Працювала в 5 компаніях   10 років 1 місяць

АПК (Агропромисловий комплекс), Юридичні послуги, Медицина та Охорона здоров'я, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

HR-менеджер

Назву компанії приховано

АПК (Агропромисловий комплекс)

9 місяців

03.2024 - 12.2024

• Розробка описів вакансій
• Управління корпоративною культурою
• Розробка посадових інструкцій
• Онбординг нових співробітників
• Створення наказів
• Організація внутрішніх заходів
• Закупівля подарунків та мерчу
• Розробка положень про структурні підрозділи
• Організація корпоративного навчання, координація та аналітика
• Підготовка звітів та презентацій

Адміністративний менеджер

Назву компанії приховано

Юридичні послуги

2 роки 10 місяців

11.2020 - 09.2023

Адміністративний директор

Назву компанії приховано

Юридичні послуги

2 роки 3 місяці

08.2018 - 11.2020

Менеджер з адміністративної діяльності

Назву компанії приховано

Медицина та Охорона здоров'я

9 місяців

07.2016 - 04.2017

Адміністративний асистент

Назву компанії приховано

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 роки 3 місяці

04.2013 - 07.2016

Ключова інформація

Впевнений користувач ПК, MS Office, CRM систем, працювала з системами Vchasno та Document.online, M.E.Doc та 1С.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет культури і мистецтв

Економіка і туризм/Менеджмент готельно-ресторанної справи

Київ, 2009

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Поглиблений курс по работі в Excel (в том числі – зведені таблиці)

Київ, 2018

Поглиблений курс по работі в Excel (в том числі – зведені таблиці) в 2018 році (EY Academyof Business).


HR-manager

Київ, 2016

“Kursor” Kyiv training center

Додаткова інформація

Особисті якості

До моїх обовязків входило виконання різних адміністративних, кадрових та особистих доручень, включаючи, але не обмежуючись: • HR та адаптація, проведення онбордингів; • Збір та аналіз даних про/від співробітників та звітування відповідно до заданих параметрів, початок ведення військового обліку та підготовка документів на бронювання; • Створення презентацій, в тому числі розробка програми стажування та презентації (внутрішньої та зовнішньої); • Написання політик та процедур; • Підготовка клієнтських договорів та їх погодження, комунікація з клієнтами від імені компанії, підготовка звітів, виставлення рахунків; • Робота з первинною документацією та договорами з підрядниками; • Реєстрація/перереєстрація компанії, організація та контроль внесення данних в реєстри та ін.; • Підготовка фінансової звітності – ведення P&L, бюджетування та аналіз доходів і витрат, прибуток та ін.; • Контроль розрахунків заробутних плат, розрахунок бонусів; • Контроль оплат в клієнт-банку, робота з банківськими виписками; • Підготовка документів для митного оформлення вантажів, співпраця з перевізниками та брокерами;  • Організація відрядження та супровід (підготовка документів, в тому числі наказів, протоколів, тощо), бронювання готелів/квитків, логістика переміщень, звіти);  • Пошук товарів - проведення тендерів та/або інформації; та ін.

Анонімний пошукач

HR-менеджер generalist

Київ

37 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість, повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 години тому