Працювала в 6 компаніях   15 років 10 місяців

Промисловість та Виробництво, Юридичні послуги, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Менеджер з адміністративної діяльності/помічник керівника

ТД EGRITECH

Промисловість та Виробництво

5 місяців

04.2024 - 09.2024

Зустріч ділових партнерів та гостей. Прийом, обробка та розподіл вхідних дзвінків, електронних листів, запитів до відповідних відділів компанії. Щотижнева публікація нарад керівника з ТОП менеджментом та керівниками підрозділів з контролем дотримання відповідного часу та присутності учасників. Безпосередня організація та технічна підтримка нарад на платформі Zoom. Вирішення господарських/ремонтних запитів офісу. Пошук, бронювання та оплата - авіа/залізничних/автобусних квитків та готелів (по Україні та міжнародні) враховуючи особливості маршрутів та категорій зручності. Ведення ділового листування та комунікація з міжнародними партнерами (англійська/українська мови). Виконання доручень керівника.

Помічник керівника

Юридичний центр захисту боржників

Юридичні послуги

11 місяців

04.2023 - 03.2024

Планування та організація робочого графіку керівника. Адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, переговорів. Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника, оперативна передача документів. Комунікація з відділами. Налаштування послуги «антиколлектор». Налаштування та контроль роботи телефонії. Підбір персонала. Допомога персоналу з роботою в СРМ Бітрікс 24. Нарахування та виплата заробітної плати, пошук/контроль роботи/оплати підрядникам. Робота з дизайнерами по створенню макетів до онлайн платформ, поліграфії, зовнішньої реклами. Закупка всього необхідного для офісу в м. Вінниця та м. Києві. Повна коммунікація/контроль роботи компаній, які надають усі послуги для компанії.

Помічник керівника

ТОВ "ТД ЗАС" (вантажне СТО) та ТОВ ЗС Авто Груп

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 7 місяців

03.2021 - 10.2022

Планування та організація робочого графіку керівника. Адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, переговорів. Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника, оперативна передача документів. Ведення ділового листування. Прийом та перевірка документів на підпис керівником. Підготовка інформації, презентацій, звітів. Забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-процесів компанії. Забезпечення потреб робочого місця керівника та приймальні (контроль наявності канцтоварів, води, продуктів, посуду). Організація відряджень. Координація роботи водіїв офісу. Підбір персоналу (персонал офісу та рем.зон). Контроль якості надання послуг клієнтам.

Старший адміністратор

Стоматологічна лабораторія «Люмі-Дент»

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 11 місяців

12.2018 - 11.2020

Повна робота в програмі 1С (реєстрації і супровід роботи до замовника)Реєстрація і супровід всіх фінансових та правових документів по роботі лабораторії.Контроль вірності виконання завдань від підлеглих.Підбір персоналу

Адміністратор

Клініка дерматології та косметології О. Богомолец

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 10 місяців

02.2016 - 12.2017

• запис, реєстрація, оформлення та ведення бази даних пацієнтів, консультація пацієнтів відносно послуг клініки – месенджери/електронна пошта/телефонія/особисто на ресепшині • підготовка медичних карт пацієнтів на прийом до лікаря • координація роботи лікарів з пацієнтами • грошовий розрахунок пацієнтів у програмі • робота з касовим апаратом та терміналом • обробка результатів аналізів

Product Marketing Manager

ТОВ «Адвенчер Ленд», м. Київ (Найбільший салон в Україні водомоторних катерів, моторів, мотоциклів та екеперування)

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 років 8 місяців

03.2006 - 11.2014

Планування, оптимізація, узгодження з власником маркетингового плану по розвитку компанії на період.Організація, контроль участі у виставках. Створення виставкових стендів, контроль підрядників.Підбір та адаптація персоналу для роботи в офісі, сервісному центрі та участі у виставках.Робота з дизайнерами по створенню макетів до ЗМІ, інтернету, поліграфії, зовнішньої реклами Оформлення приміщень згідно брендового стилю, контроль підрядниківОрганізація та контроль щорічних дилерськіх зустрічей. Локації в різних містах України. Організація та контроль щорічних корпоративних святОформлення згідно брендового стилю транспортних засобів та за побажанням клієнтів компаніїПовний цикл організаційних робіт для участі в шосейно рейсових гонках

Ключова інформація

Вмію самостійно приймати креативні рішення для необхідного результату по задачам та нести відповідальність за результат. Є база надійних підрядників з послуг та продажів товарів. Маю аналітичне та крітичне мислення. Практичний досвід надання першої медичної допомоги. Досвід пошуку необхідної та перевіренної інформації згідно запиту.

Навчалась в 1 закладі

Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Соціальна психологія

Київ, 2004

Володіє мовами

Англійська

середній

Французька

нижче середнього

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Громадська діяльність

Приймаю активну участь, як волонтер в допомозі нашим воїнам ЗСУ

Захоплення та інтереси

Активно займаюсь спортом (бокс, в минулому КМС), плавання. Захоплююсь історією. Маю активну соціально політичну позицію громадянки України

Свій розділ

Не заміжня, виховую сина 16 років.

Марія Андріївна

Помічник керівника офіс-менеджер

Київ

25 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 години тому