Работала в 2 компаниях   13 лет 4 месяца

Другое, Торговля розничная / Retail

Фахівець з персоналу

"Українська Броня" (Military-tech виробнича компанія)

Другое

1 год 2 месяца

04.2023 - по настоящее время

  • побудова систем підбору і найму персоналу, адаптації, залучення, мотивація, утримання;
  • розвиток персоналу: розробка системи оцінки та навчання персоналу;
  • проведення фокус-груп та аналіз залученості персоналу;
  • постійний моніторинг та грейдинг заробітних плат;
  • ведення управлінського обліку;
  • формування, підтримка та розвиток корпоративної культури;
  • розробка інструкцій, положень та політик компанії;
  • участь в організаційному розвитку, організаційна структура компанії, дизайн посад;
  • оптимізація бізнес процесів, пов’язаних з управлінням персоналом.

Фахівець з персоналу

"Сільпо-Фуд"

Торговля розничная / Retail

12 лет 1 месяц

03.2011 - 04.2023

Забезпечення укомплектованості підприємства працівниками необхідних спеціальностей та кваліфікацій:

  • запровадження корпоративної політики щодо пошуку персоналу;
  • організація процесу підбору персоналу за допомогою розміщення оголошень в Інтернеті та ЗМІ,ведення сторінок в соц.мережах;
  • створення кадрового резерву;
  • цільовий відбір кандидатів: аналіз резюме претендентів, первинна співбесіда, тестування, організація співбесід з керівниками напрямків та керуючим;
  • забезпечення введення нових співробітників на посаду та процес їх адаптації;
  • виконання цілей з плинності персоналу;моніторинг зарплат конкурентів на ринку;
  • організація мотиваційних заходів для персоналу;

Облік персоналу та кадрове діловодство:

  • прийом/звільнення/зміна роботи/зміна персональних даних співробітників;
  • складання графіка відпусток працівників, надання щорічних та соціальних відпусток;
  • облік пільгових категорій, порядок надання пільг та компенсацій;
  • оформлення особових справ, карток П2,ведення журналів з кадрового діловодства;
  • облік особового складу з використанням встановленої програми SAP?кадри;
  • складання графіків роботи, закриття табеля обліку робочого часу, своєчасне подання звітів до бухгалтерії;
  • аналіз та подання звітності по вакансіях, плинності ,пільгових категорій, військовозобов'язаних працівників;
  • архівування документації відділу кадрів;
  • робота з лікарняними листами,вивантаження лікарняних з порталу ПФУ;
  • знання КЗпП, нормативно- правових актів.

Ключевая информация

  • досвід комплектації підрозділу та налагодження роботи відділу кадрів "з нуля";
  • комплектація підрозділів підприємства у віддаленому режимі;
  • успішний досвід проходження перевірок (зовнішніх та внутрішніх);
  • активна життєва позиція, прагнення професійного зростання, постійне самовдосконалення та проходження курсів;
  • вміння працювати з нормативною базою;
  • відповідальність у роботі з документами;
  • системність у плануванні та виконанні роботи;аналітичне мислення;
  • оперативність, комунікабельність, відповідальність, швидке навчання, старанність, обов'язковість;
  • високий рівень емпатії;вміння працювати в режимі багатозадачності.

Знання SAP ERP, Slack, Odoo ERP CRM, Canva, Microsoft Office

Училась в 1 заведении

Приватний заклад вищої освіти "Київський міжнародний університет"

Соціально-психологічний, Психолог

Київ, 2010

Курсы, тренинги, сертификаты

Професійні курси та тренінги

2024

  • Тренінг "Навігація повернення ветеранів: професійні рішення для компаній” (2024 р.)
  • Онлайн школа Genius.Space, курс "HR manager" (2022 р.)
  • Тренінг "Управління часом" (2020 р.)
  • Тренінг "Командна робота" (2020 р.)
  • Тренінг "Покоління X,Y,Z" (2019 р.)
  • Тренінг "Цільовий відбір" (2019 р.)

Світлана

HRM, HRG, рекрутер

Киев

36 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: гибридная

Обновлено 5 дней назад