Работал в 10 компаниях 29 лет
Транспорт и Логистика, FMCG, Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail
Директор
АВТОЦЕХ, ООО
Транспорт и Логистика
3 года 4 месяца
04.2022 - 07.2025
- Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
- Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
- Прийняття ключових управлінських рішень
- Координація роботи всіх відділів
- Представлення компанії в зовнішньому середовищі
- Забезпечення досягнення фінансових цілей
- Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища
- Розробка і впровадження інноваційних проектів
- Підтримка та розвиток корпоративної культури
- Встановлення ефективної взаємодії з партнерами і акціонерами
Управління та стратегія комерційної, операційної та фінансової діяльності групи компаній, 8 штук (мільйонники);
Кризове управління та виведення на новий якісний рівень персоналу та підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни та форс-мажорних обставин, блекаутів, обстрілів і т.д.);
ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країнах Близького Сходу, країнах MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення та товарів першої необхідності) клієнту;
Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107 %;
Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включаючи ті компанії, які не проводили оплату протягом 400 днів);Збільшення прибутку на 25%;
Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більше ніж на 28%, зниження витрат і збитків на 32%;
Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація всіх підприємств Компанії в короткий термін;Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % та 2023/2024 на 21 %;
Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включаючи передові методи та новинки в галузі;
CVP-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;
Складання, прорахунок та реалізація бізнес-проектів (впровадження CМR, брокерсько-митний напрямок, страховий, мультимодальні перевезення (море, авіа, авто), відкриття відділів, філій, Школи логістів і продажів, TIR комплексу, відкриття напрямку перевезення по Північній Америці);
Навчання, менторство співробітників Компанії, а також відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних та фізичних осіб країни та Європи;Більше 300 позитивних відгуків в Lardi (при більше 1000 наявних у Компанії);
Лекції та консультування у провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;
Ефективне ведення переговорів та укладання контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100 шт.) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ та зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo.
Свої СТО(виробництва). Операційний ремонт та виготоалення.
Пряме управління персоналом (30 осіб).
Комерційний директор
М'ясокомбинат Риал
FMCG
8 месяцев
09.2021 - 04.2022
- Керівництво двома м'сокомбінатами "РИАЛ" та "Європейський"
- Розробка та впровадження комерційної стратегії компанії
- Операціне керівництво виробництвом
- Керівництво відділами продажів та маркетингу
- Аналіз ринку та конкурентного середовища
- Контроль за виконанням планів виробництва та продажів
- Підготовка та презентація комерційних пропозицій
- Взаємодія/сінергія з ключовими клієнтами та партнерами
- Розробка та впровадження маркетингових заходів
- Контроль за бюджетомвиробництва та комерційного відділу
- Підготовка звітності та аналітики
- Підбір та навчання персоналу
Ефективне управління відділами готової продукції (ковбаси, сосиски, сардельки, делікатеси і т.д.), відділом м'яса (свинина, яловичина, кури, індик - туші, півтуші, чверті і т.д.), фірмовою торгово-роздрібною мережею 30 ТТ;
Нумеричне та зважене покриття території (збільшення на 10% і 15% відповідно) та вихід на нові ринки (Київська, Донецька, Одеська, Дніпровська та Харківські області);
Відкриття нових ТТ фірмової торгово-роздрібної мережі (5 шт по Харківській області);
Введення додаткової продукції на виробництві (кулінарія, бакалія, кондитерські вироби, молочна продукція та яйце), а також сінергія відомих дистриб'юторів України;
Удосконалення виробництва(бережливо веробництво Кайдзен,5S та інш) та операційної логістики підприємства (введення системи «Мураха»);
Відкриття нових логістичних напрямків - 7 штук, з ефективною доставкою продукції клієнту;Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, виконання плану на 102%, зменшення повернень на 15%, зменшення ПДЗ на 20%:
Ефективна робота виробничого та комерційного відділу в CRM (Бітрікс 24), постановка задач та її реалізація;Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація;
Високі (вище планових на 10%) показники CTR, CPM, LTV, збільшення на 8% CR, ROI, плановий CAC (15%);
Retention - 49%-25%-15%;
CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи;
Маркетинг ATL, BTL, TTL;
Закупівля та Введення нової моделі роботи виробництва;
Успішна робота за комерційними та державними тендерами, виграно близько 45 лотів на загальну суму 125 млн. гривень.
Директор
DS SMITH Packing Великобритания/RC&PM.Украина
Промышленность и Производство
3 года 6 месяцев
04.2018 - 09.2021
- Операційне керівництво виробництвом двух заводів гофротари та упаковки
- Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
- Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
- Прийняття ключових управлінських рішень
- Координація роботи всіх відділів
- Представлення компанії в зовнішньому середовищі
- Забезпечення досягнення фінансових цілей
- Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища
- Розробка і впровадження інноваційних проектів
- Підтримка та розвиток корпоративної культури
- Встановлення ефективної взаємодії з партнерами і акціонерами
Експансія в нові регіони (Південний Схід України та Східна Європа).
Збільшення прибутку на 15%.
Оптимізація управління виробництвом, правильний курс розвитку, висока конверсія, зниження витрат виробництва.
Практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження та розподіл погодинного навантаження.
Підсумок: знижено роздрібний ФОТ на 8%, впровадження системи Технічної підтримки виробництв (майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);
Операційне управління виробничими підрозділами, логістикою, продажами.
Розвиток продажів в нових регіонах (збільшення на 17%).
Практичне створення управлінського обліку однією таблицею на виробничому підприємстві (баланс, звіт про прибутки та збитки (аналітика рахунку 92), звіт про рух грошових коштів;
Деталізовані витрати та грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;
Управління асортиментом, цінами, укладання договорів.
Виграш більше 30 тендерів.
CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи.
Виробничий леверидж.
Реалізовано проекти: відкриття 4-х виробничих та модернізація складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка та впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%).
Реінжиніринг бізнес-процесів у виробництві (CRM, WMS, Кайдзен, 5S, TPM, SMED).
Формування команди, здатної ефективно управляти бізнесом.
Впровадження стандартів бережливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.
Підготовка звітності для ради директорів.
Управління персоналом (понад 200 осіб).
Генеральний директор(СЕО)
Міждународна Торгово-Промислова Група Компаній MSC, м.Київ(Україна) та м. Кошиці(Словакія)
Промышленность и Производство
2 года 6 месяцев
10.2015 - 03.2018
- Планування та організація роботи всіх Компаній
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості на виробництві
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ефективне управління всіма напрямками та бізнес-процесами компанії: -Виробництва DIY (кріплення та шпалери),
-Виробництво Medical (одяг);
аграрний напрямок:
-Виробництво (тваринництво, теплиці, рослинництво);
-Виробництво лікарських настоїв та трав.
Прописав, захистив перед власником та впровадив всі основні бізнес процеси на виробництвах компанії (3 шт), сільгосп напрямок (4 шт), оптимізація виробництва, скорочення втрат, удосконалив обладнання, впровадження департаменту якості за європейськими стандартами;
Реалізовано проект «оптимізація виробничої складської логістики» «Мезонін» на суму 6.5 млн. грн.;
Впровадив бізнес-процеси, які забезпечили системну роботу між виробництвами, комерційним відділом, складом та транспортною логістикою компанії, що збільшило товарообіг на 15% та зменшило втрати компанії на 20%;
Знижено ФОТ на 8%, впровадження системи Тех. підтримки Back office, Front office, виробництв (IT, тех. експлуатація, SLA 95%);
На практиці знаю як забезпечити виконання плану продажів та виробництва підприємства на рівні не нижче 102%;
Брав пряму участь у впровадженні виробництва ISO 9001:2008 та ISO 9001:2015 (будівництво, кріплення), а також ISO 13485-2011 (медичне виробництво та продаж), валідація;
Внедріння системи НАССР та його контроль виконення(трав'яні ліки);
Ввів виробничі технології та бізнес-процеси повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), бережливе виробництво зі стандартами Кайдзен, 5S, TPM, SMED;
Реалізовано проекти: відкриття 4-х цехів та складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, SAP, WMS, розробка та впровадження нового концепту, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 65 млн. грн (25%);
Покращено основні показники В2В (продажі) компанії по території України (на 15% за півроку), по закордонних територіях (в середньому на 10% за 6 міс.), маржинальний прибуток збільшився на 5%;
Управління, навчання та підбір персоналу (близько 1000 осіб).
Операційнний директор.(СОО).
"SPAR" г.Тбілісі, Грузія
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 1 месяц
10.2014 - 10.2015
- Планування та організація роботи виробництва
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Виробничі, стратегічні, операційні та підтримуючі бізнес-процеси на підприємстві (B&B, FMCG, Food).
Реалізовано:Операційне управління Start-Up-ом виробництво безалкогольних напоїв;
Побудова, систематизація, автоматизація, оптимізація виробничих процесів;
Впровадив Стратегію та тактику компанії (виробництво,фінанси, клієнти, внутрішні бізнес процеси, навчання та розвиток персоналу);
Впровадив виробничі технології та бізнес процеси виробництва повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), за рахунок чого Валовий дохід компанії збільшився на 15% та Валовий прибуток на 9%;
Провів злиття M&A (комерційна нерухомість) 2 об'єктів під нове Виробництво (більше 10000м2);
Збільшення обсягів виробництва на 30% за 3 місяці;
Повністю підготував, прорахував та впровадив план "зниження енерговитрат та підвищення енергоефективності виробництва компанії;
Скоротив витрати та втрати виробництва на 5% та 8% відповідно;
Управління, підбір та навчання персоналу (до 1400 осіб).
