Работал в 8 компаниях 16 лет 3 месяца
Интернет, Торговля розничная / Retail
Керівник роздрібної мережі
TELEMART.UA, магазин комп'ютерної техніки
Интернет
3 года 2 месяца
07.2021 - 09.2024
підвищив долю АСС та периферії на 5,86% в ТО;
досяг рівня NPS з 86,23% до 93,17%;
підвищив показник наповнюваності чека з 1,18 до 2,27;
збільшив продажі послуг компанії на 318% та підвищив частку послуг у загальному обсязі продажів;
досягнув найвищого приросту продажів LFL, а також рекордного обсягу продажів роздрібною мережею у 2023 році;
покращив ERP, систему управління відносинами з клієнтами, що призвело до оптимізації робочого часу та підвищення швидкості обробки замовлень;
запустив програму оцінки якості обслуговування за системою таємного покупця, що допомогло покращити якість обслуговування клієнтів;
написав та впровадив стандарти обслуговування клієнтів торговим персоналом, що сприяло підвищенню рівня обслуговування;
створив та впровадив лист перевірки магазину та персоналу, для оцінки відповідності вимогам;
написав та запустив у роботу правила викладки товарів, впровадив системний контроль виконання;
впровадив постійне навчання торгового персоналу з продажу та стандартів обслуговування;
досяг запланованих показників і обсягів продажів, а також розширив штат новими посадами, зокрема ввів позицію “Регіональний керівник”;
відкрив 7 з 10 магазинів мережі, беручи участь у розробці концепції та відповідаючи за всі процеси відкриття: пошук підрядників, взаємодія з адміністрацією ТЦ, організація замовлення і доставки меблів тощо, до організації викладки товарів на вітрину та урочистого відкриття;
Обов'язки:
складання та впровадження стратегічного плану розвитку мережі;
розробка та контроль виконання бюджету мережі;
аналіз фінансових показників та планування фінансової стратегії;
забезпечення ефективного використання фінансових ресурсів;
системний аналіз діяльності роботи мережі та оперативна корекція напряму для досягнення максимального результату;
забезпечення безперебійної роботи мережі;
розробка та впровадження заходів щодо підвищення якості торговельного процесу;
розробка та впровадження операційних процедур та стандартів;
контроль за дотриманням операційних стандартів мережею;
дотримання стандартів обслуговування покупців у магазинах мережі (чек лист, анкета таємного покупця тощо);
виконання фінансових показників мережі щонайменше на 100%;
контроль виконання KPI в розрізі магазинів;
підбір персоналу;
покращення ERP (аналіз, планування, технічне завдання для IT, впровадження);
наставництво регіональних керівників;
розробка та впровадження мотивації;
контроль асортименту, наповнюваності полиць, безпека ТМЦ;
організація обліку ТМЦ, контроль виконання на місцях;
постановка планів продажу для торгового персоналу;
навчання, адаптація, оцінка та розвиток персоналу;
участь у розробці маркетингової стратегії та організація маркетингових активностей згідно з зонами відповідальності;
розвиток мережі та контроль експлуатації магазинів;
робота з партнерами та підрядниками компанії;
комунікація із підрозділами організації;
Руководитель розничной сети
iOn
Торговля розничная / Retail
9 месяцев
09.2020 - 06.2021
- відкрив магазин Apple premium reseller (відповідав за весь процес
- відкриття, від пошуку підрядників, до організації викладки товарів);
- запустив новий сервіс (iPhone обмін та інше);
- запустив програму оцінки якості обслуговування разом із 4service;
- пройшов аудиторську перевірку магазинів на 100%;
- підвищив продаж послуг на 245%;
- підвищив показник за кількістю товарів у чеку з 1,29 до 2,13;
Обов'язки:
- дотримання стандартів обслуговування покупців у магазинах мережі;
- забезпечення виконання фінансових показників мережі на 100% та вище;
- участь у процесі добору персоналу;
- розробка та впровадження заходів щодо підвищення якості торговельного процесу;
- контроль асортименту та безпеки ТМЦ;
- організація обліку ТМЦ;
- планування продажів за підрозділом та кожною одиницею на рік, квартал, місяць, брав активну участь у формуванні річного бюджету;
- навчання, адаптація, оцінка та розвиток персоналу;
- аналіз діяльності роботи мережі;
- участь у розробці маркетингових стратегій на період промо активностей;
- виконував функцію менеджера з розвитку та експлуатації;
- робота з партнерами та підрядниками компанії;
- комунікація із підрозділами організації (відділ комерції, e-com, HR);
Управляющий магазином «Цитрус»
ТОВ «Цетехно» мережа магазинів Цитрус
Торговля розничная / Retail
1 месяц
07.2020 - 08.2020
Обов'язки:
- виконання фінансових показників магазину;
- аналіз діяльності роботи магазину;
- мотивація працівників магазину;
- оперативне управління магазином (всі щоденні процеси) організація приймання товару;
- контроль асортименту;
- замовлення товарів;
