Работала в 3 компаниях   6 лет 11 месяцев

Торговля розничная / Retail

Старший касир в торгівлі

Компанія Новус

Торговля розничная / Retail

2 года 2 месяца

05.2021 - 07.2023

- організація роботи касирів і розподіл завдань.

- контроль за роботою касових апаратів і точністю проведення касових операцій.

- вирішення питань, які виникають на касі (несправності обладнання, проблеми з оплатою, клієнтські запити).

- підрахунок і звірка касової виручки в кінці зміни.

- оформлення інкасаційних операцій і ведення касових документів.

- контроль за готівковими коштами, картковими операціями та іншими видами платежів.

- допомога касирам у вирішенні конфліктних ситуацій або нестандартних запитів покупців.

- стажування та навчання нових касирів.

- перевірка знань касирів щодо процедур обслуговування та касових операцій.

- контроль за дотриманням касової дисципліни та правил внутрішнього розпорядку.

- підготовка звітів щодо касових операцій, обороту товарів та інших фінансових показників.

Заступник керуючого магазину

ФОРА, ООО

Торговля розничная / Retail

1 год 10 месяцев

09.2018 - 07.2020

- планування та контроль роботи працівників (касирів, продавців, вантажників тощо).

- розподіл завдань між співробітниками та контроль за їх виконанням.

- проведення навчання персоналу, стажування нових співробітників.

- забезпечення безперебійної роботи магазину.

- контроль за обслуговуванням клієнтів і вирішення проблемних ситуацій з покупцями.

- забезпечення своєчасної викладки товарів і їх наявності на полицях.

- контроль за дотриманням касової дисципліни.

- проведення інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ).

- контроль за прийманням, збереженням і списанням товару.

- підготовка звітності для керівництва магазину (про продажі, залишки товарів, фінансові показники).

- оформлення документів, пов'язаних із товарообігом, інвентаризацією та рухом ТМЦ.

- контроль за дотриманням санітарних норм та внутрішніх стандартів магазину.

- приймання товару від постачальників, контроль якості та кількості.

- ведення товарного обліку, забезпечення своєчасної ротації товарів.

- робота з постачальниками, вирішення питань щодо поставок і повернень товару.

- вирішення конфліктних ситуацій, надання допомоги покупцям.

- виконання обов'язків керуючого у його відсутність.

- забезпечення виконання планових показників магазину.

Адміністратор торгового залу

ТОВ "АТБ-Маркет"

Торговля розничная / Retail

2 года 8 месяцев

07.2014 - 03.2017

- організація роботи персоналу: координація роботи, складання графіків, навчання та контроль нових співробітників.

- контроль торгового залу: своєчасна викладка товарів, перевірка цінників, ротація товару.

- робота з покупцями: допомога у виборі, вирішення конфліктів, обробка скарг.

- контроль касової дисципліни: перевірка роботи касирів, інкасація.

- управління товарообігом: приймання товарів, інвентаризація, оформлення повернень.

- дотримання стандартів: санітарні норми, охорона праці, безпека.

- документація: звітність щодо продажів, інвентаризацій.

Ключевая информация

Робота в команді, управлінські навички, уміння аналізувати, комунікабельність, аналіз роботи персоналу, самостійне прийняття рішень, управління персоналом, систематизація процесів, SAP ERP, MS Excel, MS Word, Google Docs, Google Sheets, MS PowerPoint, організація адаптації персоналу, тайм-менеджмент, уміння організовувати свій робочий день, ведення документації.

Училась в 3 заведениях

Національний університет харчових технологій

Менеджмент

Київ, 2017

Смілянська філія Національного університету харчових технологій

Менеджмент

Сміла, 2016

Смілянський технологічний фаховий коледж Національного університету харчових технологій

Організація виробництва

Сміла, 2013

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Підготовчий курс "Старший касир торговельного залу"

Київ, 2021

Підготовчий курс "Заступнпик керуючого магазину"

Київ, 2018

Підготовчий курс "Адміністратор торгового залу"

Київ, 2014

Дополнительная информация

Про себе

Організована та відповідальна, з досвідом у керуванні персоналом та оптимізації робочих процесів. Маю інтерес до планування та автоматизації, прагну створювати ефективні рішення для роботи команди. Ефективно планую та систематизую завдання для досягнення поставлених цілей, швидко адаптуюсь до змін. Зацікавлена у подальшому розвитку в сфері аналітики даних, управління та оптимізації процесів. Шукаю можливість приєднатися до прогресивної компанії, де зможу застосувати свої навички

Наталія

Помічник керівника

Киев

Голосеевский район, Святошинский район, Соломенский район

30 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 23 часа назад