Работала в 4 компаниях 19 лет 1 месяц
Энергетика и Энергоносители, Другое
Фахівець з закупівель
Оператор ГТС України, ТОВ
Энергетика и Энергоносители
6 месяцев
06.2024 - по настоящее время
Провідний фахівець сектору супроводження та забезпечення закупівель послуг та технічного захисту управління охоронних заходів та організації захисту критичної інфраструктури
Коротка інформація щодо виконуваної роботи:
Відповідно до своїх посадових обов’язків володію знанням законів, постанов, розпорядженнь, наказів, інструкцій та інших нормативних документів.
Виконую наступні функції в межах сфери діяльності Управління:
1.Здійснюю підготовку матеріалів для проведення процедур закупівель та укладення договорів про закупівлю Охоронних послуг згідно до Закупівельної політики Товариства:
-Формування, розробка тендерної документації (розрахунок очікуваної вартості, підготовка технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі);
-Розробка Техніко-економічного обґрунтування закупівель;
-Підготовка обґрунтування необхідності проведення закупівлі;
-Формування проєктів договорів та погодження в СЕДО Megapolis відповідними управліннями;
-Подання заявки з додатками щодо процедури закупівлі (зміни до РПЗ) через систему КАСК;
-Опрацювання та погодження (деблокування) заявки в систем КАСК;
-Після оприлюднення закупівлі розгляд матеріалів, які надані учасником у складі тендерної пропозиції та здійснення їх перевірки на відповідність вимогам, що встановлені тендерною документацією, надання письмових висновків;
-Опрацювання наданих переможцем закупівлі документів, направлення запитів до Служби безпеки, до Служби комплаєнсу;
-Узагальнення інформації, передача до Управління закупівель зведеного висновку та інформування про укладення договору;
-Стоворення відповідних договорів в системі КАСК;
-В разі, якщо договора підлягають адмініструванню, здійснення передачі до Управління адміністрування договорів.
2. Виконую контроль за виконанням укладених договорів про закупівлю:
-Ведення реєстру укладених договорів про закупівлю (аналітика, стан виконання, % виконання, дебіторсько-кредиторська заборгованість і т.д.);
-Стеження за станом розрахунків за надані послуги, візування за допомогою КЕП в системі КАСК;
-Інформування Управління закупівель та Управління договірної роботи про виконання договорів про закупівлю шляхом надання звітів про виконання договору.
3. Робота в системі КАСК:
-Моніторинг, перевірка, аналіз, візування платежів (за допомогою КЕП);
-Створення заявок РПЗ;
-Створення, розблокування, редагування заяв на купівлю, включно для створення заявок РПЗ;
-Фінансовий план (коригування);
-Створення, розблокування/блокування замовлень на купівлю (внесення, редагування актів виконаних робіт);
-Введення договору (створення картки договору, створення нових, редагування існуючих контрагентів);
-Реєстр договорів і т.д.
4. Виконання інших функцій в межах сфери діяльності Управління:
Створення та візування в системі Deals маршрутів погодження нових актів виконаних робіт по договорам;
Робота в системі електронного документообігу СЕДО (службові записки, вихідні листи, накази, проєкти договорів і т.д.);
Табель обліку робочого часу Управління;
Підготовка аналітичної, звітної, планово-фінансової інформації і т.д.
Коротка інформація щодо виконуваної роботи:
Відповідно до своїх посадових обов’язків володію знанням законів, постанов, розпорядженнь, наказів, інструкцій та інших нормативних документів.
