Работал в 8 компаниях   16 лет 3 месяца

Интернет, Торговля розничная / Retail

Керівник роздрібної мережі

TELEMART.UA, магазин комп'ютерної техніки

Интернет

3 года 2 месяца

07.2021 - 09.2024

підвищив роздрібну долю в продажах компанії на 12%;
підвищив долю АСС та периферії на 5,86% в ТО;
досяг рівня NPS з 86,23% до 93,17%;
підвищив показник наповнюваності чека з 1,18 до 2,27;
збільшив продажі послуг компанії на 318% та підвищив частку послуг у загальному обсязі продажів;
досягнув найвищого приросту продажів LFL, а також рекордного обсягу продажів роздрібною мережею у 2023 році;
покращив ERP, систему управління відносинами з клієнтами, що призвело до оптимізації робочого часу та підвищення швидкості обробки замовлень;
запустив програму оцінки якості обслуговування за системою таємного покупця, що допомогло покращити якість обслуговування клієнтів;
написав та впровадив стандарти обслуговування клієнтів торговим персоналом, що сприяло підвищенню рівня обслуговування;
створив та впровадив лист перевірки магазину та персоналу, для оцінки відповідності вимогам;
написав та запустив у роботу правила викладки товарів, впровадив системний контроль виконання;
впровадив постійне навчання торгового персоналу з продажу та стандартів обслуговування;
досяг запланованих показників і обсягів продажів, а також розширив штат новими посадами, зокрема ввів позицію “Регіональний керівник”;
відкрив 7 з 10 магазинів мережі, беручи участь у розробці концепції та відповідаючи за всі процеси відкриття: пошук підрядників, взаємодія з адміністрацією ТЦ, організація замовлення і доставки меблів тощо, до організації викладки товарів на вітрину та урочистого відкриття;
Обов'язки:
складання та впровадження стратегічного плану розвитку мережі;
розробка та контроль виконання бюджету мережі;
аналіз фінансових показників та планування фінансової стратегії;
забезпечення ефективного використання фінансових ресурсів;
системний аналіз діяльності роботи мережі та оперативна корекція напряму для досягнення максимального результату;
забезпечення безперебійної роботи мережі;
розробка та впровадження заходів щодо підвищення якості торговельного процесу;
розробка та впровадження операційних процедур та стандартів;
контроль за дотриманням операційних стандартів мережею;
дотримання стандартів обслуговування покупців у магазинах мережі (чек лист, анкета таємного покупця тощо);
виконання фінансових показників мережі щонайменше на 100%;
контроль виконання KPI в розрізі магазинів;
підбір персоналу;
покращення ERP (аналіз, планування, технічне завдання для IT, впровадження);
наставництво регіональних керівників;
розробка та впровадження мотивації;
контроль асортименту, наповнюваності полиць, безпека ТМЦ;
організація обліку ТМЦ,  контроль виконання на місцях;
постановка планів продажу для торгового персоналу;
навчання, адаптація, оцінка та розвиток персоналу;
участь у розробці маркетингової стратегії та організація маркетингових активностей згідно з зонами відповідальності;
розвиток мережі та контроль експлуатації магазинів;
робота з партнерами та підрядниками компанії;
комунікація із підрозділами організації;

Руководитель розничной сети

iOn

Торговля розничная / Retail

9 месяцев

09.2020 - 06.2021

  • відкрив магазин Apple premium reseller (відповідав за весь процес
  • відкриття, від пошуку підрядників, до організації викладки товарів);
  • запустив новий сервіс (iPhone обмін та інше);
  • запустив програму оцінки якості обслуговування разом із 4service;
  • пройшов аудиторську перевірку магазинів на 100%;
  • підвищив продаж послуг на 245%;
  • підвищив показник за кількістю товарів у чеку з 1,29 до 2,13;

Обов'язки:

  • дотримання стандартів обслуговування покупців у магазинах мережі;
  • забезпечення виконання фінансових показників мережі на 100% та вище;
  • участь у процесі добору персоналу;
  • розробка та впровадження заходів щодо підвищення якості торговельного процесу;
  • контроль асортименту та безпеки ТМЦ;
  • організація обліку ТМЦ;
  • планування продажів за підрозділом та кожною одиницею на рік, квартал, місяць, брав активну участь у формуванні річного бюджету;
  • навчання, адаптація, оцінка та розвиток персоналу;
  • аналіз діяльності роботи мережі;
  • участь у розробці маркетингових стратегій на період промо активностей;
  • виконував функцію менеджера з розвитку та експлуатації;
  • робота з партнерами та підрядниками компанії;
  • комунікація із підрозділами організації (відділ комерції, e-com, HR);

Управляющий магазином «Цитрус»

ТОВ «Цетехно» мережа магазинів Цитрус

Торговля розничная / Retail

1 месяц

07.2020 - 08.2020

Обов'язки:

  • виконання фінансових показників магазину;
  • аналіз діяльності роботи магазину;
  • мотивація працівників магазину;
  • оперативне управління магазином (всі щоденні процеси) організація приймання товару;
  • контроль асортименту;
  • замовлення товарів;
  • підбір персоналу;
  • організація інвентаризацій;
  • контроль касової дисципліни;
  • взаємодія з контролюючими органами;
  • щоденна звітність;
  • контроль якості обслуговування (NPS);
  • дотримання стандартів обслуговування покупців;

