Працювала в 4 компаніях   9 років 8 місяців

FMCG, Медіа / ЗМІ

Комерційний директор

ТОВ "Август-Кий"

FMCG

3 роки 8 місяців

06.2017 - 02.2021

  • ринково та економічно обґрунтована оптимізація існуючого асортименту
  • розвиток асортименту (вивід на ринок нових SKU та груп продуктів)
  • створення концепції просування брендів, планування та реалізація
  • конкурентне та економічно ефективне ціноутворення
  • організація планування: продажів, виробництва, закупівлі сировини та матеріалів
  • організація роботи відділу продажів на виконання плану продажів
  • організація роботи відділу закупівель на своєчасне забезпечення сировиною та матеріалами

за економічно вигідно ціною

  • аналіз конкурентної позиції брендів
  • ABC та ХYZ аналіз асортиментного портфелю з метою оптимізації та розвитку

Досягнення:

  • - уточнено позиціонування продукціі - середнього сегменту, та нижнього сегменту
  • - проведено ребрендінг в зв'язку з оновленим позиціонуванням
  • - виведено на ринок нові продукта та групи продуктів
  • - започатковано бюджетування маркетингу в компанії
  • - розроблено концепцію, сплановано та реалізовано програму просування продукціі

(рекламне просування та план трейд-маркетингу)

  • - введено нову концепцію ціноутворення, завдяки якій підвищено рентабельність продажів на

15% за результатами року.

Керівник відділу маркетингу

ТОв "Сирена плюс ЛТД"

FMCG

2 роки

02.2013 - 02.2015

Обов'язки:

  • Аналіз конкурентного поля компанії
  • Формування і реалізація конкурентної стратегії
  • Розробка та реалізація програм стимулювання продажів
  • Організація виводу на ринок нових продуктів і нових торгівельних марок
  • Аналіз та планування продажів
  • Ціноутворення
  • Формування стратегічного та оперативного плану розвитку асортименту
  • Розробка системи бюджетування, бізнес-планування по новим проектам
  • Організація роботи відділу на виконання плану волового обігу та валового прибутку

Досягнення:

  • На основі ринкового аналізу розроблена матриця перспективного асортименту продукції по всім СБО і детальний план-графік розвитку асортимента.
  • Виведені на ринок 2 нових торгівельних марки
  • Виведені на ринок нові продукти в асортименті існуючих торгівельних марок
  • Оптимізованио портфель дистрибуторів продукції компанії з метою підвищення валового прибутку
  • Завдяки розробленій політиці продажів та розвитку аосортимента зупинено процес падіння обсягів продажу, забезпечено ріст валового обігу на 40%, а валового прибутку на 20% по результатам року.

Керівник відділу маркетингу

ТОВ «Амріта»

FMCG

1 рік 5 місяців

12.2009 - 05.2011

Обов'язки:

Организація роботи відділу на виконання задач:

- моніторинг конкурентіd

- ціноутворення

- розробка та організація заходів в рамках програми трейд-маркетингу

- прогнозування та контроль економічної ефективности трейд-маркетингових заходів

- організація розробки та випуску каталога продукціі, рекламно-інформаційних матеріалів

- розробка та впровадження стандартів мерчандайзингу

- планування та аналіз подажів

- вивід на ринок нової конкурентоспособнрої продукціі в категоріях: косметика (засоби догляду за шкірою, засоби для ванни та душу)/ побутова хімія/ БАДи)

Досягнення:

  • розроблено та затверджено матрицю перспективного асортименту продукції по всім СБО
  • уточнено позиціонування продукції
  • розроблено та затверджено нову стилістику упаковки продукції
  • затверджено нову структуру і стилістику каталогу продукції
  • розроблено ті затверджено пропозиції по системі бізнес-процесів у відділі маркетингу

- виведено на ринок нову групу продукції (Amrita Home)

  • затверджено методику вимірювання рівня задоволення споживачів
  • організовано вивід на ринок ряда нових продуктів в різних категоріях

Керівник відділу маркетингу

ТОВ «Эстет

Медіа / ЗМІ

2 роки 3 місяці

04.2007 - 07.2009

Організація та контроль ефективності заходів по просуванню видань та виставкових проектів

Компанії

Участь в проектному управлінні компанією (розробка системи проектів, формування та

контроль бюджетів проектів, аналіз ефективності проектів

Досягнення:

  • розроблено нову структуру виставково-навчального проекту Estet Beauty Expo (неймінг, система логотипів заходів, єдині стандарти рекламних матеріалів для просування заходів)

Ключова інформація

  • Організація розробки і вивід на ринок нових продуктів, продуктових груп, торгівельних марок
  • Конкурентне та економічно ефективне ціноутворення
  • Організація ефективної взаємодії відділів продажу, виробництва, розробки, якості для задоволення потреб ринку і підвищення товарообігу та прибутку
  • Планування та бюджетування продажів та маркетингу

Навчалась в 1 закладі

Волгоградський державний університет

філологічний

Волгоград, 1996

Курси, тренінги, сертифікати

Курс "NIMA Marketing"

Київ, IMB Academy, 2019

Тренінг "Категорійний менеджмент"

2010

Ірина

Керівник відділу маркетингу

Київ

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому