Работала в 7 компаниях   13 лет 7 месяцев

Негосударственные организации / NGO, HR, Консалтинг / Аудит, FMCG, Медиа / СМИ, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Образование

HR-менеджер

Гуманітарна організація

Негосударственные организации / NGO

9 месяцев

08.2023 - по настоящее время

Забезпечення дотримання кадрової політики «ГО»;

- Процедура набору персоналу (рекрутинг);

- Адаптація персоналу: навчання, надання інформації, щодо процедур та політик організації, оцінювання продуктивності, надання ефективної підтримки;

- Участі у розробці програм навчання, мотивації та розвитку корпоративної культури та співробітників, розробці положень та документації по роботі з персоналом;

- Організація кадрового адміністрування та обліку персоналу в регіоні відповідно до корпоративних стандартів

- Організація та супроводження найму персоналу в регіоні

- Оптимізація термінів та підвищення якості закриття вакансій

- Організація та контроль програми адаптації та оцінки персоналу

- Організація та адміністрування навчання співробітників відповідно до корпоративних програм

- Виконання робіт з обліку персоналу: прийняття на роботу, переведення, звільнення та їх супровід;

- Ведення кадрового діловодства;

- Формування та ведення особових справ співробітників;

- Супровід процесу оформлення нових працівників;

- Адміністрування даних працівників

- Робота з документами та звітами.

- Взаємодія з юридичним відділом та бухгалтерією.

HR-менеджер

Gremi Personal (г.Варшава)

HR

1 год 1 месяц

05.2022 - 06.2023

• пошук та успішне працевлаштування кандидатів у обмежені терміни• верифікація документів кандидатів перед прийомом на роботу• заповнення анкет та підписання договорів із працівниками• координування приїзду працівників• оформлення та подання документів на легалізацію

HR-менеджер (провідний)

ТОВ «Бухгалтер-Про»

Консалтинг / Аудит

1 год

02.2021 - 02.2022

побудова системи управління персоналом (підбір, адаптація, оцінка, мотивація, навчання);

виявлення потреби у навчанні персоналу;

контроль аудиторного навчання персоналу;

проведення зустрічей 1:1;

робота над підвищенням залучення персоналу;

організовувати процес підбору та адаптації персоналу;

вибудовувати процеси навчання та стажування;

створення профілю вакансії;

проведення розмов із співробітниками під час звільнення;

контроль кадрового обліку;

організація корпоративних заходів для персоналу;

організація співбесід, нарад, переговорів, підготовка ділових зустрічей, ведення протоколів зустрічей, підготовка до процеса інтерв'ю, підготовка нових працівників до роботи в офісі, виконання особистих доручен;робота у програмах ЗУП та 1С 8.3. «Кадри та Зарплата»; М.Є.Doc;

ведення кадрового діловодства.

Менеджер по персоналу

ТОВ ОЛЗА

FMCG

3 года 4 месяца

10.2018 - 02.2022

• Пошук та підбір персоналу (повний цикл);

• написання контенту оголошень, робота з відгуками та надання зворотного зв'язку претендентам;

• проведення інтерв'ю;

• підтримка новачків у період адаптації на робочому місці;

• планування ротацій та заміщень співробітників головного офісу;

• формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;

• побудова структури підприємства;• організація навчання працівників;

• проведення атестацій;• контроль адаптаційних програм;

• участь у розробці систем мотивації для персоналу;

• проведення внутрішньокорпоративних заходів (свят) для розвитку та підтримки корпоративної культури;

• розробка компенсацій та пільг для співробітників компанії;

• робота з директорами магазинів з управлінських компетенцій;

• проведення внутрішніх конкурсів із продажу серед магазинів, продавців;

• проведення оцінки виконання внутрішніх стандартів магазинами;

• організація заохочень для працівників;

• ведення кадрового діловодства (оформлення прийому, перекладу, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП України; складання графіка відпусток; П-2; ведення трудових книжок);супровід ФОП

• складання штатного розкладу та посадових інструкцій;

• розробка основних положень;

• робота у програмах ЗУП та 1С 8.2. «Кадри та Зарплата»; М.Є.Doc, Excel, Word;

• розробка та контроль виконання наказів та регламентів компанії;

• вирішення конфліктних ситуацій у колективах департаментів.

Менеджер з персоналу

Редакція газети Одеський Вісник

Медиа / СМИ

4 года 2 месяца

08.2014 - 10.2018

ведення кадрового діловодства у повному обсязі;

підбір персоналу;

організація навчання працівників;ведення військового обліку;

ведення документообігу підприємства;

складання та ведення внутрішньої документації підприємства.

Менеджер з персоналу (провідний)

ТОВ Автобард

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год 3 месяца

05.2013 - 08.2014

• ведення кадрового діловодства у повному обсязі;

• пошук та підбір персоналу;

• оформлення договорів;

• проведення інструктажів з охорони праці та техніки безпеки;

• участь в адаптації персоналу, мотивації та оцінці;

• формування звітності з персоналу (чисельність, плинність);

• робота з контролюючими органами;

• формування корпоративної культури.

Начальник відділу кадрів

ГУЦ "Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості»

Образование

2 года 8 месяцев

08.2010 - 04.2013

• прийом заявок на підбір спеціалістів;

• пошуку та підбору персоналу різного рівня;

• моніторинг та аналітика ринку праці;

• ведення кадрового діловодства;

• взаємодія з Вищими навчальними закладами, Центрами зайнятості

• проведення інструктажів з охорони праці та техніки безпеки

Ключевая информация

  • Мови: Українська, російська - експерт; польська; французька середня; Формування та впровадження цінностей та місії Компанії,
  • розвиток HR бренду:розвиток корпоративної культури;
  • створення кодексу бізнес-етики працівників;
  • створення, наповнення та супровід корпоративного порталу та сторінок компанії в соц.мережах;
  • Використання ефективних методів підбору персоналу, як мас-підбір так і закриття топ-позицій;
  • Організація процесу адаптації персоналу;
  • Організація департаменту персоналу з нуля. Кадрове діловодство. Ведення ФОП.
  • Навички роботи з комп'ютером1С 8.3. «Кадри та Зарплата», ЗУП; M.E.Doc; Досвідчений користувач ПК(Робота з програмами Microsoft Office: Excel, Word; Outlook. Вміння працювати з CRM системою та Google таблицями.
  • Освіта:Одеський національний університет ім. І.І.Мечниковаекономіко-правовий факультет, спеціальність - юрист, ОдесаВища, з 01.1998 до 06.2003 (5 років 5 місяців)

Училась в 1 заведении

Одеський національний університет ім. І.І.Мечникова

економіко-правовий факультет, спеціальність - юрист,

Одеса, 2003

Владеет языками

Английский

средний

Польский

средний

Русский

продвинутый

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Особисті якості

Пунктуальність; відповідальність; презентабельність; об'єктивність; вміння працювати в команді; результативність; у своїй роботі я використовую сучасні методи управління персоналом, прислухаюся до думки співробітників, знаходжу баланс між потребами керівництва та персоналу.

Оксана Викторовна

Менеджер з персоналу; провідний менеджер з персоналу ; HR-generalist

Одесса

50 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 4 дня назад