Работала в 9 компаниях   15 лет 4 месяца

Другое, FMCG, АПК (Агропромышленный комплекс), Энергетика и Энергоносители, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Финансовые услуги

Бізнес-аналітик/ Менеджер проекту

NDA

Другое

1 год 4 месяца

07.2023 - по настоящее время

Аналіз і перепроектування бізнес-процесів.

Електронний юридично значущий документообіг.

Стабілізація ходу виконання проекту: систематизація предмету проекту, обсягів робіт, нормалізація взаємовідносин з підрядниками тощо

Менеджер проектів. Аналітик бізнес-процесів

Дієса / Ельдорадо

FMCG

9 месяцев

09.2022 - 06.2023

  • Ідентифікація вузьких місць у бізнес-процесах виконання договірної роботи і контролю виконання договорів, кадрових бізнес-процесах та інших; розробка пропозицій щодо вдосконалення за допомогою різних інструментів (автоматизація, ЕЦП, EDI, Е-ТТН, організаційні заходи).
  • Аналіз існуючої програмної реалізації бізнес-процесів, формування пропозицій по перегляду програмної реалізації у відповідності до оптимізованих рішень.
  • Управління впровадженням змін - організаційних, процесуальних, програмних.
  • Впровадження електронного юридично значущого документообігу, - взаємодія й організація роботи з Вчасно, Едін та ін.

Керівник портфелю проектів

Астарта-Київ

АПК (Агропромышленный комплекс)

8 месяцев

01.2022 - 09.2022

  • Аналіз логістичної системи Холдингу й формування портфелю проектів по її розвитку, а саме:
    • ідентифікація вузьких місць у виконанні бізнес-процесів, як-то, автомобільна логістика (визначення потреби у автомобілях; таймінг контрактування перевізників; формування завдань й маршрутних листів; контроль виконання і т.д.); складська логістика (прийом, розміщення, переміщення сільгоспродукції, реалізація, включаючи пайовиків, стан інраструктури й операційної системи складу); залізнодорожна логістика (особливості подачі вагонів, підїздні шляхи, наявність / оренда тепловозів..);
    • ідентифікація потреб у змінах в інформаційних системах;
  • Методичний супровід проекту впровадження системи управління ремонтами (цукрові заводи): внесення правок у контрактні зобов'язання виконавця; актуалізація предмету й обсягів робіт; актуалізація плану впровадження; налагодження звітності з проекту; підвищення навичок проектного управління у проектної команди

Менеджер проекту (з функціями бізнес аналітика)

УКРНАФТОБУРІННЯ, ПрАТ

Энергетика и Энергоносители

1 год 8 месяцев

07.2019 - 03.2021

  • Спроектовано функціональність цілісної АСУП на базі конфігурацій BAS ERP та BAS Документообіг КОРП, розроблено майстер-план проекту та сформовано бюджет.
  • Управління проектом впровадження ERP+DO конфігурації (планування, контроль предметної області та рамок проекту, цілісності процесів під час автоматизації, організація тестування тощо).
  • Запущено у промислову експлуатацію оперативний контур системи, бухгалтерський облік.
  • Організація та запуск у Компанії роботи з ЕЦП для підписання договорів та інших документів. Використання сервісу "Вчасно", "Медок Бізнес". Інтеграція із системою ЕДО BAS Документообіг КОРП.
  • Проект ідентифікації ТМЦ за допомогою QR-коду та мобільного додатка.
  • Проект фронт-системи для роботи з клієнтами

Менеджер проектів

Полтавська газонафтова компанія, СП

Энергетика и Энергоносители

1 год 1 месяц

05.2018 - 06.2019

Управління проектом комплексної автоматизації групи компаній (архітектуру рішення розроблено під BAS ERP, BAS Документообіг):

  • робота із ключовими постановниками завдання (ТОП-менеджмент) над ідентифікацією реальних потреб автоматизації;
  • проведення тендеру на вибір постачальника послуг, робота з підрядником під час виконання проекту, робота з вендором щодо отримання документації на ПЗ та інших питань;
  • підготовка договорів виконання проектних робіт;
  • управління передпроектним обстеженням та розробкою технічного дизайну проекту; представлення результатів етапів проекту керівництву, підготовка реального бюджету проекту та його захист;
  • безпосереднє управління проектом впровадження на всіх стадіях - розробка технічного завдання, його перевірка на відповідність потребам замовника та концепції, розробка тест-кейсів, організація та проведення тестування, підготовка до запуску та забезпечення запуску в експлуатацію, робота з користувачами;
  • організація підтримки після запуску.

Систему запущено у промислову експлуатацію, стабілізовано, виконує заплановані завдання. Паралельно було виконано оптимізацію окремих бізнес-процесів.

