Працював в 3 компаніях 14 років 9 місяців
Фармацевтика
Продакт-менеджер у фармацевтичній компанії
Фармак, АТ
Фармацевтика
10 років 7 місяців
04.2014 - до теперішнього часу
Основні навички
Аналіз ринку та конкурентного середовища, планування та корекція річного, квартального та місячних планів виробництва, продажів та бюджетів, планування промо-активності для зовнішньої служби, створення та реалізація маркетингової стратегії для брендів, забезпечення виконання планів продажів по ввіреним брендам промоції, створення промо-матеріалів, медіа-планування, співпраця з відділом по роботі з аптечними мережами, планування та контроль маркетингових заходів в них, навчання так контроль зовнішньої служби щодо промо-роботи у полі, організація масових промоційних заходів.
За час роботи в компанії Фармак
Маркетинг
- Безпосередньо брав участь в розробці маркетингової стратегії та управлінням життєвим циклом для 18 брендів, з яких – 18 SKU - лончі;
- безпосередньо брав участь у створенні 25 рекламних відеороликів, для 14-ти створив креативну ідею, копірайтинг та сторі-борд;
- співпрацював з 8-ма національними опіньйон-лідерами (з якими створено ряд наукових публікацій та проведено ряд досліджень;
- власноруч створив дизайн логотипу для бренду Пектолван;
- брав безпосередню участь у створенні Інтернет промо-сайтів, їх наповненню для 5 брендів;
- планував та координував медійне розміщення ТВ-реклами, реклами в Інтернет
- безпосередньо організовував у стислі терміни підготовку, планування, адаптацію відеоматеріалів та забезпечення своєчасного старту ТВ-рекламної кампанії на період 2021 року;
- безпосередньо брав участь у підготовці угод з розміщення реклами на ТБ та погодженні відповідних Договорів;
- запропонував назви для 5 брендів, 2 з яких реалізуються на ринку, решта – готуються до виходу;
- запропонував 4 нових продукти до асортименту компанії;
- провів десятки презентацій, навчань для Медичних представників та Регіональних менеджерів, а також для працівників закордонних представництв компанії;
- розробив власноруч електронну систему автоматичного визначення економічного профілю продуктів в споживчих категоріях, що стало основою для підготовки пропозицій для аптечних мереж;
- безпосередньо організовував та керував процесом відбору креативних агентств для співпраці;
- брав безпосередню участь у створенні дизайну упаковок для понад 10 продуктів у тому числі з використанням інструментів ШІ;
- відповідаю за процес маркетингового бюджетування (планування, уточнення, контроль) у відділі;
- маю досвід як брендингу нових продуктів так і ребрендингу.
Менеджмент
- у рамках програми наставництва підготував 7 новачків, 5 з яких успішно пройшли адаптаційний період, 4 – досі працюють в компанії Фармак, один з учнів досяг кар’єрного зростання протягом 3-х років роботи;
- регулярно виконую обов’язки керівника відділу маркетингу в періоди тимчасової відсутності керівника.
Організація масових заходів
- організовано десятки доповідей, круглих столів для спеціалістів, науково-практичних конференцій;
- очолював організацію масштабного масового заходу – всеукраїнського конкурсу тривалістю 4 місяці з подальшим фінальним мега-концертом у Києві за участю Dan Balan для понад 450 учасників-переможців конкурсу, 2018р.;
- очолював організацію, розробив програму, візуальне наповнення всеукраїнських масових заходів для фармацевтів, присвячених Дню фармацевта, 2019р.;
- очолював організацію, розробив програму, візуальне наповнення всеукраїнських «круглих столів» для лікарів-педіатрів;
- очолював організацію, розробив програму, візуальне наповнення відпочинку для груп фармацевтів (2023, 2024).
Беру участь у корпоративному житті компанії, керую одним з проєктів щодо розвитку корпоративної культури.
Влітку 2024 року представляв компанію на Другій Партнерській конференції у м. Кельн, Німеччина з доповіддю про кейс успіху льодяників Бронхалик на українському ринку.
