Работала в 8 компаниях   13 лет 4 месяца

Банки

Начальник Управління координації продажів

Universal Bank/Універсал Банк

Банки

2 месяца

07.2024 - по настоящее время

Оптимізація бізнес-процесів, власником яких є Управління координації продажів та/або безпосередня участь у такій роботі;
Побудова та оптимізація внутрішніх процесів, що стосуються діяльності Управління координації продажів;
Комунікація з працівниками мережі відділень, які відповідальні за обслуговування та роботу з бізнес - клієнтами в рамках завдань керівництва.
Адміністрування корпоративної поштової скриньки.
Розробка та актуалізація навчального матеріалу для працівників відділень, які відповідальні за обслуговування та роботу з бізнес - клієнтами по питанням підтримки продажів клієнтам корпоративного бізнесу, проведення на базі цих матеріалів навчальних заходів дистанційно та наочно;
Розробка тестів за продуктами та процесами корпоративного бізнесу, проведення зрізу знань працівників мережі відділень, які відповідальні за обслуговування та роботу з бізнес - клієнтами, аналіз результатів та подання відповідних рекомендацій безпосередньому керівнику;
Аналіз звітності працівників відділень, які відповідальні за обслуговування та роботу з бізнес - клієнтами, подання аналітичних даних безпосередньому керівнику.
Взаємодія з структурними підрозділами Банку в рамках виконання завдань безпосереднього керівництва.
Підготовка аналітичних та презентаційних даних для керівництва відповідно до отриманих вказівок.
Здійснення відео-дзвінків клієнтам з метою їхньої первинної верифікації задля можливості підключення клієнтів до сервісу «Покупка частинами».
Супроводження процесу погодження нових договорів та погодження змін у типові форми договорів за продуктами/послугами корпоративного бізнесу.

Головний фахівець Управління розвитку та підтримки продажів клієнтам корпоративного бізнесу

Universal Bank/Універсал Банк

Банки

6 лет 3 месяца

04.2018 - 07.2024

Участь у розробці продуктів корпоративного бізнесу.
Оптимізація бізнес-процесів.
Побудова та оптимізація внутрішніх процесів.
Комунікація з працівниками мережі відділень, які відповідальні за обслуговування та роботу з бізнес - клієнтами в рамках завдань керівництва.
Адміністрування корпоративної поштової скриньки.
Розробка та актуалізація навчального матеріалу для працівників відділень, які відповідальні за обслуговування та роботу з бізнес - клієнтами по питанням підтримки продажів клієнтам корпоративного бізнесу, проведення на базі цих матеріалів навчальних заходів дистанційно та наочно;
Розробка тестів за продуктами та процесами корпоративного бізнесу, проведення зрізу знань працівників мережі відділень, які відповідальні за обслуговування та роботу з бізнес - клієнтами, аналіз результатів та подання відповідних рекомендацій безпосередньому керівнику;
Аналіз звітності працівників відділень, які відповідальні за обслуговування та роботу з бізнес - клієнтами, подання аналітичних даних безпосередньому керівнику.
Підготовка аналітичних та презентаційних даних.
Здійснення відео-дзвінків клієнтам з метою їхньої первинної верифікації задля можливості підключення клієнтів до сервісу «Покупка частинами».
Супроводження процесу погодження нових договорів та погодження змін у типові форми договорів за продуктами/послугами корпоративного бізнесу.

«Старший фахівець сектору залучення  та операційного обслуговування юридичних осіб відділення №5»

Перший Український Міжнародний Банк, АТ / ПУМБ

Банки

3 месяца

01.2018 - 04.2018

Пошук і залучення клієнтів, проведення переговорів на предмет співпраці;
Підготовка комерційної пропозиції про співпрацю по договорах РКО, кредитних лініях, овердрафтах, зарплатних проектах;
Виконання індивідуальних планових показників і показників ефективності на необхідному рівні;
Надання консультаційної допомоги діючим клієнтам;
Надання інформації корпоративним клієнтам про порядок здійснення операцій в іноземних валютах, депозитних, конверсійних операцій;
Супровід операцій корпоративних клієнтів;
Проведення заходів по збільшенню прибутковості за діючими і потенційним клієнтам;
Участь в реалізації програм внутрішнього контролю з питань протидії легалізації грошей, отриманих злочинним шляхом.

