Это — визитка кандидата

Пользователь оставил свои контакты и желаемую должность. Вы можете связаться с этим кандидатом самостоятельно и уточнить все интересующие вас детали.

Работала в 7 компаниях   18 лет 9 месяцев

Медицина и Здравоохранение, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, FMCG, Красота / Фитнес / Спорт

Керівник маркетингового відділу

ПП "Октеніфарм"

Медицина и Здравоохранение

6 месяцев

11.2023 - по настоящее время

  • Моніторинг цільового ринку, аналіз попереднього досвіду та розробка оптимальної стратегії просування ТМ Октенісепт
  • Створення бренд-буку для українського ринку на базі мануалу виробника
  • Аналіз і визначення каналів просування продукту (фармагрегатори, соціальні/цільові медіа та ін.). Стратегія просування у визначених каналах
  • Формування маркетингового бюджету
  • Аналіз і оцінка сайту, внесення змін у структуру і контент з метою покращення ефективності: ТЗ виконавцям, створення контенту, тощо
  • Робота з інфлюенсерами, лідерами суспільної думки, тощо.

Директор з маркетингу

Контейнери України, ТОВ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 3 месяца

04.2022 - 07.2023

  • Моніторинг цільового ринку та суміжних галузей
  • Прогнози, планування дій з просування брендів компанії
  • Формування маркетингового бюджету, контроль й розпорядження
  • Формування стратегії та координація online та offline просування: робота з профільними ЗМІ, медіа планування, SERM, SMM, SEO та ін.
  • Організація участі у профільних виставках, online та offline конференціях, тощо

PR director

HAGER EURASIA

Медицина и Здравоохранение

6 лет 6 месяцев

07.2015 - 01.2022

  • Розробка й впровадження стратегій маркетингового просування брендів для ринку країн колишнього СНД: Hager&Werken, miradent®, Bambach® у В2В та В2С сегментах
  • Формування, організація та контроль дистанційної роботи команди з виконання проектів компанії
  • Розробка структур й наповнення сайтів брендів (ТЗ виконавцям, початкове SEO, ТЗ SEO спеціалістам) – створено 4 сайти
  • Розробка стратегії online та offline комунікації із ЦА брендів (SMM, агрегатори, групи, форуми та ін. актуальні канали онлайн просування
  • Розробка й проведення програм і акцій для партнерів, створення маркетингових матеріалів, контроль їх якості на сторонніх майданчиках, тощо
  • Допомога й координація партнерів в розробці акцій для спеціалістів та кінцевого споживача
  • Організація участі у спеціалізованих виставках, конференціях, тощо.

Бренд-менеджер

ВАТ "ВІВО-ХЕЛСВЕЙ"

FMCG

2 года 2 месяца

05.2013 - 07.2015

  • Розробка стратегії просування ТМ VIVO та її впровадження
  • Організація проведення маркетингових досліджень (опитування, фокус-групи та ін.)
  • Моніторинг цільового ринку й конкурентного середовища, прогнозування й планування дій з просування бренду та створення попиту на нові продукти, впровадження дій, висновки
  • Розробка й проведення національних і локальних акцій для кінцевого споживача, партнерів та для торгового персоналу (трейд-маркетинг, семплінги, онлайн/офлайн заохочування, навчальні процеси та ін.)
  • Просування бренду в on-line та off-line ресурсах, створення контенту, координація підрядників
  • Формування маркетингового бюджету, розпорядження й контроль його ефективного використання
  • Аналіз динаміки продажу по сегментам ринку й каналам збуту
  • Планування об'єму виробництва та продажу за SKU
  • Кураторство представників відділу продажу з продукції
  • Створення та проведення тренінгів з продукту для торгівельних представників дистрибуторів, мерчандайзерів, фармацевтів, консультантів, промоутерів, тощо
  • Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях та ін.

