Работала в 6 компаниях   15 лет 10 месяцев

Промышленность и Производство, Юридические услуги, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Медицина и Здравоохранение, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Менеджер з адміністративної діяльності/помічник керівника

ТД EGRITECH

Промышленность и Производство

5 месяцев

04.2024 - 09.2024

Зустріч ділових партнерів та гостей. Прийом, обробка та розподіл вхідних дзвінків, електронних листів, запитів до відповідних відділів компанії. Щотижнева публікація нарад керівника з ТОП менеджментом та керівниками підрозділів з контролем дотримання відповідного часу та присутності учасників. Безпосередня організація та технічна підтримка нарад на платформі Zoom. Вирішення господарських/ремонтних запитів офісу. Пошук, бронювання та оплата - авіа/залізничних/автобусних квитків та готелів (по Україні та міжнародні) враховуючи особливості маршрутів та категорій зручності. Ведення ділового листування та комунікація з міжнародними партнерами (англійська/українська мови). Виконання доручень керівника.

Помічник керівника

Юридичний центр захисту боржників

Юридические услуги

11 месяцев

04.2023 - 03.2024

Планування та організація робочого графіку керівника. Адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, переговорів. Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника, оперативна передача документів. Комунікація з відділами. Налаштування послуги «антиколлектор». Налаштування та контроль роботи телефонії. Підбір персонала. Допомога персоналу з роботою в СРМ Бітрікс 24. Нарахування та виплата заробітної плати, пошук/контроль роботи/оплати підрядникам. Робота з дизайнерами по створенню макетів до онлайн платформ, поліграфії, зовнішньої реклами. Закупка всього необхідного для офісу в м. Вінниця та м. Києві. Повна коммунікація/контроль роботи компаній, які надають усі послуги для компанії.

Помічник керівника

ТОВ "ТД ЗАС" (вантажне СТО) та ТОВ ЗС Авто Груп

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год 7 месяцев

03.2021 - 10.2022

Планування та організація робочого графіку керівника. Адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, переговорів. Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника, оперативна передача документів. Ведення ділового листування. Прийом та перевірка документів на підпис керівником. Підготовка інформації, презентацій, звітів. Забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-процесів компанії. Забезпечення потреб робочого місця керівника та приймальні (контроль наявності канцтоварів, води, продуктів, посуду). Організація відряджень. Координація роботи водіїв офісу. Підбір персоналу (персонал офісу та рем.зон). Контроль якості надання послуг клієнтам.

Старший адміністратор

Стоматологічна лабораторія «Люмі-Дент»

Медицина и Здравоохранение

1 год 11 месяцев

12.2018 - 11.2020

Повна робота в програмі 1С (реєстрації і супровід роботи до замовника)Реєстрація і супровід всіх фінансових та правових документів по роботі лабораторії.Контроль вірності виконання завдань від підлеглих.Підбір персоналу

Адміністратор

Клініка дерматології та косметології О. Богомолец

Медицина и Здравоохранение

1 год 10 месяцев

02.2016 - 12.2017

• запис, реєстрація, оформлення та ведення бази даних пацієнтів, консультація пацієнтів відносно послуг клініки – месенджери/електронна пошта/телефонія/особисто на ресепшині • підготовка медичних карт пацієнтів на прийом до лікаря • координація роботи лікарів з пацієнтами • грошовий розрахунок пацієнтів у програмі • робота з касовим апаратом та терміналом • обробка результатів аналізів

Product Marketing Manager

ТОВ «Адвенчер Ленд», м. Київ (Найбільший салон в Україні водомоторних катерів, моторів, мотоциклів та екеперування)

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 лет 8 месяцев

03.2006 - 11.2014

Планування, оптимізація, узгодження з власником маркетингового плану по розвитку компанії на період.Організація, контроль участі у виставках. Створення виставкових стендів, контроль підрядників.Підбір та адаптація персоналу для роботи в офісі, сервісному центрі та участі у виставках.Робота з дизайнерами по створенню макетів до ЗМІ, інтернету, поліграфії, зовнішньої реклами Оформлення приміщень згідно брендового стилю, контроль підрядниківОрганізація та контроль щорічних дилерськіх зустрічей. Локації в різних містах України. Організація та контроль щорічних корпоративних святОформлення згідно брендового стилю транспортних засобів та за побажанням клієнтів компаніїПовний цикл організаційних робіт для участі в шосейно рейсових гонках

Ключевая информация

Вмію самостійно приймати креативні рішення для необхідного результату по задачам та нести відповідальність за результат. Є база надійних підрядників з послуг та продажів товарів. Маю аналітичне та крітичне мислення. Практичний досвід надання першої медичної допомоги. Досвід пошуку необхідної та перевіренної інформації згідно запиту.

Училась в 1 заведении

Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Соціальна психологія

Київ, 2004

Владеет языками

Английский

средний

Французский

ниже среднего

Русский

свободно

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Громадська діяльність

Приймаю активну участь, як волонтер в допомозі нашим воїнам ЗСУ

Захоплення та інтереси

Активно займаюсь спортом (бокс, в минулому КМС), плавання. Захоплююсь історією. Маю активну соціально політичну позицію громадянки України

Свій розділ

Не заміжня, виховую сина 16 років.

Марія Андріївна

Помічник керівника офіс-менеджер

Киев

25 000 грн.

42 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 часа назад