Зменшилась плинність персоналу на 4%;
Збільшилась продуктивність (шт-кг/години) на 3,5 %.
Директор(Executive Director).
Холдинг "Кардинал"("Эллада"), "Клуб путешественников"ООО
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 7 месяцев
03.2012 - 09.2014
- Планування та організація роботи компанії
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Якісний контроль та ефективна робота філіалу та Торгового Центру.
Досягнення:
Через 3 місяці роботи, ТЦ став кращим в регіоні за своїм сегментом, обслуговуванням та продажами з товарообігом 2 млн.грн.
Спостерігалося стійке зростання продажів (на 10%), а також підвищувалася ефективність роботи всього ТРЦ з послідовною крок за кроком системністю.
Розробив ефективну методику з пошуку та залучення нових клієнтів (релевантність).
Збільшив середній чек (на 8%) та конверсію ТЦ (на 15%).
Навчив торговий персонал ефективним методикам продажів, що призвело до збільшення виторгу на 10%.
В результаті обсяг продажів збільшився на 22% за операційний сезон.
Директор
Корпорація "Укртеплоенерго" м.Київ ПСП Укрмехремонт
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года 1 месяц
12.2008 - 12.2011
- Розробка та впровадження виробничої стратегії компанії
- Керівництво відділом виробництва, продажів та маркетингу
- Аналіз ринку та конкурентного середовища
- Контроль за виконанням планів виробництва та продажів
- Підготовка та презентація комерційних пропозицій
- Взаємодія/сінергія з ключовими клієнтами та партнерами
- Розробка та впровадження маркетингових заходів
- Контроль за бюджетом виробничого та комерційного відділу
- Підготовка звітності та аналітики
- Підбір та навчання персоналу
*Виробництво систем промислової водочистки та ситем обратного осмосу для цівільного напрямку.
Підвищення ефективності виробництва: Впровадження нових технологій та оптимізація процесів дозволили збільшити продуктивність на 20%.
Зниження собівартості продукції: Оптимізація ланцюга постачання та зменшення відходів виробництва призвели до зниження собівартості одиниці продукції на 15%.
Покращення якості продукції: Запровадження системи контролю якості на всіх етапах виробництва дозволило знизити кількість дефектів на 25%.
Скорочення термінів виконання замовлень: Оптимізація планування та логістики виробництва дозволила скоротити середній термін виконання замовлень на 18%.
Зниження кількості нещасних випадків: Впровадження нових стандартів безпеки та навчання персоналу призвело до зниження рівня травматизму на виробництві на 30%.
Підвищення рівня задоволеності персоналу: Впровадження програм навчання та мотивації сприяло зростанню рівня задоволеності працівників виробничого цеху на 10% (згідно з внутрішнім опитуванням).
Директор
"Х5 Ритейл Групп(Перекрёсток и Пятёрочка) г.Киев
Торговля розничная / Retail
3 года 3 месяца
02.2005 - 04.2008
План продажів за кількістю товару та сумою магазинів виконувався не менше ніж на 98%;
Клієнти в магазинах обслуговувалися на вищому рівні, що було відзначено нагородами та преміями від вищого керівництва;
Середній чек, кількість чеків, виторг при не знижуваній націнці, пенетрація, відсоток списання, відсоток недостачі, оборот залишків був доведений до планового показника;
Продуктивно заробили акційні торці, низькі зони (понтони), бастіони, успішно проходили сезонні операції;
Збільшилась продуктивність, шт (кг) / години на 5%;
Зменшення видимих дірок на 20%;
Збільшення SKU на 5%;
Підготував 5-х (п'ятьох) фарматорів та одного КУ (заст. керуючого);
Маркетинговий план своєчасно та чітко виконувався;
Мінімізував збитки підприємства на 14%.
Директор
ЗАО "Днепропетровский мясокомбинат" ТМ "Магрок"
Торговля розничная / Retail
4 года 1 месяц
01.2001 - 01.2005
Якісне та ефективне управління виробництвом м'ясної продукції.
Start up-запущені дві нові лінії виробництва.
Досягнення:
На другий місяць відкриття ліній іиробництв зробила продукції на 3,1 млн.грн.
Впровадження діючої системи збалансованих показників виробництва;
Використовуючи нову методику, збільшив виробництво на 12%;
Розробив нову систему, за допомогою якої знизив витрати на 18%;
Запустив в виробництво 9 SKU нової проукції;
EBITDA склала 11%
Директор
"Взуття", "Чобиток" "Евровзуття".
