Работала в 4 компаниях   22 года 8 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail

Директор

Іріс

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

10 лет 4 месяца

07.2014 - по настоящее время

Компанія дистрибьютор проф.косметикі для волосся ел.інструментів та обладнання. В портфелі компанії понад 20 брендів.

За 9 років роботи в компанії працювала на різних ділянках та проектах, приймала участь у запуску нових брендів.

Керування філією з нуля

Контроль ремонтних робіт у новому офісі. Организація роботи філії, пошук приміщень під склад та офіс, підписання договорів оренди. Отримання дозволу на вивіску, робота з пожежниками, підписання договору обслуговування з Київенерго.

Забезпечення життєдіяльності офисів, пошук персоналу, розробка мотиваційних програм, зарплата.

Организація взаємодії роботи всх відділів. Складання посадових інструкцій та систематизація роботи філіалу.

За цей час було створено навчальний центр, відкрито другий офіс та склад, штат збільшився з 7 до 20 співробітників.

Відділ навчання. Робота з тренерською командою. Пошук, адаптація, мотивація. Планування: семінари, вебінари з продукції для клієнтів, бізнес-сніданки та презентаційні вечері а також участь в организації перукарсьго шоу на 400 осіб.

Пошук локацій, заключення договорів на проведення міроприємств з ресторанами, готелями, загородними комплексами, івент просторами, театр оперети, Український дім, та інші.

Пошук підряників по тех.супроводу, світлу та звуку.

Проведення кастингів моделей. Написання таймінгу, підготовка презентацій.

За час роботи було систематизовані теми та наповнення семінарів по 3 напрямкам косметичних брендів. Команда тренерів зросла з 2 до 9 постійно працюючих на фрілансі тренерів, деякі технологі працюють в компанії понад 7 років.

Останні 3 роки працюю Керівником продаж роздрібних магазинів:

Розробка концепції роздрібних магазинів.

Пошук нових приміщень під магазины. Договори оренди з ТРЦ.

Робота з підрядниками що до ремонту магазинів.

Підбір та навчання персоналу.

Планування та аналітика продаж магазинів.

Операційне управління магазинами. Мотивація персоналу.

Інвентаризації. Управління товарними залишками.

Экономист по затратам центрального офиса

Атиква

Торговля розничная / Retail

5 лет 6 месяцев

12.2008 - 06.2014

Робота з фінансовими звітами регіональних представництв:

Облік витрат

Збір та оброка звітів

Консолидація звітності

Бюджетування

Фінансово-економічний аналіз

Оптимизація витрат

Всього 7 регіонів, 65 автозаправочних станцій

Руководитель сети магазинов

Домино электроника

Торговля розничная / Retail

1 год 9 месяцев

06.2005 - 03.2007

Напрямок: магазини побутової техніки
Короткострокове та довгострокове планування
Впровадження контролінгу
Впровадження управлінської звітності торгової та фінансової
Фінансово-економічний аналіз
Оптимізація витрат
Координація роботи магазинів
Робота з банками
Виконання планів продажу
Відкриття нової торгової точки
Контроль за поточним та капітальним ремонтом магазинів
Управління персонолом
Разробка системи мотивації
Разробка техзавдань для програмистів
4 магазина в Київі

бухгалтер

Копіленд

Торговля розничная / Retail

4 года 9 месяцев

02.2000 - 11.2004

2000-2004 ООО «Копіленд» Київ

Головний бухгалтер

Напрямок: торгівля та сервісне обслуговування офісної техніки

Планування та контролинг

Розробка та ведення управлінського обліку

Работа з віп замовниками, пошук нових

Проведення переговорів та підписання договорів

Фінансові звіти

Ключевая информация

Володіння офісними програмами на рівні впевненості користувача: 1С, BAS, Excel, Word, пошта

Маю навички складання бізнес-плану, розробки системи мотивації персоналу.

Економ.аналіз Планування продаж. Збереження високої продуктивності при багатозадачному режимі роботи. Аналітичний склад розуму, висока комунікабельність. Успішний досвід у формуванні команди співробітників.

Училась в 2 заведениях

Східноевропейській универсітет економіки та менеджменту

економіка підприємства

Киев, 2007

Шепетівский с/х технікум

економіка підприємства

Шепетовка, 1992

Дополнительная информация

1

Работа в 1С, BAS, все офисные поограммы Составление фин. отчетов для учредителей. Разработка мотивационной программы, начисление заработной платы. Ведение договоров, сохранение высокой продуктивности при многозадачном режиме работы. Аналитический склад ума, высокая коммуникабельность, целеустремленность, наличие лидерских качеств, активная жизненная позиция.

Олена

Керівник роздрібної мережі

Киев

42 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 день назад