Керуючий магазином «SAMSUNG Experience Store»

ТОВ "ПРОТОРІЯ" магазин Samsung

Торговля розничная / Retail

5 лет 1 месяц

04.2015 - 05.2020

  • магазин посів перше місце в Україні з видачі попередніх замовлень флагмана S9/S9+(шт);
  • магазин зайняв перше місце в мережі з видачі попередніх замовлень S10/S10+(шт)підвищення показника по аксесуарах зріс з 11,61% до 16,27% ( доля від обсягу продажу);
  • підвищення показника по комплексах (налаштування пристрою), зріс з 1,93% до 4,25% % ( доля від обсягу продажу);
  • наповнюваність чека зросла з 1,82 до 2,66;
  • NPS 95%;
  • було встановлено рекорд компанії за сумою денного виторгу;

Обов'язки:

  • розробка та впровадження заходів щодо підвищення якості торговельного процесу;
  • виконання та контроль виконання Стандартів обслуговування покупців у магазині;
  • подання пропозицій щодо підвищення економічних показників магазину;
  • керівництво діяльністю працівників магазину спрямованої на забезпечення результату;
  • забезпечення наявності та актуальності дозвільної документації;
  • контроль касової дисципліни;
  • контроль асортименту та безпеки ТМЦ;
  • організація обліку ТМЦ;
  • забезпечення виконання фінансових показників магазину понад 100%;
  • комунікація з підрозділами організації (відділ комерції, відділ розвитку та експлуатації, HR);
  • аналіз діяльності роботи магазину;
  • мотивація персоналу;
  • звітність;

Заступник керуючого магазином

ТОВ «Сав- Дистрибьюшн» - мережа магазинів «ФОКСТРОТ»

Торговля розничная / Retail

1 год 4 месяца

12.2013 - 04.2015

Обов'язки:

  • керування персоналом магазину;
  • навчання персоналу;
  • виконання плану продаж;
  • контроль стандартів обслуговування покупців;
  • планування, організація та координація торгових процесів майданчика;
  • звітність;

Продавець-консультант

ТОВ «Трейд-Електронікс» - гіпермаркет техніки «City.com»

Торговля розничная / Retail

1 год 1 месяц

11.2012 - 12.2013

Обов'язки:

  • консультування покупців;
  • виконання плану продаж;
  • дотримання стандартів обслуговування покупців;
  • участь у операційній діяльності магазину.

Продавець-консультант

ТОВ «НРП» - роздрібна мережа MOYO

Торговля розничная / Retail

2 года 3 месяца

08.2010 - 11.2012

Обов'язки:

  • консультування покупців;
  • виконання плану продаж;
  • дотримання стандартів обслуговування покупців;
  • участь у операційній діяльності магазину;
  • встановлення та налаштування техніки, додатків, сервісів;
  • консультування та навчання клієнтів;

Продавець-консультант

Холдинг "Unitrade Group" – салон персональної електроніки Unitrade

Торговля розничная / Retail

2 года

08.2008 - 08.2010

Обов'язки:

  • консультування покупців;
  • виконання плану продаж;
  • дотримання стандартів обслуговування покупців;
  • участь у операційній діяльності магазину;

Ключевая информация

Володіння ПК: на рівні просунутого користувача (знання операційних систем Windows, MacOS; програм – Microsoft Office, 1С, TeamViewer, Telemart.Client.

Учился в 1 заведении

Білоцерківський національний аграрний університет

економічний/менеджер економіст

Біла Церква, 2008

Курсы, тренинги, сертификаты

KMBS “Процеси мислення. Теорія обмежень для управлінців”

2024

  • навички критичного мислення;
  • розбір дилем;
  • потужну технологію для вирішення будь-яких складних дилем або хронічних проблем;
  • глибоке розуміння того, як формалізувати проблеми, бачити хибні припущення, справжні потреби і цілі.

UCU Business School “Сервіс-менеджмент: нові реалії”

2023

  • Бачення сервісної моделі управління.
  • Роль клієнта у побудові клієнтоорієнтованого бізнесу.Вивчення досвіду клієнта та побудова точок дотику з ним.
  • Що таке першокласнии? сервіс?;
  • Складові незабутнього враження клієнта;
  • Еволюція сервісу та потреб клієнта.
  • Роль залученості співробітників у сервісі;
  • Розуміння процесу побудови системи навчання для сервісноі? команди та створення агентів WOW;
  • Трансформація негативного досвіду клієнта у позитивнии?.

Дополнительная информация

Особисті якості

Відповідальність, чесність, ініціативність, націленість на результат, комунікабельність, цілеспрямованість, наполегливість, уміння працювати у команді, організованість, комплексний підхід, вміння підхопити питання на будь-якому етапі вирішення;

Комп'ютерні навички

Володіння ПК:на рівні просунутого користувача (знання операційних систем Windows, MacOS; програм – Microsoft Office, 1С, TeamViewer, Telemart.client

Водійське посвідчення

Маю водійське посвідчення категорій А, B, та стаж безаварійного водіння 18 років;

Ярослав Іванович

Керівник роздрібної мережі

Киев

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 10 часов назад