Работала в 5 компаниях   10 лет 1 месяц

АПК (Агропромышленный комплекс), Юридические услуги, Медицина и Здравоохранение, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

HR-менеджер

Название компании скрыто

АПК (Агропромышленный комплекс)

9 месяцев

03.2024 - 12.2024

• Розробка описів вакансій
• Управління корпоративною культурою
• Розробка посадових інструкцій
• Онбординг нових співробітників
• Створення наказів
• Організація внутрішніх заходів
• Закупівля подарунків та мерчу
• Розробка положень про структурні підрозділи
• Організація корпоративного навчання, координація та аналітика
• Підготовка звітів та презентацій

Адміністративний менеджер

Название компании скрыто

Юридические услуги

2 года 10 месяцев

11.2020 - 09.2023

Адміністративний директор

Название компании скрыто

Юридические услуги

2 года 3 месяца

08.2018 - 11.2020

Менеджер з адміністративної діяльності

Название компании скрыто

Медицина и Здравоохранение

9 месяцев

07.2016 - 04.2017

Адміністративний асистент

Название компании скрыто

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

3 года 3 месяца

04.2013 - 07.2016

Ключевая информация

Впевнений користувач ПК, MS Office, CRM систем, працювала з системами Vchasno та Document.online, M.E.Doc та 1С.

Училась в 1 заведении

Київський національний університет культури і мистецтв

Економіка і туризм/Менеджмент готельно-ресторанної справи

Київ, 2009

Владеет языками

Английский

продвинутый

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Поглиблений курс по работі в Excel (в том числі – зведені таблиці)

Київ, 2018

Поглиблений курс по работі в Excel (в том числі – зведені таблиці) в 2018 році (EY Academyof Business).


HR-manager

Київ, 2016

“Kursor” Kyiv training center

Дополнительная информация

Особисті якості

До моїх обовязків входило виконання різних адміністративних, кадрових та особистих доручень, включаючи, але не обмежуючись: • HR та адаптація, проведення онбордингів; • Збір та аналіз даних про/від співробітників та звітування відповідно до заданих параметрів, початок ведення військового обліку та підготовка документів на бронювання; • Створення презентацій, в тому числі розробка програми стажування та презентації (внутрішньої та зовнішньої); • Написання політик та процедур; • Підготовка клієнтських договорів та їх погодження, комунікація з клієнтами від імені компанії, підготовка звітів, виставлення рахунків; • Робота з первинною документацією та договорами з підрядниками; • Реєстрація/перереєстрація компанії, організація та контроль внесення данних в реєстри та ін.; • Підготовка фінансової звітності – ведення P&L, бюджетування та аналіз доходів і витрат, прибуток та ін.; • Контроль розрахунків заробутних плат, розрахунок бонусів; • Контроль оплат в клієнт-банку, робота з банківськими виписками; • Підготовка документів для митного оформлення вантажів, співпраця з перевізниками та брокерами;  • Організація відрядження та супровід (підготовка документів, в тому числі наказів, протоколів, тощо), бронювання готелів/квитків, логістика переміщень, звіти);  • Пошук товарів - проведення тендерів та/або інформації; та ін.

Анонимный соискатель

HR-менеджер generalist

Киев

37 лет

Активно ищет работу

неполная занятость, полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 4 часа назад