Работала в 9 компаниях 17 лет 3 месяца
FMCG, Энергетика и Энергоносители, Торговля розничная / Retail, Медицина и Здравоохранение, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Государственный сектор
Менеджер служби підтримки
Fozzy Group
FMCG
2 месяца
10.2024 - по настоящее время
Інспектор з кадрів
ТОВ "Оператор газотранспортної системи України"
Энергетика и Энергоносители
4 месяца
04.2023 - 08.2023
Військовий облік, кадрове адміністрування
Провідний фахівець з кадрового адміністрування
Лукас, ЧП, ПТК
FMCG
1 год 7 месяцев
02.2021 - 09.2022
Основні обов’язки: кадрове адміністрування (прийняття, переведення, звільнення, надання усіх видів відпусток, табелювання, інше); військовий облік.
Досягнення: своєчасне та безпомилкове ведення кадрової роботи (весь перелік згідно КЗпП України).
Директор з персоналу
Домовой
Торговля розничная / Retail
1 год
02.2020 - 02.2021
Основні обов’язки: рекрутинг, навчання персоналу, розробка та проведення корпоративних заходів, спрямованих на підвищення лояльності працівників компанії.
Досягнення: актуалізовано та упорядковано робочі та посадові інструкції персоналу компанії, розроблено та впроваджено систему адаптації новоприйнятих працівників; забезпечено діяльність компанії персоналом необхідної кваліфікації у необхідній кількості, розроблено та проведено семінари для торговельного персоналу компанії на тему «Ефективні продажі ” та “Ефективна комунікація».
Начальник відділу кадрів
Амеда
Медицина и Здравоохранение
4 месяца
03.2019 - 07.2019
Основні обов’язки: організація та здійснення кадрового обліку, розробка та запровадження нормативних кадрових документів. Досягнення: упорядковано електронну облікову кадрову програму, розроблено кадрові процедури.
Начальник відділу кадрів
Лукас, ЧП, ПТК
FMCG
4 месяца
04.2018 - 08.2018
Оптимізовано кадрові процеси за рахунок автоматизації та уніфікації процедур.
Менеджер з персоналу, директор з персоналу
КАШКАН ЛОГІСТИК
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
9 лет 5 месяцев
10.2008 - 03.2018
- Сформовано службу управління персоналом з «0».
- Сформовано, уніфіковано та запроваджено принципи рекрутингової роботи.
- Розроблено та проведено семінари: "Клієнторієнтованість як запорука успіху компанії", "Ефективна комунікація", "Телефонний етикет", "Навчання дорослих".
- Підготовлено та запроваджено усі нормативні кадрові документи: Правила внутрішнього трудового розпорядку, Колективний договір, Штатний розпис та структура підприємства, посадові та робочі інструкції для усіх посад, Положення про відбір та адаптацію, Положення по оцінку персоналу, інше;
- Запроваджено електронне кадрове адміністрування у програмі ЗУП (Зарплата та управління персоналом).
- Сформовано та запроваджено бюджет витрат на персонал.
- Розроблено та запроваджено внутрішні корпоративні керівні документи: Кодекс корпоративної етики працівників підприємства, Правила корпоративного спілкування в колективі та з клієнтами (комікс), Система оцінки якості робіт на основі KPI, Система мотиваційних корпоративних заходів, Система оцінки діяльності підприємства через вивчення задоволеності працівників (eNPS) та клієнтів (NPS).
Менеджер з персоналу
ТОВ "Нова холдинг"
Торговля розничная / Retail
3 года 1 месяц
09.2005 - 10.2008
Основні обов’язки: пошук, відбір та адаптація персоналу. Досягнення: своєчасне закриття вакансій усіх категорій персоналу, утримання відсотку плинності кадрів на встановленому для посад рівні.
Практичний психолог
Управління праці та соціального захисту населення
Государственный сектор
5 месяцев
04.2005 - 09.2005
Основні обов’язки: психологічне консультування учасників програми з питань адаптації до нових умов життя, пов'язаних з виходом на пенсію, каліцтвом, переживанням насилля, інше.
Ключевая информация
Рекрутинг: розробка профілів посад та пошук відповідного персоналу з використанням інтернет-ресурсів);оцінка кандидатів з використанням спеціальних опитувальників та проективних методик, інтерв’ю за компетенціями;
Адаптація новоприйнятих працівників: створення планів адаптації та контроль над їх дотриманням, супровід кураторів адаптаційного процесу;
Навчання працівників: визначення потреби в навчанні, розробка та проведення навчальних заходів на тему «Клієнторієнтованість», «Стандарти роботи продавця», «Робота із запереченнями у прислів’ях та приказках», «Ефективна комунікація» (у тому числі телефонний етикет, спілкування електронною поштою), «Навчання дорослих» (для кураторів адаптації новоприйнятих працівників), «Захист прав споживачів»;
Оцінка діяльності підприємства через вивчення задоволеності працівників (eNPS) та клієнтів (NPS) – створення опитувальників, проведення оцінки та підготовка висновків і рекомендацій;
Розробка та запровадження етичного кодексу та стандартів корпоративної культури підприємства;
Розробка та запровадження системи корпоративних мотиваційних заходів для підвищення лояльності працівників (організація новорічних свят та інших визначних державних свят, організація та проведення заходів, присвячених професійним святам працівників компанії, інше);
Участь у вирішення конфліктних ситуацій та розслідувань ситуацій порушення працівниками ПВР;
Кадрове адміністрування та військовий облік
Училась в 3 заведениях
Полтавський державний педагогічний університет
Психологія
Полтава, 2005
Дніпропетровський університет економіки та права
Економіст-маркетолог
Кременчук, 2002
Полтавський державний педагогічні інститут
Вчитель російської мови та літератури
Полтава, 1992
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Уникнення полону та психологія виживання в полоні - Центр готовності цивільних Благодійного фонду Сергія Притули
«Спілкування з військовими у родині та поза нею» - Тренінговий центр Наталії Сабліної
“Як пережити війну разом» - цифрова освіта «Pathreon”
«Peaple management» - ТОВ «KA Group»
«Практика роботи сучасного кадровика і ейчара» - Департамент профнавчання ВД «МЕДІА-ПРО»,
Дополнительная информация
Додаткова інформація
В роботі прагну до структурованості та порядку, люблю оптимізувати процеси, розуміючи цінність часу та ресурсів. Завжди звертаю увагу на доцільність будь-яких дій, розуміючи широту спектра можливих цілей та підцілей. Ціную в людях індивідуальність, з повагою і з розумінням ставлюся до будь-яких її проявів, - тих, які не порушують меж особистого простору інших людей і не ображають їх.
Комп'ютерні навички
Впевнений користувач ПК з досвідом роботи:
MS Office, 1C (ЗУП, УДК, УПП), Intalev, Bitrix24, SUP, електронна пошта, ZOOM, Google meet, Google диск
Волонтерська діяльність
Волонтер Волонтерської групи Кременчук з 03.2022р.https://www.facebook.com/VGKremenchuk
Людмила Василівна
Людмила Василівна
Менеджер з персоналу (рекрутинг, адаптація, навчання)
Кременчуг
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: в офисе/на месте
Обновлено 7 часов назад