Виконую наступні функції в межах сфери діяльності Управління:
1.Здійснюю підготовку матеріалів для проведення процедур закупівель та укладення договорів про закупівлю Охоронних послуг згідно до Закупівельної політики Товариства:
-Формування, розробка тендерної документації (розрахунок очікуваної вартості, підготовка технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі);
-Розробка Техніко-економічного обґрунтування закупівель;
-Підготовка обґрунтування необхідності проведення закупівлі;
-Формування проєктів договорів та погодження в СЕДО Megapolis відповідними управліннями;
-Подання заявки з додатками щодо процедури закупівлі (зміни до РПЗ) через систему КАСК;
-Опрацювання та погодження (деблокування) заявки в систем КАСК;
-Після оприлюднення закупівлі розгляд матеріалів, які надані учасником у складі тендерної пропозиції та здійснення їх перевірки на відповідність вимогам, що встановлені тендерною документацією, надання письмових висновків;
-Опрацювання наданих переможцем закупівлі документів, направлення запитів до Служби безпеки, до Служби комплаєнсу;
-Узагальнення інформації, передача до Управління закупівель зведеного висновку та інформування про укладення договору;
-Стоворення відповідних договорів в системі КАСК;
-В разі, якщо договора підлягають адмініструванню, здійснення передачі до Управління адміністрування договорів.
2. Виконую контроль за виконанням укладених договорів про закупівлю:
-Ведення реєстру укладених договорів про закупівлю (аналітика, стан виконання, % виконання, дебіторсько-кредиторська заборгованість і т.д.);
-Стеження за станом розрахунків за надані послуги, візування за допомогою КЕП в системі КАСК;
-Інформування Управління закупівель та Управління договірної роботи про виконання договорів про закупівлю шляхом надання звітів про виконання договору.
3. Робота в системі КАСК:
-Моніторинг, перевірка, аналіз, візування платежів (за допомогою КЕП);
-Створення заявок РПЗ;
-Створення, розблокування, редагування заяв на купівлю, включно для створення заявок РПЗ;
-Фінансовий план (коригування);
-Створення, розблокування/блокування замовлень на купівлю (внесення, редагування актів виконаних робіт);
-Введення договору (створення картки договору, створення нових, редагування існуючих контрагентів);
-Реєстр договорів і т.д.
4. Виконання інших функцій в межах сфери діяльності Управління:
Створення та візування в системі Deals маршрутів погодження нових актів виконаних робіт по договорам;
Робота в системі електронного документообігу СЕДО (службові записки, вихідні листи, накази, проєкти договорів і т.д.);
Табель обліку робочого часу Управління;
Підготовка аналітичної, звітної, планово-фінансової інформації і т.д.
Провідний інженер еколог
Оператор ГТС України, ТОВ
Энергетика и Энергоносители
4 года 11 месяцев
07.2019 - 06.2024
Провідний інженер еколог
Київтрансгаз
Другое
10 лет 5 месяцев
01.2009 - 06.2019
Еколог
Боярське ЛВУМГ
Другое
3 года
01.2006 - 01.2009
Ключевая информация
SAP ERP;
СЕДО електронний документообіг;
ІSO 14001;
DEALS;
MS Excel, MS Word;
Укладання договорів;
Ведення звітності;
Закупівля охоронних послуг
• Командна робота
• Стресостійкість
• Ефективне управління часом
• Самостійність
• Адаптивність до змін
• Державні закупівлі
• Закупівлі обладнання та систем
СЕДО електронний документообіг;
ІSO 14001;
DEALS;
MS Excel, MS Word;
Укладання договорів;
Ведення звітності;
Закупівля охоронних послуг
• Командна робота
• Стресостійкість
• Ефективне управління часом
• Самостійність
• Адаптивність до змін
• Державні закупівлі
• Закупівлі обладнання та систем
Училась в 1 заведении
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Екологія та охорона навколишнього середовища
Кременчук, 2005
Владеет языками
Английский
средний
Дополнительная информация
Особисті якості
Бажання розвиватися;
Стресостійкість;
Вміння швидко та самостійно приймати рішення;
Чесність;
Комунікабельність;
Наполегливість у досягненні поставлених цілей;
Націленість на результат;
Активність;
Навички роботи з офісною оргтехнікою;
Ініціативність;
Порядність;
Приязність;
Здатність до навчання;
Працьовитість;
Акуратність;
Цілеспрямованість;
Навички роботи з великим обсягом інформації:
Високі темпи оволодіння новим ПЗ.
Ірина
Ірина
Фахівець з тендерних закупівель
Киев
Готов переехать: Боярка, Вишневое, Киевская обл., Софиевская Борщаговка, Крюковщина
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 3 недели назад