- підбір персоналу;
- організація інвентаризацій;
- контроль касової дисципліни;
- взаємодія з контролюючими органами;
- щоденна звітність;
- контроль якості обслуговування (NPS);
- дотримання стандартів обслуговування покупців;
Керуючий магазином «SAMSUNG Experience Store»
ТОВ "ПРОТОРІЯ" магазин Samsung
Торговля розничная / Retail
5 лет 1 месяц
04.2015 - 05.2020
- магазин посів перше місце в Україні з видачі попередніх замовлень флагмана S9/S9+(шт);
- магазин зайняв перше місце в мережі з видачі попередніх замовлень S10/S10+(шт)підвищення показника по аксесуарах зріс з 11,61% до 16,27% ( доля від обсягу продажу);
- підвищення показника по комплексах (налаштування пристрою), зріс з 1,93% до 4,25% % ( доля від обсягу продажу);
- наповнюваність чека зросла з 1,82 до 2,66;
- NPS 95%;
- було встановлено рекорд компанії за сумою денного виторгу;
Обов'язки:
- розробка та впровадження заходів щодо підвищення якості торговельного процесу;
- виконання та контроль виконання Стандартів обслуговування покупців у магазині;
- подання пропозицій щодо підвищення економічних показників магазину;
- керівництво діяльністю працівників магазину спрямованої на забезпечення результату;
- забезпечення наявності та актуальності дозвільної документації;
- контроль касової дисципліни;
- контроль асортименту та безпеки ТМЦ;
- організація обліку ТМЦ;
- забезпечення виконання фінансових показників магазину понад 100%;
- комунікація з підрозділами організації (відділ комерції, відділ розвитку та експлуатації, HR);
- аналіз діяльності роботи магазину;
- мотивація персоналу;
- звітність;
Заступник керуючого магазином
ТОВ «Сав- Дистрибьюшн» - мережа магазинів «ФОКСТРОТ»
Торговля розничная / Retail
1 год 4 месяца
12.2013 - 04.2015
Обов'язки:
- керування персоналом магазину;
- навчання персоналу;
- виконання плану продаж;
- контроль стандартів обслуговування покупців;
- планування, організація та координація торгових процесів майданчика;
- звітність;
Продавець-консультант
ТОВ «Трейд-Електронікс» - гіпермаркет техніки «City.com»
Торговля розничная / Retail
1 год 1 месяц
11.2012 - 12.2013
Обов'язки:
- консультування покупців;
- виконання плану продаж;
- дотримання стандартів обслуговування покупців;
- участь у операційній діяльності магазину.
Продавець-консультант
ТОВ «НРП» - роздрібна мережа MOYO
Торговля розничная / Retail
2 года 3 месяца
08.2010 - 11.2012
Обов'язки:
- консультування покупців;
- виконання плану продаж;
- дотримання стандартів обслуговування покупців;
- участь у операційній діяльності магазину;
- встановлення та налаштування техніки, додатків, сервісів;
- консультування та навчання клієнтів;
Продавець-консультант
Холдинг "Unitrade Group" – салон персональної електроніки Unitrade
Торговля розничная / Retail
2 года
08.2008 - 08.2010
Обов'язки:
- консультування покупців;
- виконання плану продаж;
- дотримання стандартів обслуговування покупців;
- участь у операційній діяльності магазину;
Ключевая информация
Володіння ПК: на рівні просунутого користувача (знання операційних систем Windows, MacOS; програм – Microsoft Office, 1С, TeamViewer, Telemart.Client.
Учился в 1 заведении
Білоцерківський національний аграрний університет
економічний/менеджер економіст
Біла Церква, 2008
Курсы, тренинги, сертификаты
KMBS “Процеси мислення. Теорія обмежень для управлінців”
- навички критичного мислення;
- розбір дилем;
- потужну технологію для вирішення будь-яких складних дилем або хронічних проблем;
- глибоке розуміння того, як формалізувати проблеми, бачити хибні припущення, справжні потреби і цілі.
UCU Business School “Сервіс-менеджмент: нові реалії”
- Бачення сервісної моделі управління.
- Роль клієнта у побудові клієнтоорієнтованого бізнесу.Вивчення досвіду клієнта та побудова точок дотику з ним.
- Що таке першокласнии? сервіс?;
- Складові незабутнього враження клієнта;
- Еволюція сервісу та потреб клієнта.
- Роль залученості співробітників у сервісі;
- Розуміння процесу побудови системи навчання для сервісноі? команди та створення агентів WOW;
- Трансформація негативного досвіду клієнта у позитивнии?.
Дополнительная информация
Особисті якості
Відповідальність, чесність, ініціативність, націленість на результат, комунікабельність, цілеспрямованість, наполегливість, уміння працювати у команді, організованість, комплексний підхід, вміння підхопити питання на будь-якому етапі вирішення;
Комп'ютерні навички
Володіння ПК:на рівні просунутого користувача (знання операційних систем Windows, MacOS; програм – Microsoft Office, 1С, TeamViewer, Telemart.client
Водійське посвідчення
Маю водійське посвідчення категорій А, B, та стаж безаварійного водіння 18 років;
Ярослав Іванович
Ярослав Іванович
Керівник роздрібної мережі
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 10 часов назад