Работала в 8 компаниях 16 лет 3 месяца
Промышленность и Производство, IT, HR, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
HRBP
Група компаній ВАМ (Фабрика Домашніх Страв), ВАМ ФУД ТРЕЙД, ВАМБУД, ЧУБІ БУМ, ТРЕБА ПІЦА)
Промышленность и Производство
5 месяцев
07.2024 - по настоящее время
- Участь у розробці та впровадженні HR-стратегії.
- Приймаю участь в управлінні процесом навчання та розвитку персоналу.
- Приймаю участь в оцінці та управлінні продуктивністю працівників.
- Підтримка розроблених і впроваджених схем премій, компенсацій і зарплат.
- Приймаю участь у розробці та впровадженні мотивації та утримання персоналу, а також у виявленні та впровадженні найбільш ефективних схем.
- Підтримка розроблених і впроваджених основних політик і процедур, а також управління відповідною документацією.
- Участь у розвитку корпоративної культури, взаємодії та комунікації.
- Аналіз і звітність.
- Консультування менеджерів щодо кадрових питань та стратегій управління персоналом
- Відстеження та аналіз показників ефективності та задоволеності персоналу
- Підтримка впровадження змін та організаційних перетворень в компанії
Recruiting Researcher
G5 Entertainment AB
IT
2 года 4 месяца
11.2021 - 03.2024
1)Закрито понад 50 вакансій за 2,5 роки, із середнім часом закриття 18 днів. Закриття позицій: Big data, Game designer, керівник офісу, менеджер з монетизації реклами, DevOps, Java Developer тощо.
2)Залучила 20 фахівців старшого рівня, з яких 95% залишалися в компанії більше 1 року.
3) Успішно закриті вакансії різних рівнів і спеціалізацій - від розробників і дизайнерів до менеджерів проєктів і аналітиків.
4)Розширила портфель інструментів пошуку кандидатів, що дозволило ще ефективніше використовувати час і отримувати більш релевантних кандидатів
5) Тісно співпрацювала з керівниками департаментів для виявлення кадрових потреб, що призвело до більш ефективного найму та на 15% нижче обороту.
Обов'язки:
1)Максимізація потенціалу нашої існуючої бази даних кандидатів перед початком нових пошуків.
2)Визначення найкращих каналів для знаходження та залучення кандидатів.
3)Інновація та розвиток передових алгоритмів для виявлення потенційних кандидатів.
4)Розширення та розвиток мережі LinkedIn для професійних зв'язків
5)Постійне оновлення бази кандидатів з відповідними профілями.
6)Активний пошук виняткових кандидатів для додавання до нашого фонду талантів: розробники, художники, адміністративний персонал, маркетологи і т. д.
7)Володіння CRM, Confluence, JIRA.
Project Manager (проєктна робота)
HR Pro Association
HR
1 месяц
10.2021 - 11.2021
1) Забезпечення безперервної та ефективної комунікації між членами асоціації, що призвело до зменшення кількості непорозумінь та збільшення загальної продуктивності праці.
2) Створення привабливого контенту для соціальних медіа, який збільшив кількість передплатників і залучення аудиторії на 20-30%.
3)Розробка та впровадження більш зручних форм реєстрації, які скоротили час обробки заявок та зменшили кількість помилок на 15%.
4) Залучення нових спонсорів для церемоній нагородження, які збільшили фінансування на 25%, забезпечивши більш високий рівень подій.
5)Організація та координація волонтерів для проведення заходів, що забезпечило безперебійну роботу та підвищило рівень задоволеності учасників заходів.
6) Забезпечення своєчасної обробки плати за навчання та швидке спілкування з викладачами програм, що сприяло зростанню задоволеності учнів на 10-15%.
Обов'язки:
•робота на проєкті HR Pro Awards;
•управління проєктами: планування, координація залучених сторін, робота з підрядниками, контроль та виконання дедлайнів;
•організація навчальних чи інших заходів (від 30 до 300 гостей) та координація команди;
• забезпечення на професійному рівні комунікаційну підтримку заходів: e-mail розсилки, ведення соціальних мереж, лендінгу, робота с чат-ботами тощо;
•побудова плідних взаємовідносин та вирішення робочих питань зі спонсорами та партнерами, експертами, підрядниками;
•володіння Google Sheets, Google Docs, MS Word, Excel, Facebook, Telegram,
Менеджер з туризму
ТОВ Космополіт Тревел
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
4 месяца
06.2021 - 10.2021
• Робота з учбовими програмами для школярів;
• Робота з клієнтами під ключ;
• Повне супроводження від підбору тура до видачі документів.
• Ведення соціальних мереж
Менеджер з продажу відділу ТОВ «ДЖОІН АП! РІТЕЙЛ»
ТОВ «ДЖОІН АП!»
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
9 месяцев
06.2020 - 03.2021
1)Досягнення продажів за планом, який визначив головний офіс.
2)Залучення нових клієнтів і розширення бази постійних клієнтів.
