Работала в 9 компаниях   15 лет 4 месяца

Образование, HR, Транспорт и Логистика, Услуги для бизнеса - другое, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, FMCG

Керівник департаменту по роботі з персоналом

Speak UP

Образование

3 года 8 месяцев

03.2021 - по настоящее время

Управління усіма процессами HR;

Створення і впровадження бізнес процесів усієї компанії ;

Розрахунок заробітної плати ( усіх співробітників компанії) ;

Складання бюджету - заробітня платня співробітнків;

Розрахунок, створення та впровадження системи бонусів та мотивації;

Створення оцінки усіх співробітників компанії ;

Контроль кадрового діловодства ;

Проведення психологічних тренингів всередені компанії;

Створення програми адаптації і впровадження її у компанії ( для усіх співробітників) ;

Створення і внедріння усіх процесів компанії ;

Організація підбору і адаптації персоналу ( 1 рекрутер підлеглий);

Прийняття стратегічних рішень по компанії;

Вирішення конфліктних ситуацій та проведення зустрічей : one to one, exit - інтерв'ю;

Адаптація нових співробітників, створення "Welcom Book";

Статистична звітність по персоналу керівництву.

HRD

HRS

HR

10 лет 6 месяцев

05.2014 - по настоящее время

Оutsourcing recruiter, headhunter, Київ (Власний бізнес)

Підбор персоналу, адаптація персоналу,

Розробка і впровадження бізнес-процесів,

Консультація клієнтів по питанням : зменшення плинності персоналу в компанії, навчання персоналу, будування мотиваційной системи, проведення тренингів.

Мої проекти:

ЖК "Петрівський Квартал";

Ювелірний дім "Zarina";

"Київхліб";

"УкрПластик";

"Фокстрот";

"Пан Бобер" (сайт надання послуг спеціалістів);

Мережа бутиків в Мандарин Плаза;

ЖК «Синергія»;

"Джерелія";

«Будівельний Двір»;

«Game Shop»; "Реприза";

Перша Логістична Компанія;

Школа англійської мови "Lala English";

Медична лабараторія «Dila»;

Медична лабараторія «Synevo»;

Trade Master;

Клуб Ефективних Коучей "YOUCoach";

"Geekle" рекрутингове агенство;

Коммунікаційне агентство Provocateur PR;

"Adsapience";

"Alterra Group" управління нерухомісттю;

LR (мережевий маркетинг);

"КофеЕк" мережа кав'ярнень;

Мережа салонів краси Lazerini;

Юридична компанія "Титан";

Запуск «Start Up» ТМ "Polaris";

Skill Up курси IT спеціалістів; Мережа вело прокату;

"Технолоджик" ;

Stylus - мережа магазинів - Керівник відділу підбору персоналу і адаптації;

Онлайн школа англійської "RIST";

UPRISE IT АКАДЕМІЯ - HR Generalist;

Hr-керівник

BOMI School

Образование

6 месяцев

04.2023 - 10.2023

Проектна робота - створення все з 0.

Створення віділлу по роботі з персоналом з 0;

Створення всіх процессів компанії в онлайн форматі з 0;

Повний цикл підбору персоналу ( 2 рекрутери підлеглих)Прописання структури та штатного розпису;

Проведення анонімго опитування та аналіз і призентація;Створення корпоративного клімату на відаленому форматі;

Проведення тренінгу для студентів - "Створення резюме", "Як себе поводити на співбесіді".;

Складання бюджетування відділу;

Проведення зустрічей one to one, Exit - інтерв'ю;

Створення адаптації персоналу та "Welcom Book"

Чек листи оцінки та проведення оцінки з керівником;

Заступник керівника відділу персоналу

Fozzy Group Логістика

Транспорт и Логистика

7 месяцев

08.2020 - 03.2021

Пошук і відбір персоналу ( спеціалісти середнього та ТОП- менеджмент, склад керівників);

Організація та контроль роботи спеціалістів по підбору персоналу;

Постановка задач для спеціалістів, та звіти роботи усього відділу;

Проведення внутрішніх аудитів, чек листів (самостійне створення чек листів)

Аудити і ведення кадрового діловодства (штат 800 человік)

Керівник відділу по роботі з персоналом ( підбір, адаптація)

SHEN

Услуги для бизнеса - другое

1 год

08.2018 - 08.2019

Міжнародна компанія, яка працює в сфері фасиліті менеджменту, займається управлянням єксплуатації об'єктів нерухомості. Штат компанії больше 4000 тис.человік.

