Работала в 3 компаниях   4 года 2 месяца

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Строительство, Торговля розничная / Retail

Адміністратор

Тов "юаторгпром"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

11 месяцев

12.2023 - по настоящее время

Прийом замовлень від клієнтів, прорахунок замовлень, надання комерційних пропозицій, ведення кабінету платника податків, подання звітності, оплата податків, робота з реєстром розрахункових операцій, робота в програмі 1с bas бухгалтерія, складання договорів, виписка первинних документів : рахунків, фактур, видаткових накладних, актів виконаних робіт, ведення 361 та 631 рахунків, звірка з контрагентами та ін

Бухгалтер, адміністратор

Тов "авік"

Строительство

1 год 1 месяц

01.2014 - 02.2015

Відправка та прийом факсів та електронної пошти, ведення ділової переписки, робота з оргтехнікою, звірка взаєморозрахунків з контрагентами, контроль повернення актів звірок від контрагентів, облік договорів з контрагентами, контроль повернення договорів від контрагента, виписка довіреностей, ведення книги обліку довіреностей, оформлення переміщень товарів між складами підприємства в 1с : 8.2, формування архіву підзвітних документів, допомога в проведенні інвентаризації товару

Помічник бухгалтера, офіс, менеджер

Тов "імперія продуктів"

Торговля розничная / Retail

2 года

01.2012 - 01.2014

1. Робота з клієнтами : консультації в телефонному режимі та в офісі, укладання договорів і актів 2. Ведення первинної документації ( складання, аналіз, контроль ) прибуткові, видаткові накладні, рахунки фактури, накладні на повернення товару 2. Ведення обліку надходження, переміщення та списання товарів 3.робота з клієнт, банком ( здійснення оплат ), щоденне рознесення банківської виписки в програмі 1с : 8.2 4. Виконання доручень безпосереднього керівника 5. Прийом вхідних дзвінків 6. Внесення заявок від менеджерів компанії в програму 1с : 8.2

Ключевая информация

Працюю з комп ютером на рівні досвідченого користувача Володію організаторськими та комунікабельними здібностями, здатна до креативного мислення, високо дисциплінована, врівноважена, вимоглива, відповідальна, досвідчений користувач ms office : word ( форматування, таблиці, написання формул ), exсel, power point ( діаграми, використання мультимедійних засобів при презентаціях і т. Д. ) ., навички роботи з internet ( explorer, mozilla firefox, opera ) і e, mail., знання програми 1с : 8.2, 1с 8.3

Училась в 1 заведении

Вищий навчальний заклад "Київський університет ринкових відносин" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

облік і аудит

Київ, 2012

Владеет языками

Английский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

1с ( bas ) бухгалтерія 8.3 +m.e.doc в 2021 р. Наукова платформа "данко"

Київ, 2023

"таргетована реклама. Налаштування реклами в соціальних мережах"

2023

"бухгалтерський облік підприємців ( фоп

2022

Дополнительная информация

Сімейний стан

Заміжня

Сімейний стан

Не палю

Ольга Сергіївна

Помічник керівника офіс-менеджер

Киев

33 года

Активно ищет работу

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 день назад