Работала в 3 компаниях 4 года 2 месяца
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Строительство, Торговля розничная / Retail
Адміністратор
Тов "юаторгпром"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
11 месяцев
12.2023 - по настоящее время
Прийом замовлень від клієнтів, прорахунок замовлень, надання комерційних пропозицій, ведення кабінету платника податків, подання звітності, оплата податків, робота з реєстром розрахункових операцій, робота в програмі 1с bas бухгалтерія, складання договорів, виписка первинних документів : рахунків, фактур, видаткових накладних, актів виконаних робіт, ведення 361 та 631 рахунків, звірка з контрагентами та ін
Бухгалтер, адміністратор
Тов "авік"
Строительство
1 год 1 месяц
01.2014 - 02.2015
Відправка та прийом факсів та електронної пошти, ведення ділової переписки, робота з оргтехнікою, звірка взаєморозрахунків з контрагентами, контроль повернення актів звірок від контрагентів, облік договорів з контрагентами, контроль повернення договорів від контрагента, виписка довіреностей, ведення книги обліку довіреностей, оформлення переміщень товарів між складами підприємства в 1с : 8.2, формування архіву підзвітних документів, допомога в проведенні інвентаризації товару
Помічник бухгалтера, офіс, менеджер
Тов "імперія продуктів"
Торговля розничная / Retail
2 года
01.2012 - 01.2014
1. Робота з клієнтами : консультації в телефонному режимі та в офісі, укладання договорів і актів 2. Ведення первинної документації ( складання, аналіз, контроль ) прибуткові, видаткові накладні, рахунки фактури, накладні на повернення товару 2. Ведення обліку надходження, переміщення та списання товарів 3.робота з клієнт, банком ( здійснення оплат ), щоденне рознесення банківської виписки в програмі 1с : 8.2 4. Виконання доручень безпосереднього керівника 5. Прийом вхідних дзвінків 6. Внесення заявок від менеджерів компанії в програму 1с : 8.2
Ключевая информация
Працюю з комп ютером на рівні досвідченого користувача
Володію організаторськими та комунікабельними здібностями, здатна до креативного мислення, високо дисциплінована, врівноважена, вимоглива, відповідальна, досвідчений користувач ms office : word ( форматування, таблиці, написання формул ), exсel, power point ( діаграми, використання мультимедійних засобів при презентаціях і т. Д. ) ., навички роботи з internet ( explorer, mozilla firefox, opera ) і e, mail., знання програми 1с : 8.2, 1с 8.3
Училась в 1 заведении
Вищий навчальний заклад "Київський університет ринкових відносин" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
облік і аудит
Київ, 2012
Владеет языками
Английский
базовый
Курсы, тренинги, сертификаты
1с ( bas ) бухгалтерія 8.3 +m.e.doc в 2021 р. Наукова платформа "данко"
Київ, 2023
"таргетована реклама. Налаштування реклами в соціальних мережах"
2023
"бухгалтерський облік підприємців ( фоп
2022
Дополнительная информация
Сімейний стан
Заміжня
Сімейний стан
Не палю
Ольга Сергіївна
Ольга Сергіївна
Помічник керівника офіс-менеджер
Киев
Активно ищет работу
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 день назад