Медичний представник
Фармак, АТ
Фармацевтика
2 роки 9 місяців
07.2011 - 04.2014
Виконання плану продажів продуктів компанії на ввіреній території (Рівненська область)
Співпраця з лікарями, аптеками та регіональними аптечними мережами для лосягнення цілей компанії в регіоні
Фармацевт тогровелного відділу аптечної мережі
Укрфарм
Фармацевтика
1 рік 3 місяці
03.2010 - 06.2011
Формування асортименту аптек аптечної мережі
Формування замовлень фармацевтичних товарів
Співпраця з постачальниками
Облік надходження та розподілу товарів
Ціноутворення
Ключова інформація
Знання та аналіз фармацевтичного ринку
Інтернет-маркетинг
Досвід роботи з ChatGPT та MS Copilot
Трейд-маркетинг
Створення ефективних рекламних креативів для ТБ та діджитал
Проведення презентацій для внутрішніх та зовнішніх аудиторій
Створення упаковки продуктів
Неймінг продуктів
Microsoft Office впевнений користувач
Медіапланування, у тому числі ТБ, Інтернет, соц-мережі
Бюджетування та маркетнгове планування
Лідерські та організаційні навички
Навчався в 3 закладах
Тернопiльський національний медичний університет iменi I.Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров`я України
Фармацевтичний/провізор (з відзнакою)
Тернопіль, 2014
Комунальний заклад вищої освіти "Рівненська медична академія" Рівненської обласної ради
Фармацевтичний/фармацевт (з відзнакою)
Рівне, 2008
Комунальний заклад вищої освіти "Рівненська медична академія" Рівненської обласної ради
Фармацевтичний/фармацевт (з відзнакою)
Рівне, 2005
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
вище середнього
Курси, тренінги, сертифікати
Курс "Prodigy Finance", управлінський облік
Формування та аналіз основних звітів управлінського обліку (CF, PnL, BS).
Формування платіжного календаря
Формування Дашборду з ключовими метриками ефективності бізнесу
Проєктування фінансової моделі компанії
Маркетинг Директор
Систематизація маркетингу, аналіз ринків та пошук інсайтів, бюджетування, управління командою, викоористання інструментів ШІ в маркетингу, медіа-планування та розробка креативів
Емоційна компетентність лідера
Визначення, аналіз та пошук ефективних дій з контролю над емоціями та емоційними ситуаціями для досягнення результатів та підвищення ефективності в роботі
Фасилітаційне лідерство
Техніка проведення ефективних нарад та зборів, націлених на досягення мети та результату для компанії
Просування фармацевтичної компанії в Інтернет (WebPromo)
Планування, розробка, бюджетування, контроль та вимірювання результатів інтернет-рекламних активностей (робота з GoogleAds, менеджерами реклами Facebook, Instagram, YouTube), налаштування та планування контекстної реклами, SEO та багато іншого.
Свій шлях
Пошук, формування та розвиток особистісної стратегічної канви
Адаптивний візит
Адаптивний підхід в особистих продажах в залежності від емоційного профілю клієнта
Ефективні продажі
Особисті продажі за СПІН
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
В
Військова служба
Служба в ЗСУ квітень 2015 - червень 2016 (за мобілізіацією)
Наукова діяльність
Під час навчання в Тернопільськомк медичному університеті виконував дипломну роботу, що стосувалася синтезу нових потенційних біологічно-активних речовин
Комп'ютерні навички
Досвід роботи зі ШІ (ChatGPT 4o, MS Copilot)
Окрім MS Office, працюю в програмах пакетів: Adobe (Illustrator, Photoshop, XD), Autodesk (3ds MAX)
Маю досвід з програмування
Особисті якості
Позитивні якості:
-бажання та готовність брати на себе максимум відповідальності;
- у випадку недостатності компетенції – швидко навчаюся та застосовую отримані навички на практиці;
- стараюсь шукати не просто нестандартні, а й одночасно більш ефективні інструменти для виконання завдань;
- розвинуті навики проведення презентацій, мотивації людей;
- швидко навчаюся новому, займаюсь самоосвітою;
- відповідальність та педантичність;
- впевнений користувач комп’ютерною технікою, різноманітних офісних та графічних програмних продуктів;
- вимогливість як до інших, так і до себе;
- без шкідливих звичок.
Слабкі сторони:
- чутливість до емоцій інших, для нівелювання можливих негативних наслідків цього застосовую методи емоційної компетентності;
- надаю перевагу новим та динамічним завданням у порівнянні з рутинними та монотонними, для виконання рутинних та монотонних завдань без шкоди для мотивації стараюся використовувати планувальники завдань та додатки для самоорганізації.
Захоплення та інтереси
Євгеній
Євгеній
Керівник відділу маркетингу/Business Unit Manager
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому