Работала в 4 компаниях   11 лет 9 месяцев

Юридические услуги, IT, Транспорт и Логистика, Образование

Помічник керівника/HR

АО Імперіум

Юридические услуги

7 месяцев

06.2023 - 01.2024

Керівник адміністративного відділу

ТОВ "Ігл Роут"

IT

5 лет 1 месяц

07.2018 - 08.2023

  • планування витрат та інвестицій для надання централізованих адміністративно-господарських послуг;
  • організація роботи відділів експлуатації адміністративних будівель та споруд, автотранспортного забезпечення, управління централізованими сервісами та роботами;
  • управління розробкою планів та організацією робіт з реконструкції, капітальних та поточних ремонтів, модернізації виробничих, службових приміщень, інженерних мереж будівель та споруд;
  • здійснення щоденного нагляду та контролю за справним функціонуванням інженерних систем, електроустановок, інженерного обладнання, благоустроєм та санітарним нормами будівель та споруд;
  • організація автотранспортного обслуговування працівників структурних підрозділів;
  • здійснення якісного та своєчасного забезпечення працівників підприємства товарно-матеріальними цінностями та послугами за заявками;
  • підбір, навчання та адаптація адміністративного персоналу.

Особистий асистент керівника

Міжнародна транспортна компанія

Транспорт и Логистика

5 лет 8 месяцев

10.2012 - 06.2018

Обов'язки:

• планування та організація робочого часу керівника, ділових зустрічей, відряджень;

• організація та координація поточної роботи керівника із співробітниками, діловими партнерами, замовниками;

• контроль за виконанням документів та розпоряджень директора;

• написання листів, запитів, наказів та інших документів, за потреби;

• пошук необхідної керівнику інформації;

• робота з вхідною та вихідною кореспонденцією та базою даних;

• бронювання квитків, готелів, столиків у ресторанах тощо;

• особисті доручення керівника;

• ведення протоколу, зустріч гостей;

• курування роботи особистого водія керівника;

• тревел підтримка, придбання подарунків;

• супроводження на заходах, презентаціях, конференціях.

Заміщення посади Керівника відділу кадрів – 6 міс.

Інженер-програміст І категорії Інституту державного управління та права

Київський національний університет культури та мистецтв

Образование

3 месяца

05.2012 - 08.2012

Обов'язки:

  • прийом вхідних/вихідних дзвінків та кореспонденції;
  • проведення консультацій та надання інформації студентам;
  • ведення електронної бази даних;
  • складання навчальних графіків, табелів;
  • робота з архівом;
  • ведення діловодства;
  • забезпечення діяльності навчального відділу.

Ключевая информация

Досягнення:

набрала адміністративний персонал та створила команду (офіс-менеджер, помічник керівника, кур'єри), мінімізувала витрати на потреби компанії без збоїв у роботі офісу.

Створення єдиного вікна АХО, створення та ведення складу ТМЦ (офіс), організація переїзду, купівля/пошук необхідних меблів, облаштування робочих місць співробітників, пошук усіх підрядників та укладання контрактів, навчання нових співробітників, атестація, адаптація. Створення системи перевірки, виявлення та виправлення помилок у роботі за засобами статистики. Допомога у проведенні корпоративних заходів.

Училась в 2 заведениях

Київський національний університет культури та мистецтв

Документознавець, факультет державного управління

Київ, 2012

Київський славістичний університет

Політолог, перекладач, факультет міжнародних відносин

Київ, 2012

Владеет языками

Английский

базовый

Итальянский

базовый

Польский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

Дизайнер інтер?єрів

Київ, 2020

Art Design School 

Курс "Психологія Управління"

Київ, 2018

Академія бізнес рішень 

Курс "Психологія Управління"

Курси з вивчення італійської мови

Київ, 2011

Пройшла 2 курси навчання, отримала сертифікат. Займалася рік індивідуально з репетитором.

Дополнительная информация

Особисті якості

Навички роботи з ПК:

Впевнений користувач: MS Office, Internet. Маю навики роботи з базами даних.

Відповідальна, пунктуальна, доброзичлива, добре працюю у колективі, комунікабельна, завжди працюю на результат, маю активну життєву позицію. У роботі креативна та творча, вмію працювати самостійно над поставленими завданнями, уважна.

Аліна

Особистий помічник керівника, адміністративний директор, заступник директора, HR

Киев

50 000 грн.

34 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Обновлено 2 дня назад