Работала в 7 компаниях   16 лет 4 месяца

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, FMCG, Торговля розничная / Retail, Автомобильная промышленность и Автобизнес

Директор з маркетингу

ТОВ ПІІ "Еконія"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 месяца

06.2023 - 10.2023

  • Організація розробки асортиментної матриці по каналах (Must List SKU), ротація плану, підтримка впровадження (Selling Story) та моніторинг виконання: Управління розробкою асортиментної матриці за каналами, включаючи зобов'язання (Must List SKU), проведення ротації плану, надання підтримки при впровадженні та систематичний моніторинг результатів.
  • Розробка ТМ-програми для підтримки запуску нових SKU та їх представлення/візуалізація.
  • Контроль виконання функціональних обов'язків підлеглих. Впровадження маркетингових стратегій для кожного з напрямків та брендів компанії.
  • Планування, організація та контроль маркетингових заходів. Розробка та реалізація діджитал та 360 стратегій.
  • Планування річних та місячних бюджетів.
  • Планування, організація, контроль та аналіз процесу розробки та виведення нових ТМ/SKU (позицій).
  • Формування ціноутворення нового продукту та зміни ціноутворень щодо існуючих продуктів.
  • Розробка та виконання плану трейд-маркетингу відповідно до цілей продажів та маркетингу.
  • Розробка та впровадження BTL-заходів. Співпраця з національними та регіональними мережами, запуск рекламних кампаній. Національні та регіональні рекламні компанії.
  • Бренди: "Малятко", "Діво", "Йодо", "Аквуля".

Керівник відділу маркетингу Freelancer

Lauffer Group + Freelancer «Servit» - будівельна компанія; «Столиця» - агентство нерухомості; «Олтім клінік» - медицина (діагностичні та лікувальні послуги); «Slim Medical» - Центр естетичної косметології

FMCG

2 года 8 месяцев

04.2020 - 12.2022

  • Розробка стратегії маркетингу: Визначення маркетингових цілей та стратегічних пріоритетів компанії.
  • Розробка плану маркетингових заходів, включаючи позиціювання бренду, сегментацію ринку та визначення цільової аудиторії.
  • Управління бюджетом: Планування та контроль маркетингових витрат, розподіл бюджету між різними каналами маркетингу та ініціативами, аналіз витрат та ROI.
  • Бренд-менеджмент: Розвиток стратегії бренду та його позиціонування.
  • Забезпечення проведення різних заходів, необхідних для виведення нової продукції на ринок.

team lead на час виїзду за кордон

Компанія «Acted» Польща, Жешув

Досягення:

Збір даних згідно анкети;

Координація польових груп під час збору даних;

Готування регулярних звітів щодо поточної діяльності;

Проводила збори спеціальних даних;

Виконувала функції координаційного центру повсякденної взаємодії з місцевими органами влади та самоврядування на районному та місцевому рівнях.

Керівник відділу маркетингу та сектору фірмової мережі (хліб і кондитерські вироби)

ХЛІБНІ ІНВЕСТИЦІЇ, ТОВ (Цар хліб, Теремно,Chanta)

FMCG

2 года 6 месяцев

09.2017 - 03.2020

  • Розробка стратегії маркетингу: Визначення маркетингових цілей та стратегічних пріоритетів компанії, включаючи аналіз ринку та конкурентоспроможність.
  • Розробка плану маркетингових заходів: Створення детального плану маркетингових заходів, охоплюючи позиціювання бренду, сегментацію ринку та визначення цільової аудиторії.
  • Управління бюджетом: Планування та ефективний контроль маркетингових витрат, розподіл бюджету між різними каналами маркетингу та ініціативами, проведення аналізу витрат та оцінка ROI.
  • Бренд-менеджмент: Розробка та впровадження стратегії бренду, акцент на його позиціонуванні на ринку.
  • Відповідальність за реалізацію різноманітних заходів, спрямованих на введення нової продукції на ринок та підтримку іміджу бренду.
  • Розробка стратегії та принципів позиціонування торгових марок Компанії.
  • Співпраця з національними та регіональними мережами: Запуск рекламних кампаній національного та регіонального рівня.
  • Забезпечення трафіку необхідних сегментів клієнтів: Формування та реалізація маркетингових планів.
  • Створення політики та принципів ціноутворення.Організація та забезпечення проведення іміджевих та PR-заходів: Розробка та виконання креативної концепції просування.
  • Розробка фірмового стилю для флагманських магазинів компанії.Вивід нових продуктів (повний цикл): Розробка, запуск та впровадження нових товарів.Розробка та запуск нових ТМ: Створення та введення на ринок нових торгових марок.
  • Робота з асортиментом, АВС: Управління та аналіз асортименту продукції.
  • Трейд маркетинг: Організація та впровадження маркетингових стратегій в роздрібних мережах.Результати: Зростання продажів бренду протягом року на 15-20%.Розробка маркетингової стратегії компанії:
  • Склад відділу: із 5 керуючих маркетологів на заводах + маркетологи по направленням , дизайнер, смм менеджер.