3)Високий рівень задоволеності клієнтів був побудований завдяки якісній підтримці.
4)успішна організація та проведення інформаційних семінарів, вебінарів для клієнтів.
5)Оптимізація процесу бронювання туру, що призвело до скорочення часу обробки заявок.
6)Залучення нових турагентств до співпраці.
7)Розробка та впровадження ефективних комунікаційних схем та мотивація партнерів до співпраці.
8)Встановлення довгострокових партнерських відносин, що призвело до зростання продажів.
9)Успішні One2One зустрічі з ключовими партнерами.
10)Розробка і впровадження ефективних комунікаційних схем, які забезпечили зворотний зв'язок і підвищили якість обслуговування клієнтів.
11)Досягнення високого рівня утримання клієнтів шляхом ефективної роботи з агентствами.
Обов'язки:
•реалізація (продаж) турів і виконання плану продажів;
•Support туру; •Консультації по продуктам компанії;
•бронювання турів і робота з онлайн кабінетами Туроператорів;
•робота з базою CRM, робота в Бітрікс24;
•робота з базою туристів-залучення і пошук.
Спеціаліст по роботі с агентствами Харківського представництва
ТОВ "ДЖОІН АП!"
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
3 года 2 месяца
03.2017 - 05.2020
- здійснювати дії щодо розвитку і підтримки взаємовідносин з клієнтами;
- планування роботи з турагентствами, складати і реалізовувати схеми спілкування з ними;
- виконання плану відвідування туристичних агентств, для поліпшення якості і підвищення продажів, при цьому професійно демонструючи своєю Особистістю, як представник компанії, ділову надійність, фінансову і матеріальну стабільність, виконання обов'язків;
- прийняття участь в рекламних турах (закордонні відрядження), презентаціях, виставках, з метою просування туристичного продукту.
Менеджер з туризму
ТОВ ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯ «ТОПТУ ТРЕВЕЛ», МОСКВА; ТОВ ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯ «ОТЛІЧНАЯ КОМПАНІЯ», МОСКВА
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
3 года 2 месяца
11.2013 - 01.2017
• Продаж турів.
• Робота з базою клієнтів: утримання діючих та залучення нових.
• Обслуговування замовників.
• Розробка індивідуальних турів та формування комерційної пропозиції.
• Співпраця з іноземними партнерами.
• Супровід клієнта «під ключ».
Заступник директора
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАДІС-ТУР»
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
5 лет 6 месяцев
04.2008 - 10.2013
• Облік фінансових потоків компанії;
• Робота з індивідуальними клієнтами;
• Робота з учбовими програмами для школярів;
• Підготовка та подача документів на візи;
• Ведення бухгалтерського та податкового обліку
• Кадрове діловиробництво
Ключевая информация
Думаю стратегічно.
Дію послідовно, часто - на випередження.
Досягаю поставлених цілей.
Доводжу почате до кінця.
CRM-система
Бітрікс 24
1С
MS Office
Училась в 1 заведении
Харківський торгівельно- економічний інститут
Фінанси
Харків, 2003
Владеет языками
Английский
выше среднего
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Organisational design: Know your organisation - Courser
- Value Chain
- Organisational leadership
- Organisational alignment
- Change planning
«Фундамент HR» Модуль 1 «Кар’єра HR: ролі, компетенції та виклики»
Модуль Особливості IT-рекрутингу
Модуль Особливості IT-рекрутингу, Школа New HR Generation/Profi – Consulting
Управління проектами: основи успіху
Управління проектами: основи успіху (8 годин он-лайн курсу), University of California, Irvine/Coursera
EPAM IT Recruiting School
Основы it технологий. Методология, особенности, тенденции it рекрутинга. Способы поиска кандидатов. Скрининг резюме.
Global HR Pro (7й набір) - HR PRO Association
Програма Global HR Pro заснована на найсучаснішій моделі знань та навичок всесвітньої організації SHRM (міжнародна HR сертифікація), адаптована до українських реалій.
Знання про:
Кар’єра, ролі і навички HR.
Розробка HR стратегії та критична оцінка її доцільності
Організаційний дизайн і залучення талантів
Культурне середовище організації
Ціннісна пропозиція і бренд роботодавця
Стратегічний розвиток талантів
Управління ефективністю
Управління загальною винагородою
Робоче середовище.
Ефективні переговори,- Консалтингова компанія Проф- Консалтинг
Дополнительная информация
Ключові компетенції
1. Глибоке розуміння технологій.
2.Навички дослідження.
3. Комунікативні навички.
4.Аналітичні здібності.
5. Мережеві навички.
6. Організаторські здібності.
7. Емпатія та спроможність співпрацювати.
8. Продажові навички.
9. Вміння планувати, організовувати робочий процес, та вирішувати проблеми найефективніше.
10. Вміння навчатись, розвиватися та удосконалюватись.
Тетяна
Тетяна
HR-менеджер, Researcher, HR People Partner
Ивано-Франковск
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 3 дня назад