  • Збільшення відділу підбору персоналу ( від 3 спеціалістів до 8 -спеціалісти технічного і офісного персоналу);
  • Розподіл роботи відділу, за окремими дільницями роботи (робота по всій территорії України);
  • Змінила стратегію роботи всього віділлу;
  • Вела новий проект "Мобільная группа";
  • Прописала программу навчання та тренінгів : "Телефоне резюміровання"; "Первична співбесіда"; "Адаптація персоналу"; "Мотивація персоналу" (навчання для спеціалістів з персоналу і менеджерів об'єктів компанії);
  • Ввела облік плинностті персоналу. Робота над зменшенням % плинності технічного персоналу компанії;
  • Створила нову мативаційну программу для спеціалістів відділу підбору;
  • Щомісячний підрахунок премій спеціалістів та щомісячна оцінка персноналу свого відділу;
  • Щомісячний мониторинг рівня заробітньої платні всіх співробітників компанії ( по усій территорії України);
  • Участь у тендерах за пунктами які відповідають по відповідальності мого відділу;
  • Створила : "Чек - лист відвідування об'єкту" и "План відвідування об'єктів" - для спеціалістів по персоналу;
  • Збільшила спектр направлення реклами (для пошуку персоналу - по всій території Україна). Створила звіт СМІ;
  • Фінансове планування відділу;
  • Фінансове планування по відкриттю нових об'єктів компанії;
  • Табілювання відділу;
  • Контроль работи і ведення звітів "Горячої линії" компанії;
  • Работа в программі Prengi (розробила і впровадила размо з розробниками звіти : СМі; "Звіт по вакансія"; "Звіт по діркам( прогульщики"; "Плинність персоналу";)

HR generalist

Будівельний Двір / Чебан О.М., ФОП

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 5 месяцев

02.2017 - 07.2018

Повний спектр HR функцій і практик: разроботка і внедріння HR- політик і процедур з штатом 300 человік.

  • Організація процессу підбору персоналу з "0";
  • Успішний рекрутинг по всім позиціям (керівники і ТОП -менеджмент);
  • Мониторинг і аналітика ринку праці;
  • Розроботка і контроль программ мотивації персоналу;
  • Развиток корпоративної культури компанії;
  • Проведення HR- досліджень і опитувань співробітників;
  • Впровадження оцінки персоналу ( менеджерів по продажам);
  • Мотиваційні программи для еффективності команди;
  • Впровадження внутрішнього і зовнішнього кадрового резерва;
  • Розробила посадові інструкції усіх співробітників компанії;
  • Разробила положення усіх ввіділів компанії;
  • Разрабила і впровадила програму: "Програма навчання для нового співробітника"
  • Организація корпоративних івентів (не тільки для співробітників, а також для партнерів, родичів і друзів наших співробітників);
  • Впровадження і систематизувала штатний разпис компаії;
  • Організація процессу кадрового діловодства;
  • Впровадження обліку плиності персоналу. Работа над зменшенням % плиності співробітників компанії;
  • Підготовка презентацій і звітів;
  • Впровадження нових каналів по підбору персоналу.

Регіональний куратор з персоналу

Fozzy Group / Фоззи

FMCG

4 года 9 месяцев

10.2012 - 07.2017

  • Пошук і відбір персоналу на вакансії середньої та вищої ланки;
  • Організація и контроль работи спеціалістів по підбору персоналу;
  • Контроль работи спеціалістів по персоналу, постановка задач, звітність;
  • Навчання нових спеціаластів з персоналу;
  • Формування внутрішнбого та зовнішнього кадрового резерву ( від завідуючих до директорів );
  • Моніторинг ринка праці;
  • Участь в організації мотиваціоних проектів для персоналу;
  • Робота с навчальними закладами;
  • Проведеня внутрішніх аудитів, чек листів;
  • Звітність, зведена звітність за увесь регіон;
  • Робота з рекламою з підбору персоналу, ведения нових направлень реклами з підбору персоналу.
  • Відкриття магазину з нуля (підбір персонал у 50% штату) «Le Silpo»
  • Підготовка та впровадження в магазинах свого куста «Фокус Груп» (штат біля 1000 человік)
  • Виявлення конфліктних ситуацій в магазинах свого куста, находження рішення для усунення конфліттних ситуацій.
  • Закриття табелів магазинів (штат біля 1000 человік)
  • Оцінювання (категорії) спеціалістів з персоналу.
  • Робота в SAP

  • Результати:
  • Відкриття 3-х супермаркетів після реконструкцій (Організація відряджень на період реконструкцій, пошук нових співробітників на ново штатнтй разклад);
  • Вивела «куст» на перше місто по всім показникам (кадрове діловодство, плиність, укомплектованість штату в магазинах, кадровий резерв) в регіоні;
  • Веденя нових направлень реклами по найму працівників;
  • Зменшення плиності персоналу в магазинах.