Менеджер проектов

SI BIS

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

6 месяцев

10.2017 - 04.2018

  • Координація робіт з комплексного супроводу/підтримки виконання ІТ-функції в групі компаній MTI.
  • Асистування Executive Account Manager у зборі інформації та підготовці пропозицій щодо проектів

Методолог. Проектне управління

Благо, Фінансова компанія

Финансовые услуги

1 год 8 месяцев

02.2016 - 10.2017

  • Систематизація портфеля проектів компанії та налагодження звітності щодо статусу виконання проектів.
  • Оптимізація процедури управління проектами, налагодження взаємодії з відділом автоматизації бізнес-процесів (процес спільного планування спринтів, розробка критеріїв пріоритизації запуску завдань у роботу, контроль виконання розробки з боку бізнес-замовника).
  • Адміністрування портфелю проектів компанії – виконання функцій менеджменту проектів без відповідальності за предметну частину проекту (експерт від бізнес-підрозділу).
  • Адміністрування проектів автоматизації кредитування (он-лайн та офф- лайн) на базі bpm'online Creatio

Керівник відділу впровадження проектів

Ukrlandfarming PLC

АПК (Агропромышленный комплекс)

2 года 10 месяцев

06.2012 - 04.2015

Керівництво проектами автоматизації фінансового та виробничого напрямів роботи Холдингу, від ідентифікації потреб внутрішнього Замовника, формування тендерного запиту, пошуку підрядників до реалізації класичних функцій керівника проекту.

  • Ключові реалізовані проекти:
  • впровадження централізованої системи виробничого планування й бюджетування операційної діяльності сільгосппідприємств різних бізнес-напрямів;
  • автоматизація роботи централізованого казначейства, починаючи від заявки на оплату з перевіркою на наявність у бюджеті, формування й погодження реєстрів оплати до контролю залишків на рахунках підприємств Холдингу, та формування звіту з ліквідності; оптимізація/регламентація й автоматизація процесу тендерних закупівель (у прив'язці до виробничого плану);розробка й впровадження бізнес-процесу однозначної ідентифікації (штрихкодування лазером) запасів/запчастин категорії А з інтеграцією з системою керування складом.
    • У підпорядкуванні 6 співробітників: 2 керівники проектів, 4 бізнес-аналітики.
    • Проекти реалізовані, використовуються компанією у роботі.
    • Приклади проектної документації можуть бути надані на співбесіді

Керівник відділу управління проектами

MTI GROUP

Другое

4 года 2 месяца

02.2008 - 04.2012

  • Адміністрування портфелю проектів автоматизації 3х бізнес-напрямків компанії на базі ERP JDEdwards: планування обсягів робіт, послідовності запусків, виявлення та контроль виконання робіт критичного шляху, контроль оперативного стану виконання проектів, звітність, управління змінами.
  • Керівництво проектом впровадження системи електронного документообігу (на базі Lotus Notes) – з відповідальністю за постановку завдання. Оптимізовано процеси роботи з організаційно-розпорядчою документацією, налагоджено процес автоматичної постановки завдань з ОРД та протоколів засідань, звітності з виконавчої дисципліни; автоматизовано процес узгодження договорів, процес відправлення/звітності за відрядженнями та ін.
  • Управління проектом впровадження WMS Manhattan для логістичного комплексу компанії (Денка Лоджістікс).
  • Координація проекту відкриття Логістичного комплексу компанії:• координація робіт усередині компанії (будівельні роботи, створення ІТ-інфраструктури, створення оргструктури управління, переїзд товару зі старих складів, підготовка чек-листів відкриття) – складання детальних планів та контроль їх виконання;• узгодження робіт Виконавців з різних країн і компаній у рамках проекту відкриття ЛК та із взаємопов'язаними корпоративними проектами (впровадження ERP у бізнес-одиницях);• безпосередня участь у запуску ЛК.

Ключевая информация

  • організація та управління проектами впровадження систем класу ERP, WMS, електронний документообіг (неструктуровані документи, EDI, Е-ТТН, воркфлоу погодження документів);
  • аналіз і проектування бізнес-процесів з врахуванням обмежень та можливостей інформаційних систем;
  • формування функціональних вимог до інформаційних систем;
  • проектування й впровадження юридично значущого документообігу, - КЕП (хмарні, токени, файлові), криптобібліотека, мережевий криптомодуль (ознайомлена з технологією), взаємодія з провайдерами цифрових послуг, організація архіву та ін.;
  • розробка навчальних матеріалів й проведення підготовки співробітників до запуску нових бізнес-процесів і технологій

Училась в 2 заведениях

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Економіка, Організація й управління підприємствами. Аспірантура. К.е.н

Київ, 2005

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Економіка, Організація й управління підприємствами. Менеджмент організацій. Магістр

Київ, 2000

Владеет языками

Английский

средний

Испанский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

IAMPM Delivery Management Course 27069292

2022

Олена Сергіївна

Менеджер проектів / Аналітик бізнес-процесів

Киев

45 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 23 часа назад