Работала в 2 компаниях   20 лет 9 месяцев

Медицина и Здравоохранение

HRD

тов "гармонія здоров"я"

Медицина и Здравоохранение

3 года 8 месяцев

09.2020 - по настоящее время

координація роботи підпорядкованих підрозділів та персоналу ( підбір , навчання та облік персоналу ) формування стабільного трудового колективу , розробка та опис процесів : - здійснення заходів з підбору ( включаючи прямий пошук , масовий набір ) та призначення на посади працівників всіх рівнів - пошук та аналіз найбільш ефективних шляхів підбору персоналу , розробка рекламної компанії - вивчення , аналіз ділових якостей та інших індивідуальних особливостей працівників , з метою їх подальшого просування по службі - вивчення потреби у спеціалістах певної кваліфікації - оптимізація кількості персоналу та якості роботи - підготовка резерву на посади керівних працівників і спеціалістів - аналіз негативних причин плинності персоналу та застосування заходів щодо їх усунення - вивчення морально - психологічного клімату колективу для сприяння їх нормальному діловому функціонуванню - аналіз роботи з персоналом керівників підрозділів - підготовка проектів рішень , положень , наказів , вказівок , рекомендацій , з питань роботи з персоналом , контроль виконання цих документів - описання порядку роботи різних категорій персоналу , складання положень про підрозділи та посадових інструкцій , тощо здійснення повного циклу кадрового документообігу : - розробка , формування та внесення змін до структури та штатного розпису - розробка положень по підрозділи та посадових інструкцій працівників - організація обліку персоналу - ведення особових справ , трудових книжок працівників - ведення табельного обліку - складання статистичних звітів відповідно до вимог державних органів - складання зведеного графіка відпусток працівників , видання наказів про відпустки , здійснення обліку та контролю за виконанням графіку відпусток керівниками структурних підрозділів - оформлення документів про дисциплінарну або матеріальну відповідальність працівників , які допустили значні недоліки , порушення в процесі виконання своїх посадових обов'язків - підготовка документів для оформлення пенсій працівникам. адміністрування системи оплати праці в компанії : - контроль та актуалізація штатного розпису - розрахунок та встановлення заробітних плат працівникам - розробка методик та впровадження системи оплати праці ( включаючи такі складові як : оклади , премії , компенсації.... ) . організація роботи з підготовки , перепідготовки і підвищення кваліфікації кадрів : - організація адаптації та навчання персоналу - розробка методики та визначення критеріїв проведення атестацій працівників - розробка навчальних планів та програм - організація та проведення заходів з підвищення якості роботи персоналу - організація роботи з проходження виробничої практики студентів навчальних закладів - планування коштів фонду виробничого і соціального розвитку персоналу - розроблення та впровадження мотиваційних схем та компенсаційних пакетів. розробка , реєстрація та впровадження колективного договору та правил внутрішнього трудового розпорядку. організація та контроль системи документообігу в компанії. формування та контроль hr - бюджету розвиток та підтримка корпоративної культури ( в тому числі підготовка та проведення корпоративних заходів , timbilding

рср

кнп "ружинська центральна лікарня"

17 лет

09.2003 - 09.2020

Ключевая информация

впевнений користувач пк ( microsoft office : word , excel , power point outlook express , internet , lotus notes , ) . знання программ : 1с - кадри меdоc облік медичних кадрів україни знання трудового законодавства вміння працювати з великим обсягом роботи. акуратність і уважність у веденні кадрової документації. комунікабельність , уміння працювати в команді. готовність до розвитку та навчання

Училась в 1 заведении

соціально - економічний університет

менеджер органів державної влади та управління

Вінниця, 2007

Дополнительная информация

PersonalQualities

добросовісна , відповідальна , акуратна , порядна , цілеспрямована , легко та швидко навчаюсь , маю відмінні комунікативні навички , дипломатична , ввічлива , стримана у спілкуванні з людьми , вмію дивитися на проблему з різних боків , стресостійка , не боюсь труднощів , адекватно реагую на складнощі та позаштатні ситуації , витривала , активна , оптиміст , маю аналітичні здібності та стратегічне мислення , маю організаторські здібності , менеджерські та лідерські якості , вмію самостійно приймати рішення та готова нести відповідальність , націлена на результат , відкрита для нових ідей , творчо підходжу до роботи та маю бажання працювати

юлія

Директор по персоналу / начальник відділу персоналу / начальник відділу кадрів / hr - generalist

Киев

39 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад