Працювала в 4 компаніях   19 років 1 місяць

Енергетика та Енергоносії, Інше

Фахівець з закупівель

Оператор ГТС України, ТОВ

Енергетика та Енергоносії

6 місяців

06.2024 - до теперішнього часу

Провідний фахівець сектору супроводження та забезпечення закупівель послуг та технічного захисту управління охоронних заходів та організації захисту критичної інфраструктури
Коротка інформація щодо виконуваної роботи:
Відповідно до своїх посадових обов’язків володію знанням законів, постанов, розпорядженнь, наказів, інструкцій та інших нормативних документів.
Виконую наступні функції в межах сфери діяльності Управління:
1.Здійснюю підготовку матеріалів для проведення процедур закупівель та укладення договорів про закупівлю Охоронних послуг згідно до Закупівельної політики Товариства:
-Формування, розробка тендерної документації (розрахунок очікуваної вартості, підготовка технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі);
-Розробка Техніко-економічного обґрунтування закупівель;
-Підготовка обґрунтування необхідності проведення закупівлі;
-Формування проєктів договорів та погодження в СЕДО Megapolis відповідними управліннями;
-Подання заявки з додатками щодо процедури закупівлі (зміни до РПЗ) через систему КАСК;
-Опрацювання та погодження (деблокування) заявки в систем КАСК;
-Після оприлюднення закупівлі розгляд матеріалів, які надані учасником у складі тендерної пропозиції та здійснення їх перевірки на відповідність вимогам, що встановлені тендерною документацією, надання письмових висновків;
-Опрацювання наданих переможцем закупівлі документів, направлення запитів до Служби безпеки, до Служби комплаєнсу;
-Узагальнення інформації, передача до Управління закупівель зведеного висновку та інформування про укладення договору;
-Стоворення відповідних договорів в системі КАСК;
-В разі, якщо договора підлягають адмініструванню, здійснення передачі до Управління адміністрування договорів.
2. Виконую контроль за виконанням укладених договорів про закупівлю:
-Ведення реєстру укладених договорів про закупівлю (аналітика, стан виконання, % виконання, дебіторсько-кредиторська заборгованість і т.д.);
-Стеження за станом розрахунків за надані послуги, візування за допомогою КЕП в системі КАСК;
-Інформування Управління закупівель та Управління договірної роботи про виконання договорів про закупівлю шляхом надання звітів про виконання договору.
3. Робота в системі КАСК:
-Моніторинг, перевірка, аналіз, візування платежів (за допомогою КЕП);
-Створення заявок РПЗ;
-Створення, розблокування, редагування заяв на купівлю, включно для створення заявок РПЗ;
-Фінансовий план (коригування);
-Створення, розблокування/блокування замовлень на купівлю (внесення, редагування актів виконаних робіт);
-Введення договору (створення картки договору, створення нових, редагування існуючих контрагентів);
-Реєстр договорів і т.д.
4. Виконання інших функцій в межах сфери діяльності Управління:
Створення та візування в системі Deals маршрутів погодження нових актів виконаних робіт по договорам;
Робота в системі електронного документообігу СЕДО (службові записки, вихідні листи, накази, проєкти договорів і т.д.);
Табель обліку робочого часу Управління;
Підготовка аналітичної, звітної, планово-фінансової інформації і т.д.

Провідний інженер еколог

Оператор ГТС України, ТОВ

Енергетика та Енергоносії

4 роки 11 місяців

07.2019 - 06.2024

Провідний інженер еколог

Київтрансгаз

Інше

10 років 5 місяців

01.2009 - 06.2019

Еколог

Боярське ЛВУМГ

Інше

3 роки

01.2006 - 01.2009

Ключова інформація

SAP ERP;
СЕДО електронний документообіг;
ІSO 14001;
DEALS;
MS Excel, MS Word;
Укладання договорів;
Ведення звітності;
Закупівля охоронних послуг
• Командна робота
• Стресостійкість
• Ефективне управління часом
• Самостійність
• Адаптивність до змін
• Державні закупівлі
• Закупівлі обладнання та систем

Навчалась в 1 закладі

Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

Екологія та охорона навколишнього середовища

Кременчук, 2005

Володіє мовами

Англійська

середній

Додаткова інформація

Особисті якості

Бажання розвиватися; Стресостійкість; Вміння швидко та самостійно приймати рішення; Чесність; Комунікабельність; Наполегливість у досягненні поставлених цілей; Націленість на результат; Активність; Навички роботи з офісною оргтехнікою; Ініціативність; Порядність; Приязність; Здатність до навчання; Працьовитість; Акуратність; Цілеспрямованість; Навички роботи з великим обсягом інформації: Високі темпи оволодіння новим ПЗ.

Ірина

Фахівець з тендерних закупівель

Київ

Готовий переїхати: Боярка, Вишневе, Київська обл., Софіївська Борщагівка, Крюківщина

60 000 грн.

44 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому