Работал в 3 компаниях 14 лет 4 месяца
Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail
Управляючий виробництвом
ТОВ "Тамако-Інвест"
Промышленность и Производство
5 лет 1 месяц
11.2019 - по настоящее время
- Управління виробництвом У підпорядкуванні 120 співробітників.
- - Стратегічне та щоденне планування, бюджетування, контроль виконання поставлених цілей та показників.
- - Контроль за дотриманням трудової дисципліни на підприємстві.- Підбір, навчання та мотивація персоналу.
- - Організація безперебійного технологічного процесу виробництва- Контроль роботи всіх цехів та ділянок підприємства. Технічних та виробничих відділів.
- - Підтримка та оптимізація системи якості продукції, що випускається відповідно до стандартів компанії та вимог ISO, HACPP
- - Забезпечення виконання виробничого плану. (трудові ресурси + технічний стан виробничих ліній та обладнання)
- - Розробка та впровадження заходів щодо оптимізації виробничих процесів та підвищення продуктивності праці
- - Взаємодія з державними органами (проведення перевірок, аудитів)- Підготовка звітності за основними показниками діяльності виробництва.
- - Укладання договорів із постачальниками сировини.
- - Пошук, укладання договорів та подальший контроль роботи переробників.
- - Розробка та початок виробництва нових продуктів.
- - Розробка ТУ для нової продукції.
- - Організація виставок, презентацій на території України та за її межами.
Національний менеджер з продажу
ТОВ "Тамако-Інвест"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
6 лет 8 месяцев
03.2013 - 11.2019
- Робота з національними та регіональними ключовими клієнтами на території України("Велика Кишеня", "Сільпо", "АТБ", "Таврія", "МегаМаркет". Альянс маркет "Варус" і т.д.).
- - Управління продажами у національних та регіональних мережах, планування продажів,
- - Вирішення питань – асортименту, умов співпраці, маркетингової підтримки, плану акцій.
- -Контроль дебіторської заборгованості, планування акційної активності. введення нових позицій в асортимент клієнта.
- -Ведення переговорів на всіх рівнях, у тому числі і річні переговори, з метою формування довгострокових відносин;
- - Пошук та укладання договорів з постачальниками сировини.- проведення переговорів з виробниками, переробниками, планування розвитку в кількісному та якісному ключі.
- - Робота з відділом логістики.
- - Участь у проведення перевірок на виробництві компанії та підприємствах субпідрядників.
- - Підготовка презентацій та маркетингових матеріалів. Організація та проведення виставок на території України та за її межами (100 кращих товарів України, Agro+ Food+Drink+Tech Agro 14 міжнародна виставка м. Тбілісі)
- - Підготовка квартальних та річних звітів з продажу.- проведення ел. торгів в мережах.
- – Розробка з нуля нового продукту на ринку України. (Ласощі для тварин)
- Досягнення:
- - Введення нових позицій та розвиток продажів у національних та локальних мережах;
- - Оптимізовано умови роботи щодо логістики, штрафних санкцій для компанії;
- - Укладено довгострокові контракти з 5 новими клієнтами.
- - Розроблено технологію виробництва нового продукту ласощі для непродуктивних тварин). Презентація цього продукту на міжнародній виставці у Ризі.
Адміністратор магазина «СІЛЬПО». (Заступник директора магазину)
ТОВ «Фоззі-Фуд»
Торговля розничная / Retail
2 года 5 месяцев
01.2010 - 06.2012
Обов'язки:
- Організація ефективної роботи магазину.
- Керівництво безперебійним торговим процесом відповідно до вимог законодавства та бізнес-середовища.
- Контроль та забезпечення виконання плану товарообігу
- Організація торговельного процесу для досягнення максимальних результатів.
- Аналіз продажів.
- Облік та контроль за товарно-матеріальними цінностями.
- Робота з контролюючими та дозвільними органами.
- Організація та проведення переобліків.
- Управління персоналом магазину (80 чол). Підбір, навчання, наставництво та мотивація.
- Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
Ключевая информация
- Управління персоналом (120 чол)
- Стратегічне та щоденне планування.
- Підбір, навчання та мотивація персонала
- Взаємодія з державними контролюючими органами
- Организація виставок, презентацій
- Работа с національними та регіональними ключовими клієнтами
- Контроль та забезпечення виконання плану товарообігу
- Облік та контроль за матеріальними цінностями.
Учился в 1 заведении
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Автомеханічний
Киев, 2003
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Сергей
Сергей
Територіальний керуючий роздрібної мережі
Киев
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Обновлено 11 часов назад