Работала в 5 компаниях   10 лет 3 месяца

Другое, Финансовые услуги, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Охрана и Безопасность, Транспорт и Логистика

Freelancer

Cтамбул, Туреччина

Другое

5 лет 3 месяца

02.2018 - 05.2023

З 2018 по 2023 роки проживала у Стамбулі, де відвідувала державні курси турецької мови. Займалася волонтерством, а саме - захистом та лікуванням тварин, координуванням та взаємодією з волонтерськими та правозахисними організаціями, тощо.

У вільний час частково працювала на фрілансі у туристичній сфері (взаємодія з іноземними гостями у сфері перекладу та надання порад, як гід).

Офіс-менеджер та виконавчий помічник генерального директора та головного фінансового директора

ШУАА Кепітел - Дубай, О.А.Е.

Финансовые услуги

2 года 8 месяцев

01.2015 - 09.2017

- Професійно організувала адміністративну та загальну підтримку багатонаціональних офісів із більш ніж 50 співробітниками, тим самим забезпечивши безперебійну, економічно оптимальну та безпечну роботу офісів зі своєчасною закупівлею та контролем матеріалів та техніки.

- Забезпечувала повну бізнес-підтримку генерального директора та головного фінансового директора підприємств та максимально оптимізувала формування щільних розкладів та організацію ділових поїздок для генерального директора та ще понад 10 співробітників, що дозволило досягти поставлених бізнес-цілей та завдань.

- Організовувала спеціальні корпоративні заходи за участю понад 80 осіб, а також засідання директорів, переговори, ділові зустрічі, наради та телеконференції як для перших осіб підприємств, так і для інших співробітників, що включало повну підготовку місця проведення та спеціального обладнання, організацію логістики та кейтеринг послуг.

- Завжди і за будь-яких обставин дотримувалася конфіденційності та дипломатичності. Реалізовувала впровадження та виконання передових практик та методів, організувала високоефективну адміністративну команду, забезпечувала максимально швидке та ефективне на більш ніж 40% діловодство та управління бюджетом, що дозволило значно підвищити організаційну ефективність.

- Асистувала фінансовому та операційному відділам організовувати фінансові операції та замовлення, перевіряти рахунки та керувати корпоративними банківськими картками.

- Координувала з відділом кадрів процедури прийому та звільнення, а також організацію корпоративних заходів для працівників. Ефективно організовувала щоденне відправлення, отримання та розподіл адміністративної кореспонденції компанії, прийом та розподіл вхідних дзвінків; зустріч та координацію гостей; бронювання переговорних кімнат тощо.

Офіс-координатор та особистий помічник генерального директора

Мотор Експертз Трейдінг - Дубай, О.А.Е.

Автомобильная промышленность и Автобизнес

9 месяцев

03.2014 - 12.2014

Забезпечувала повну бізнес-підтримку генеральному директору шляхом організації роботи офісу з нуля та детального планування робочого графіка директора, а також навчання адміністративного персоналу, контролю витрат та ефективного координування спільної роботи з усіма відділами фірми. Ефективно організовувала виконання запитів клієнтів та маркетингових завдань. Здійснювала щоденне проведення холодних дзвінків з коефіцієнтом ефективності 25-35%.

Адміністративний координатор та менеджер з логістики

Блек Ерроу - Доха, Катар (фірма з надання AV послуг)

Охрана и Безопасность

6 месяцев

06.2013 - 12.2013

Організовувала безперебійні адміністративні та логістичні операції офісу, а також забезпечувала бізнес-підтримку та асистування фінансовому директору. Розробила з нуля та успішно реалізувала впровадження та виконання методів та практики контролю, заміни чи повернення обладнання відеоспостереження з дефектом чи несправністю. Безперервно контролювала митні процедури для отримання товарів від постачальників та успішно проводила роботу з клієнтами з оплати послуг фірми.

Менеджер з логістики

УСПО Транс

Транспорт и Логистика

8 месяцев

01.2012 - 09.2012

Розширила базу клієнтів шляхом проведення щоденного пошуку потенційних клієнтів та дослідження міжнародного ринку логістики та вантажоперевезень. Була відповідальною за організацію транспортно-логістичних послуг від початку до кінця. Ефективно організувала процедури реєстрації та зберігання документів, а також створила з нуля та успішно вела бухгалтерський облік філії, що дозволило оптимізувати документообіг та скоротити час обробки документів більш ніж на 45%.

Ключевая информация

- Протягом більш ніж десяти років щоденне успішне координування та співпраця з представниками багатьох національностей як у робочому процесі, так і у повсякденному житті, ефективне врахування культурних та психологічних особливостей багатонаціонального середовища.

- Проведення ділових переговорів, компетентність у питаннях ділового спілкування та листування.

- Ефективне планування, формування та контроль щільного розкладу зустрічей та ділових поїздок.

- Управління бюджетом, оцінка ризиків.

- Навички ефективного вирішення проблем, багатозадачність та увага до деталей.

- Успішне управління персоналом.

- Вміння та бажання створювати позитивну атмосферу як у роботі з адміністративною командою, так і в офісі в цілому.

- Навички ефективної роботи в Oracle EBS, MS Office Suite, тощо.

Училась в 2 заведениях

Запорізька Державна Інженерна Академія

Економіка підприємства

Запоріжжя, 2011

Запорізька Державна Інженерна Академія

Металургійне обладнання / інженер-механік

Запоріжжя, 2010

Владеет языками

Английский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Арабский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Турецкий

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

IBB ISMEK / Курси турецької мови

Стамбул, Туреччина, 2020

2018 - 2020 роки.



Liliya

Перекладач / Асистент керівника / Офіс менеджер

Киев

36 лет

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 месяца назад