Работала в 4 компаниях 9 лет 8 месяцев
FMCG, Медиа / СМИ
Комерційний директор
ТОВ "Август-Кий"
FMCG
3 года 8 месяцев
06.2017 - 02.2021
- ринково та економічно обґрунтована оптимізація існуючого асортименту
- розвиток асортименту (вивід на ринок нових SKU та груп продуктів)
- створення концепції просування брендів, планування та реалізація
- конкурентне та економічно ефективне ціноутворення
- організація планування: продажів, виробництва, закупівлі сировини та матеріалів
- організація роботи відділу продажів на виконання плану продажів
- організація роботи відділу закупівель на своєчасне забезпечення сировиною та матеріалами
за економічно вигідно ціною
- аналіз конкурентної позиції брендів
- ABC та ХYZ аналіз асортиментного портфелю з метою оптимізації та розвитку
Досягнення:
- - уточнено позиціонування продукціі - середнього сегменту, та нижнього сегменту
- - проведено ребрендінг в зв'язку з оновленим позиціонуванням
- - виведено на ринок нові продукта та групи продуктів
- - започатковано бюджетування маркетингу в компанії
- - розроблено концепцію, сплановано та реалізовано програму просування продукціі
(рекламне просування та план трейд-маркетингу)
- - введено нову концепцію ціноутворення, завдяки якій підвищено рентабельність продажів на
15% за результатами року.
Керівник відділу маркетингу
ТОв "Сирена плюс ЛТД"
FMCG
2 года
02.2013 - 02.2015
Обов'язки:
- Аналіз конкурентного поля компанії
- Формування і реалізація конкурентної стратегії
- Розробка та реалізація програм стимулювання продажів
- Організація виводу на ринок нових продуктів і нових торгівельних марок
- Аналіз та планування продажів
- Ціноутворення
- Формування стратегічного та оперативного плану розвитку асортименту
- Розробка системи бюджетування, бізнес-планування по новим проектам
- Організація роботи відділу на виконання плану волового обігу та валового прибутку
Досягнення:
- На основі ринкового аналізу розроблена матриця перспективного асортименту продукції по всім СБО і детальний план-графік розвитку асортимента.
- Виведені на ринок 2 нових торгівельних марки
- Виведені на ринок нові продукти в асортименті існуючих торгівельних марок
- Оптимізованио портфель дистрибуторів продукції компанії з метою підвищення валового прибутку
- Завдяки розробленій політиці продажів та розвитку аосортимента зупинено процес падіння обсягів продажу, забезпечено ріст валового обігу на 40%, а валового прибутку на 20% по результатам року.
Керівник відділу маркетингу
ТОВ «Амріта»
FMCG
1 год 5 месяцев
12.2009 - 05.2011
Обов'язки:
Организація роботи відділу на виконання задач:
- моніторинг конкурентіd
- ціноутворення
- розробка та організація заходів в рамках програми трейд-маркетингу
- прогнозування та контроль економічної ефективности трейд-маркетингових заходів
- організація розробки та випуску каталога продукціі, рекламно-інформаційних матеріалів
- розробка та впровадження стандартів мерчандайзингу
- планування та аналіз подажів
- вивід на ринок нової конкурентоспособнрої продукціі в категоріях: косметика (засоби догляду за шкірою, засоби для ванни та душу)/ побутова хімія/ БАДи)
Досягнення:
- розроблено та затверджено матрицю перспективного асортименту продукції по всім СБО
- уточнено позиціонування продукції
- розроблено та затверджено нову стилістику упаковки продукції
- затверджено нову структуру і стилістику каталогу продукції
- розроблено ті затверджено пропозиції по системі бізнес-процесів у відділі маркетингу
- виведено на ринок нову групу продукції (Amrita Home)
- затверджено методику вимірювання рівня задоволення споживачів
- організовано вивід на ринок ряда нових продуктів в різних категоріях
Керівник відділу маркетингу
ТОВ «Эстет
Медиа / СМИ
2 года 3 месяца
04.2007 - 07.2009
Організація та контроль ефективності заходів по просуванню видань та виставкових проектів
Компанії
Участь в проектному управлінні компанією (розробка системи проектів, формування та
контроль бюджетів проектів, аналіз ефективності проектів
Досягнення:
- розроблено нову структуру виставково-навчального проекту Estet Beauty Expo (неймінг, система логотипів заходів, єдині стандарти рекламних матеріалів для просування заходів)
Ключевая информация
- Організація розробки і вивід на ринок нових продуктів, продуктових груп, торгівельних марок
- Конкурентне та економічно ефективне ціноутворення
- Організація ефективної взаємодії відділів продажу, виробництва, розробки, якості для задоволення потреб ринку і підвищення товарообігу та прибутку
- Планування та бюджетування продажів та маркетингу
Училась в 1 заведении
Волгоградський державний університет
філологічний
Волгоград, 1996
Курсы, тренинги, сертификаты
Курс "NIMA Marketing"
Тренінг "Категорійний менеджмент"
Ірина
Ірина
Керівник відділу маркетингу
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 4 дня назад