Работал в 3 компаниях   14 лет 9 месяцев

Фармацевтика

Продакт-менеджер у фармацевтичній компанії

Фармак, АТ

Фармацевтика

10 лет 7 месяцев

04.2014 - по настоящее время

Основні навички

Аналіз ринку та конкурентного середовища, планування та корекція річного, квартального та місячних планів виробництва, продажів та бюджетів, планування промо-активності для зовнішньої служби, створення та реалізація маркетингової стратегії для брендів, забезпечення виконання планів продажів по ввіреним брендам промоції, створення промо-матеріалів, медіа-планування, співпраця з відділом по роботі з аптечними мережами, планування та контроль маркетингових заходів в них, навчання так контроль зовнішньої служби щодо промо-роботи у полі, організація масових промоційних заходів.

За час роботи в компанії Фармак

Маркетинг

  • Безпосередньо брав участь в розробці маркетингової стратегії та управлінням життєвим циклом для 18 брендів, з яких – 18 SKU - лончі;
  • безпосередньо брав участь у створенні 25 рекламних відеороликів, для 14-ти створив креативну ідею, копірайтинг та сторі-борд;
  • співпрацював з 8-ма національними опіньйон-лідерами (з якими створено ряд наукових публікацій та проведено ряд досліджень;
  • власноруч створив дизайн логотипу для бренду Пектолван;
  • брав безпосередню участь у створенні Інтернет промо-сайтів, їх наповненню для 5 брендів;
  • планував та координував медійне розміщення ТВ-реклами, реклами в Інтернет
  • безпосередньо організовував у стислі терміни підготовку, планування, адаптацію відеоматеріалів та забезпечення своєчасного старту ТВ-рекламної кампанії на період 2021 року;
  • безпосередньо брав участь у підготовці угод з розміщення реклами на ТБ та погодженні відповідних Договорів;
  • запропонував назви для 5 брендів, 2 з яких реалізуються на ринку, решта – готуються до виходу;
  • запропонував 4 нових продукти до асортименту компанії;
  • провів десятки презентацій, навчань для Медичних представників та Регіональних менеджерів, а також для працівників закордонних представництв компанії;
  • розробив власноруч електронну систему автоматичного визначення економічного профілю продуктів в споживчих категоріях, що стало основою для підготовки пропозицій для аптечних мереж;
  • безпосередньо організовував та керував процесом відбору креативних агентств для співпраці;
  • брав безпосередню участь у створенні дизайну упаковок для понад 10 продуктів у тому числі з використанням інструментів ШІ;
  • відповідаю за процес маркетингового бюджетування (планування, уточнення, контроль) у відділі;
  • маю досвід як брендингу нових продуктів так і ребрендингу.

Менеджмент

  • у рамках програми наставництва підготував 7 новачків, 5 з яких успішно пройшли адаптаційний період, 4 – досі працюють в компанії Фармак, один з учнів досяг кар’єрного зростання протягом 3-х років роботи;
  • регулярно виконую обов’язки керівника відділу маркетингу в періоди тимчасової відсутності керівника.

Організація масових заходів

  • організовано десятки доповідей, круглих столів для спеціалістів, науково-практичних конференцій;
  • очолював організацію масштабного масового заходу – всеукраїнського конкурсу тривалістю 4 місяці з подальшим фінальним мега-концертом у Києві за участю Dan Balan для понад 450 учасників-переможців конкурсу, 2018р.;
  • очолював організацію, розробив програму, візуальне наповнення всеукраїнських масових заходів для фармацевтів, присвячених Дню фармацевта, 2019р.;
  • очолював організацію, розробив програму, візуальне наповнення всеукраїнських «круглих столів» для лікарів-педіатрів;
  • очолював організацію, розробив програму, візуальне наповнення відпочинку для груп фармацевтів (2023, 2024).

Беру участь у корпоративному житті компанії, керую одним з проєктів щодо розвитку корпоративної культури.

Влітку 2024 року представляв компанію на Другій Партнерській конференції у м. Кельн, Німеччина з доповіддю про кейс успіху льодяників Бронхалик на українському ринку.

Медичний представник

Фармак, АТ

Фармацевтика

2 года 9 месяцев

07.2011 - 04.2014

Виконання плану продажів продуктів компанії на ввіреній території (Рівненська область)

Співпраця з лікарями, аптеками та регіональними аптечними мережами для лосягнення цілей компанії в регіоні

Фармацевт тогровелного відділу аптечної мережі

Укрфарм

Фармацевтика

1 год 3 месяца

03.2010 - 06.2011

Формування асортименту аптек аптечної мережі

Формування замовлень фармацевтичних товарів

Співпраця з постачальниками

Облік надходження та розподілу товарів

Ціноутворення

Ключевая информация

Знання та аналіз фармацевтичного ринку

Інтернет-маркетинг

Досвід роботи з ChatGPT та MS Copilot

Трейд-маркетинг

Створення ефективних рекламних креативів для ТБ та діджитал

Проведення презентацій для внутрішніх та зовнішніх аудиторій

Створення упаковки продуктів

Неймінг продуктів

Microsoft Office впевнений користувач

Медіапланування, у тому числі ТБ, Інтернет, соц-мережі

Бюджетування та маркетнгове планування

Лідерські та організаційні навички

Учился в 3 заведениях

Тернопiльський національний медичний університет iменi I.Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров`я України

Фармацевтичний/провізор (з відзнакою)

Тернопіль, 2014

Комунальний заклад вищої освіти "Рівненська медична академія" Рівненської обласної ради

Фармацевтичний/фармацевт (з відзнакою)

Рівне, 2008

Комунальний заклад вищої освіти "Рівненська медична академія" Рівненської обласної ради

Фармацевтичний/фармацевт (з відзнакою)

Рівне, 2005

Владеет языками

Английский

выше среднего

Русский

выше среднего

Курсы, тренинги, сертификаты

Курс "Prodigy Finance", управлінський облік

Київ, 2024

Формування та аналіз основних звітів управлінського обліку (CF, PnL, BS).

Формування платіжного календаря

Формування Дашборду з ключовими метриками ефективності бізнесу

Проєктування фінансової моделі компанії

Маркетинг Директор

Київ, 2024

Систематизація маркетингу, аналіз ринків та пошук інсайтів, бюджетування, управління командою, викоористання інструментів ШІ в маркетингу, медіа-планування та розробка креативів

Емоційна компетентність лідера

Київ, 2021

Визначення, аналіз та пошук ефективних дій з контролю над емоціями та емоційними ситуаціями для досягнення результатів та підвищення ефективності в роботі


Фасилітаційне лідерство

Київ, 2021

Техніка проведення ефективних нарад та зборів, націлених на досягення мети та результату для компанії

Просування фармацевтичної компанії в Інтернет (WebPromo)

Київ, 2020

Планування, розробка, бюджетування, контроль та вимірювання результатів інтернет-рекламних активностей (робота з GoogleAds, менеджерами реклами Facebook, Instagram, YouTube), налаштування та планування контекстної реклами, SEO та багато іншого.

Свій шлях

Буковель, 2017

Пошук, формування та розвиток особистісної стратегічної канви

Адаптивний візит

Воловець, 2013

Адаптивний підхід в особистих продажах в залежності від емоційного профілю клієнта

Ефективні продажі

Львів, 2012

Особисті продажі за СПІН

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

В

Військова служба

Служба в ЗСУ квітень 2015 - червень 2016 (за мобілізіацією)

Наукова діяльність

Під час навчання в Тернопільськомк медичному університеті виконував дипломну роботу, що стосувалася синтезу нових потенційних біологічно-активних речовин

Комп'ютерні навички

Досвід роботи зі ШІ (ChatGPT 4o, MS Copilot)

Окрім MS Office, працюю в програмах пакетів: Adobe (Illustrator, Photoshop, XD), Autodesk (3ds MAX)

Маю досвід з програмування

Особисті якості

Позитивні якості:

-бажання та готовність брати на себе максимум відповідальності;

- у випадку недостатності компетенції – швидко навчаюся та застосовую отримані навички на практиці;

- стараюсь шукати не просто нестандартні, а й одночасно більш ефективні інструменти для виконання завдань;

- розвинуті навики проведення презентацій, мотивації людей;

- швидко навчаюся новому, займаюсь самоосвітою;

- відповідальність та педантичність;

- впевнений користувач комп’ютерною технікою, різноманітних офісних та графічних програмних продуктів;

- вимогливість як до інших, так і до себе;

- без шкідливих звичок.

Слабкі сторони:

- чутливість до емоцій інших, для нівелювання можливих негативних наслідків цього застосовую методи емоційної компетентності;

- надаю перевагу новим та динамічним завданням у порівнянні з рутинними та монотонними, для виконання рутинних та монотонних завдань без шкоди для мотивації стараюся використовувати планувальники завдань та додатки для самоорганізації.

Захоплення та інтереси

Живопис

Євгеній

Керівник відділу маркетингу/Business Unit Manager

Киев

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 недели назад