Работала в 3 компаниях   11 лет 3 месяца

Недвижимость и Девелопмент, Транспорт и Логистика, Красота / Фитнес / Спорт

Менеджер з документообігу

САГА, ТОВ, БІЗНЕС-ЦЕНТР

Недвижимость и Девелопмент

1 год 1 месяц

07.2023 - 08.2024

- ведення документообігу: оформлення, реєстрація, структурування, систематизація, пролонгація, договорів з підрядниками;

- здійснення контролю за строками виконання документів та їх правильного оформлення;

- ведення реєстрів вхідної та вихідної документації;

- організація документообігу в системі 1С;

- контроль оплати рахунків контрагентами;

- ведення архіву підприємства.

Менеджер по координації

Запоріжавтотранс, ПАТ

Транспорт и Логистика

10 лет

06.2013 - 06.2023

- координація руху транспортних засобів: встановлення маршрутів, планування графіку руху, управління передачею та виїздами;

- моніторинг транспорту: відстеження руху автотранспорту, забезпечення вчасної доставки вантажу або пасажирів;

- комунікація з водіями: надання інструкцій, оновлення інформації про маршрути, вирішення непередбачених ситуацій (наприклад, затори або аварії);

- взаємодія з клієнтами: прийом та обробка замовлень, відповідь на запитання клієнтів, забезпечення високого рівня обслуговування;- ведення документації: створення звітів про роботу, ведення журналу руху;

- вирішення конфліктів: реагування на непередбачені обставини, вирішення проблем між водіями та пасажирами;

- забезпечення безпеки: дотримання стандартів безпеки на дорозі, вжиття заходів для запобігання аваріям та інцидентам (інструктаж);

- взаємодія з іншими підрозділами компанії: співпраця з відділами логістики, технічного обслуговування, клієнтським обслуговуванням;

- реагування на виниклі ситуації: швидке прийняття рішень у випадках аварій, заторів, зміни маршрутів;

- підтримка та вдосконалення робочих процесів: пропозиції щодо оптимізації роботи, впровадження нових технологій та підходів.

Адміністратор студії краси

Гармонія

Красота / Фитнес / Спорт

2 года 7 месяцев

05.2020 - 12.2022

- прийом клієнтів: зустріч, запис на процедури, надання інформації про послуги;

- організація робочого графіку майстрів: розподіл часу, урахування записів клієнтів;

- керування резервуванням: бронювання та перенесення записів;

- обслуговування телефонних дзвінків: відповіді на запитання, надання інформації;

- робота з касою: розрахунок клієнтів;

- забезпечення чистоти та порядку: дотримання охайності у зонах прийому клієнтів;

- розв'язання конфліктів: вирішення непередбачених ситуацій;

- забезпечення затишної атмосфери: створення приємної обстановки для клієнтів та персоналу.

Ключевая информация

Дружелюбність

Толерантність

Комунікабельність

Лідерство

Училась в 2 заведениях

Запорізький національний університет

Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування

Запоріжжя, 2013

Запорізький національний університет

Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування

Запоріжжя, 2012

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Особливості планування і проведення корпоративних заходів

Запоріжжя, 2018

Тайм менеджмент

Запоріжжя, 2017

Дополнительная информация

Особисті якості

- комунікабельність, відповідальність, наполегливість, організаторські здібності;

- вміння гармонійно працювати в колективі;

- швидке сприйняття нової інформації;

- комунікативність;

- вміння встановлювати контакт з різними категоріями людей;

- вміння визначати пріоритети.

Про себе: працелюбна, доброзичлива, охайна, уважна до деталей, спрямована на результат.

Водійське посвідчення

Категорiя В

Дата видачi 2015 рiк

Професійні навички

- знання діловодства, основ документообігу;

- знання електронного документообігу;

- вміння працювати з конфіденційною (чутливою) інформацією;

- проведення переговорів;

- володіння оргтехнікою;

- робота з бухгалтерськими документами;

- робота з вищими посадовими особами компанії;

- ведення календаря керівника.

Тетяна Анатолiївна

Адміністратор/ Офіс-менеджер/ Помічник керівника

Киев

1 000 $

33 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 1 неделю назад