії.
- Підготовка та контроль виконання marketing action plan .
- Управління проектами по запуску на ринок нових продуктів та брендів.
- Маркетингові дослідження ринку, споживача.
- Координація R&D проектів.
- Аналітика, планування продажів та основних економічних показників.
- Ціноутворення, асортиментна стратегія, бюджетування.
- Аналіз продажів, ефективності просування по кожному бренду компанії.
- Організація роботи команди відділу маркетингу: бренд-менеджери, маркетологи, інтернет-маркетолог, SMM, дизайнери, копірайтер, менеджери інтернет-магазину.
- Організація маркетингових заходів.
- Організація взаємодії із зовнішніми підрядниками для виробництва рекламних матеріалів.
- Запуск та контроль виконання проекту на платформі Amazon.
Керівник відділу маркетингу
ТОВ “MaxNet”
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 9 місяців
03.2018 - 12.2020
- Розвиток та масштабування відділу маркетингу.
- Формування та впровадження стратегії з покращення клієнтського досвіду.
- Побудова costumer journey.
- Аналіз показників клієнтського досвіду (NPS, CSAT).
- Підготовка та реалізація маркетингового плану для offline та online каналів.
- Аналіз цільової аудиторії, конкурентів, ринку.
- Розробка та впровадження акцій, програм лояльності.
- Участь у розробці KPI для менеджерів відділу продажів.
- Планування, контроль рекламного бюджету відділу, ціноутворення.
- Аналіз ефективності рекламних кампаній.
Керівник відділу CRM маркетингу
Книжковий клуб “Клуб сімейного дозвілля”
Видавництва та Поліграфія
6 років 2 місяці
10.2011 - 12.2017
- Розробка CRM стратегії відповідно до глобальної стратегії компанії.
- Впровадження стратегії direct-marketing.
- Розробка та реалізація плану із залучення клієнтів.
- Запуск активностей щодо наповнення клієнтської бази та підвищення якості даних.
- Сегментація клієнтської бази та побудова ефективних комунікацій.
- Запуск акцій, спрямованих на залучення нових клієнтів, утримання існуючих та зниження відтоку клієнтів.
- Складання щоквартального плану дій для неактивних клієнтів.
- Розподіл завдань та координація роботи відділу.
- Аналіз результатів маркетингових заходів та оцінка їх ефективності.
- Планування рекламного бюджету.
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
вільно
Юлія
Юлія
Керівник відділу маркетингу
Київ
Готовий переїхати: Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 день тому