Коротко. Досягнення: розробка від ідеї до полиці ряду SKU. Відомі на полиці "Фітнес мікс" переший фітнес хліб, пандора з начинкою.

Розробка планування вигляду фірмової мережі від вигляду до асортименту. Визначення місць нових місць розташування.

Ребрендінг і слоган бренду (Якість зі смаком), від початку до оформлення, сайт компанії, розробка системи маркетингу і маркетингової стратегії, нове пакування.

Керівник відділу маркетингу

E-ton (Цитрус)

Торговля розничная / Retail

1 год 7 месяцев

04.2017 - 11.2018

  • Формування та реалізація маркетингової стратегії e-commerce;
  • Підготовка та захист маркетингового бюджету, контроль за його виконанням;
  • Ведення аналітики ринку, проведення моніторингу діяльності конкурентів, дослідження та сегментування ринку;
  • Виконання KPI щодо залучення нових клієнтів, утримання повторних клієнтів;
  • Забезпечення операційної діяльності д з метою виконання плану продажу;

Керівник відділу маркетингу

«Автомобільний центр Київ» (Mercedes-Benz, Kia, Ducati, Zaz, Chery, Chevrolet) і ТДВ «Експрес Страхування» одночасно з Автоцентром (Страхування)

Автомобильная промышленность и Автобизнес

4 года

11.2013 - 11.2017

  • Розробка та реалізація маркетингової стратегії;
  • Розробка стратегії Digital-маркетингу;
  • Формування маркетингових планів і бюджетування;
  • Аналіз дослідження ринку, складання маркетингових прогнозів;
  • Розробка та впровадження заходів по підвищенню лояльності клієнтів, партнерів;
  • Організація та розробка рекламних заходів, акційних пропозицій;
  • Аналіз ефективності рекламних заходів;

"Експрес страхування":

  • Повне ведення процесу запуску локальних/національних акцій;
  • оцінка поточної ситуації (аналіз конкурентного середовища, поточний трафік, активностей конкурентів і ін.);
  • ведення офісів компанії по Україні;
  • медіа підримка;
  • підготовка графіка виходу акцій, з урахуванням особливостей об'єктів;- визначення цілей проведення акції;
  • аналіз результатів і вироблення подальших кроків.

Керівник відділу маркетингу

«Європа – авто» http://evropaavto.info/, (Італ автоцентр Київ) Торіно автоhttp://torinoauto.com.ua/

Автомобильная промышленность и Автобизнес

5 лет 1 месяц

10.2008 - 11.2013

  • Бюджетування.Аналіз ефективності рекламних кампаній та акцій.
  • Розробка, реалізація, ведення внутрішніх і зовнішніх соціальних, благодійних, іміджевих та промо проектів.
  • Організація тематичних івентів, презентацій, корпоративів, модерування у разі потреби.
  • Організація участі компанії у виставках, фестивалях, бізнес - семінарах.
  • Написання та розміщення статей, прес-релізів, новин і офіційних повідомлень в ЗМІ, соц.мережах і на сайті компанії.
  • SMM. Прямі розсилки.
  • Підтримка і розвиток сайту, а також сторінок компанії в соц. мережах.
  • Продакшн: внутрішня та зовнішня реклама.
  • виконання маркетингових бюджетів.

Бренд-менеджер, Маркетолог

ТОВ «Автотрейд Київ» (Автомобільна промисловість та Автобізнес)

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год 6 месяцев

03.2007 - 09.2008

  • розробка рекламних активностей;
  • медіа планування;
  • підготовка концепцій та графічна реалізація рекламних матеріалів;
  • впровадження рекламних (ATL, BTL) кампаній, рекламних матеріалів;
  • розробка рекламних матеріалів відповідно до поставлених завдань;
  • розробка та контроль процесу подарунково-сувенірних продуктів;
  • розробка, адміністрування корпоративних веб-сайтів;
  • розвиток продажу товарів через інтернет;
  • робота з контекстною рекламою (Google Adwords, Yandex Direct) — збільшення кількості лідів, зниження вартості ліда;пошук майданчиків та розміщення оголошень, банерів, рекламних акцій. Аналіз і облік трафіку з них;
  • збільшення підписної бази клієнтів, E-mail маркетинг, підвищення конверсії, аналіз.

Ключевая информация

Визначення стратегії та тактики просування послуг компанії

Визначення стратегії та тактики просування власних ТМ компанії

Керівництво відділом

Робота з підрядниками

Бюджетування маркетингових витрат

Звітність

Училась в 2 заведениях

Полтавский экономический университет

маркетолог

Полтава, 2011

Национальная академия МВД

юрист

Київ, 2005

Владеет языками

Английский

средний

Французский

базовый

Русский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

PPC

2019

  • Курс «Google Adwords: підготовка до складання іспиту»
  • Курс «PPС фахівець», WebPromo Experts
  • Сертифікація AdWords з пошукової реклами
  • Курс «SMM спеціаліст», WebPromo Experts

Курсы английского

Киев, 2017

Еще прохожу обучение.

Дополнительная информация

Цель

Стабильность

Олена

CMO, Керівник маркетингового відділу

Киев

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 дня назад