Спеціаліст з персоналу

Fozzy Group / Фоззи

FMCG

5 месяцев

05.2012 - 10.2012

  • Пошук і відбир рядового персоналу магазину;
  • Адаптація и введення в посаду нових співробітників;
  • Організація мотиваціонних заходів для персонала магазину;
  • Кадровое діловодство (штат 121 человік і більше, вела два магазини одночастно);
  • Участь в відкритті нових магазинів (підбір рядового персоналу і кадровое діловодства);
  • Робота в SAP

Результати:

  • Відкриття нового супермаркета з нуля (найм рядового персоналу в штаті 120 чол.);
  • Пройшла кадровий аудит на 100%;
  • Ведення двух магазинів: закриття в крайній термін дуже багато рядових вакансій і введення кадрового діловодства.

Методист

Національний Авіаційний Університет

Образование

2 года 8 месяцев

08.2009 - 04.2012

  • Ведение стат. отчетов по студентам факультета;
  • Введения личных дел студентов (более 800 человек)
  • Введения сводных таблиц оценок, печать «Додатків», заказ дипломів
  • Документооборот факультета (составление и подпись приказов факультета, все справки для студентов, различные статистические отчеты, заполнения зачетных книжек
  • Номенклатура факультета;
  • Организационная работа со студентами;

Ключевая информация

Більше 10-ти років досвіду работи в підборі і адаптації персоналу

Розробка і впровадження бізнес-процесів: «Підбор персоналу»; «Адаптація персоналу»;

«Оцінка персоналу»; Кадровий резерв компанії» і інші

Розробка і впровадженя систем адаптації для нових співробітників. Програми навчання

Побудова і опис оргструктури компанії

Побудова різних мотиваціоних систем

Прописання тренингів для віділу підбору і адаптації персоналу. Проведеня тренингів для менеджерів по підбору персоналу і рітейл менеджерів

Побудова віддулу підбору персоналу з «0».

Запуск «Start Up»

Навчання і развиток персоналу

Створення кадрового резерву

Контроль ефективності використання рабочого часу

Створення і контроль HR бюджету (квартальний, піврічний,ріковий)

Автоматизація кадрового деловодства

Оцінка персоналу

Развиток і підтримка корпоративною культури компанії

Контроль соціально- психологічної атмосфери в коллективі

Створення посадових інструкцій, положення відділів компанії

Досвід організації тімбілдингів, заходів і поїздок

Развиток бренда компанії як работодавця

Проведення таємного опитування співробітників компанії стосовно задоволеності умов роботи. Презентація результатів опитування. Створення плану рабіт на час.

Успішне впровадження різних HR кейсів

Училась в 2 заведениях

Академія Статистики Обліку і Аудитау

Фінанси

Київ, 2012

Ліцей НАУ

бухгалтера і оператора ПК

Київ, 2006

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

YOUCOACH «Мегатренды 2030. Новая роль руководителя будущего»(Киев)

2019

«Целевой отбор», «Навыки презентации», «Формула команды».(Киев)

2014

Дополнительная информация

Дополнительная информация

Уверенный пользователь MS Office (Exсel, Word, Outlook, Access), работа с Интернетом (Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox) и электронной почтой (Outlook Express). Текстовые и графические редакторы (Word, WordPad, PowerPoint, Paint, Excel, Photoshop).

Работа с SAP, Prengy, Вitrix24

Общественная деятельность

Основатель и Администратор группы ЯЛюблюВідрадний, в ФБ.

Решение бытовых проблем раена

Помощь в волонтерстве

Написание рекламных постов (раскрутка новых заведений). Заключение догворов относительно введение страниц и групп в ФБ, как раскрутка заведение.

Организация праздников ( День Николая, Хэллоуин, День защиты детей, Новый Год и т.д.)

Світлана Миколаївна

HR-менеджер, рекрутер (віддалено)

Киев

Голосеевский район, Дарницкий район, Деснянский район, Днепровский район, Оболонский район, Печерский район, Подольский район, Святошинский район, Соломенский район, Шевченковский район

30 000 грн.

36 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 4 месяца назад