Бренд-менеджер

ВАТ «Трансатлантик Україна»

FMCG

3 года 3 месяца

02.2010 - 05.2013

  • Розробка стратегії просування ТМ Himalaya Herbals та її впровадження. Введення у ринок України з нуля
  • Моніторинг цільового ринку й конкурентного середовища, прогнозування й планування дій з просування бренду, впровадження дій, контроль результатів
  • Розробка й впровадження стратегій маркетингового просування бренду в on-line та off-line ресурсах, створення контенту
  • Комунікації зі ЗМІ, медіапланування та ін.
  • Адаптація етикеток/пакування продуктів та розробка візуального стилю комунікацій для країн колишнього СНД.
  • Формування маркетингового бюджету, розпорядження й контроль його ефективного використання
  • Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях та ін.
  • Визначення та розширення сегментів ринку та каналів збуту, аналіз динаміки продажу
  • Планування об'єму закупівлі та продажу за SKU
  • Кураторство представників відділу продажу з продукції.
  • Створення та проведення тренінгів з продукту для торгівельних представників дистриб’юторів, мерчендайзерів, фармацевтів, консультантів, промоутерів, тощо
  • Розробка, здійснення й контроль BTL , ATL, івентів та ін.

Бренд-менеджер

ЗАО «Ельфа»

FMCG

1 год 4 месяца

09.2008 - 01.2010

  • Розвиток та просування брендів Sun Energy, Cool Men, Dermaglin, Salon
  • Створення нових продуктів і стратегій іх просування
  • Аналітика (ринку, ЦА, конкурентів, продажу та ін.)
  • Формування маркетингового бюджету й розпорядження їм
  • Планування об'єму виробництва й продажу
  • Проведення рекламних компаній
  • Тренування представників відділу продажу, промоуторів
  • Комунікація зі ЗМІ

Бренд-менеджер

ВАТ«Міжнародн Косметична Група»

Красота / Фитнес / Спорт

3 года 1 месяц

07.2005 - 08.2008

  • Розробка стратегії просування продукту на ринок України "з нуля" та повне здійснення (РК презентації, PR-акції, виставки).
  • Проведення тематичних семінарів. Організація роботи учбового центру.
  • Аналіз ринку, конкурентів

Ключевая информация

  • ATL, BTL, PR
  • Аналіз цільових та сумісних ринків, розробка та впровадження маркетингових стратегій брендів/продуктів компаній
  • Організація проведення якісних і кількісних маркетингових досліджень (консалтингові компанії/внутрішні ресурси: статистичні дані, опитування, фокус-групи та ін.)
  • Формування маркетингового бюджету, розпорядження та контроль використання з максимальною ефективністю
  • Визначення сегментів ринку й каналів збуту, аналіз динаміки продажу
  • Координація online та offline просування: ТЗ для виконавців, управління, контроль виконання (SMM, SEO, копірайтери, дизайнери, тощо).
  • Організація дистанційної роботи проектів: формування команди дистанційних спеціалістів, ТЗ, кураторство, контроль результатів
  • Медіа планування, робота зі ЗМІ
  • Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях, тощо (online та offline), в тому числі організація фестивалів брендів
  • Координація діяльності зовнішніх постачальників маркетингових та рекламних послуг
  • Створення та проведення тренінгів з продукту та продажу для промоутерів, фармацевтів, торгових представників, консультантів та ін.
  • Google Analytics, Google ADS, MS Office, Adobe Photoshop, After Effects, ШІ (GPT, Midjuorney та ін.)

ПОРТФОЛІО ЗА ПОСИЛАННЯМ https://drive.google.com/file/d/1Z77zkKhxabn01XNsEPXCnVnNdL9tdx6F/view?usp=sharing

Училась в 1 заведении

Східно-Європейскій Університет

Менеджмент організацій. Экономіст

Черкаси, 2004

Владеет языками

Английский

выше среднего

Курсы, тренинги, сертификаты

SEO оптимізація. WebPromoExpert

2015

Основні принципи інтернет-просування

Ефективний PR, або як написати текст, що продає

2013

Психологічні прийоми в написанні текстів, що ведуть  споживоча до здійснення купівлі

Ефективні перемовини: стратегяя Win-Win

2007

Техніки перемовин

Ефективна робота з клієнтами

2006

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Професійний користувач

Алла

Керівник відділу маркетингу

Киев

Голосеевский район, Печерский район, Подольский район, Шевченковский район

Готов переехать: Одесса

38 лет

Активно ищет работу

проектная работа, неполная занятость, полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 2 недели назад