«Старший спеціаліст з обслуговування  бізнес-клієнтів бізнес-відділення №12»

Universal Bank/Універсал Банк

Банки

1 год 4 месяца

09.2016 - 01.2018

Проведення презентацій продуктів корпоративним клієнтам безпосередньо на території клієнта;
Залучення корпоративних клієнтів на обслуговування по пакетам РКО, крос-продажі діючим клієнтам на предмет депозитів, ощадних рахунків, кредитних ліній та овердрафтів;
Залучення бізнес-клієнтів на співпрацю по валютним кредитам, та кредитам від нерезидентів;
Відкриття, ведення та закриття, поточних, карткових, депозитних рахунків, реструктуризація кредитів.
Проведення ідентифікації та вивчення фінансової діяльності клієнта.
Оформлення пакету документів наданих клієнтом.
Здійснення операцій з перерахування національної та іноземної валюти.
Ембосування бізнес карт.
Продаж додаткових продуктів діючим клієнтам

«Старший спеціаліст з обслуговування  Фізичних осіб  бізнес-відділення №12»

Universal Bank/Універсал Банк

Банки

1 год 9 месяцев

12.2014 - 09.2016

Проведення ідентифікації та вивчення фінансової діяльності клієнта, проведення анкетування для виявлення проведення клієнтом операцій з легалізації доходів фізичних осіб.
Відкриття, ведення та закриття, поточних, кредитних, карткових, депозитних та інших продуктів.
Ембосування кредитних та дебетних карт.
Проведення реструктуризацій кредитів.
Залучення нових клієнтів на відділення

«Спеціаліст з обслуговування клієнтів роздрібного відділення №1»

ПроКредит Банк / ProCredit Bank / ProCreditBank

Банки

2 года 2 месяца

05.2012 - 07.2014

Проведення ідентифікації та вивчення фінансової діяльності клієнта, проведення анкетування для виявлення проведення клієнтом операцій з легалізації доходів, як фізичних так і юридичних осіб.
Відкриття, ведення та закриття, поточних, кредитних, карткових, депозитних та інших супровідних продуктів.
Здійснення валютного контролю за банківськими операціями.
Проведення операцій з прийняття та видачі цінностей, що обліковуються на позабалансових рахунках .
Ведення документообігу відділення, формування та контролювання меморіальних документів дня та касових документів, звітів по касових операціях
Виконання обов’язків контролера або відповідальної особи сховища цінностей та організацію роботи каси.
Прийняття готівки в національній та іноземній валюті від клієнтів, здійснення видаткових операцій по рахунках клієнтів, валюто-обмінних операцій. Визначення платності банкнот і монет під час прийняття.
Здійснення операцій з розвантаження та завантаження банкомату та касет з готівкою в якості касира, контролера, оператора та бухгалтера банкомату.

«Фахівець по обслуговуванню клієнтів Київського відділення №4 Управління мережі відділень»

Банк Руский Стандарт

Банки

4 месяца

04.2011 - 08.2011

Оформлення депозитних та кредитних договорів, поточних та карткових рахунків.
Створення юридичних справ по клієнтах та послідуюче супроводженні клієнтів

Займана посада «Фахівець по залученню клієнтів Північної регіональної дирекції»

Банк Руский Стандарт

Банки

6 месяцев

09.2010 - 03.2011

Залучення клієнтів, безпосередньо на точках продажу побутової техніки. Оформлення кредитних договорів.

Училась в 1 заведении

Київський національний торговельно-економічний університет

Фінанси

Київ, 2010

Ольга

Начальник відділу

Киев

36 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 час назад