Торговля розничная / Retail
5 лет 2 месяца
08.1995 - 09.2000
ТМ "Elmira", "Lino Morano", "Geox", "Timberland", "Sprox", "Lloyd", "Keds".
Більше 50 ТТ та 3 виробництва по Україні.
Операційне управління групою компаній та цехами з виготовлення взуття,
Проведення переговорів та підписання контрактів з ТМ «Elmira», «Lino Morano», «Geox», «Timberland», «Sprox», «Lloyd», «Keds»;
Відкрив 3-и виробничих цехи по пошиву взуття;
Управління персоналом (більше 200 осіб);
100% капіталізація підприємства та виробництва за 5 років.
Ключевая информация
Учился в 2 заведениях
Приднепровская Государственная Академия Строительства и Архитектуры (бывш.ДИСИ)
Инженер строитель-технолог,строительно технологический
Украина 1989-1994 г.г., 1994
Universite Jean Moulin Lyon 3
MBA.Руководитель высшего звена.
Лион, Франция, 1992
Владеет языками
Английский
базовый
Французский
базовый
Русский
родной
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Міжнародний інститут менеджменту
Программа Executive MBA / Менеджер бізнес адміністрування.
Траблшутинг(продажи,маркетинг, переговоры) и Траблшутер
Полный курс «Стратегии и тактики продаж»
Период кризиса и перемен. Антикризисное управление.
Бизнес тренинг от Жан- Марье Парнэ (Франция) и Ю. Заблудовской(Россия) г. Днепропетровск, Директор,руководитель.
Психология продаж и увелеличение прибыли в кризисное время
Управляющий предприятием, розничной сетью, супермаркеты.
Стар к успеху и энергии
-бизнес-тренинг от Сегрея Кобы «ЧТО ДЕЛАЕТ НАС БОГАТЫМ ЧЕЛОВЕКОМ? МЕЧТЫ, ЦЕЛИ, ЛЮБОВЬ.» г. Днепропетровск 2013 год
"Что нужно, чтобы добиться успеха, во время кризиса"
"Старт к успеху и энергии" Психология руководителя-бизнесмена
Практические приёмы увеличения объёма продаж
Успешно прошёл и закончил два тренинга в г.Киеве и получил Сертификаты "Практического приёмы увеличения объёма продаж"2004 и 2006 годы.Консалтинговой компанией "Benefit Programmes". Директор Юлия Заблудовская.
«Коммерческая деятельность»
Практические приёмы увеличения объёмов продаж» «Менеджмент, маркетинг, марчендайзинг, бухгалтерский учёт»
Дополнительная информация
Личные качества
Руководил организациями численностью до 1000 человек в сети с оборотом от 90 миллионов гривен в месяц. Многие годы принимаю участие в реализации успешных проектов в т.ч. трабл-шутинге. Коммуникабелен, легко вхожу в курс дела. Обладаю ярко выраженными, развитыми аналитическими, организаторскими и лидерскими способностями. Харизматичен. Способен принимать ответственные решения. Имею обширный опыт по подбору персонала, созданию команды профессионалов, единомышленников и работе в команде. Обладаю высокой работоспособностью, энергичен и пунктуален. Ориентирован на достижение максимально положительного результата. Умею эффективно работать в экстремальных и стрессовых условиях. Имею большой опыт работы в условиях финансовых и иных кризисов. Способен к нестандартным решениям, творчески подхожу к решаемым задачам. Креативен. Имею безупречную деловую репутацию.
Компьютерные навыки
Навыки работы с компьютером: Windows, Internet Explorer , 1С8.2,VISIO, Маркет+,FMS, Repozitariy, Qlik(2,4),The Bath, Apex, Power Point, Excel, MS Office,Битрикс 24, Internet - опытный пользователь
Водительское удостоверение
имеются водительские права категория В
Увлечения и интересы
Хобби - спорт, путешествия, активный отдых,туризм,охота, оружие,рыбалка, история,древние цивилизации.
Профессиональные и другие навыки
- Высокий интеллектуальный уровень(высшее образование в т.ч. по методике МВА) , умение планировать и анализировать
Организаторские способности, умение ставить цели и контролировать их выполнение
Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии: корпоративное управление, стратегический менеджмент, продажи, маркетинг, финансы, логистика, персонал, снабжение, производство, информационная поддержка и безопасность
- Способность вести самостоятельные проекты, независимость в работе
- Умение принимать решения, ответственность за результаты
-Знания в области международного права
-Опыт в организации работы для получения грантов и финансирования
-Знания в области работы по координации front офиса
-Опыт работы в режиме многозадачности (продвижение новой продуктовой линейки)
•Знание американских, европейских и российских стандартов обслуживания и методов ведения бизнеса
- Опыт организации работы предприятия с нуля
- Знание трудового и административного законодательства
- Профессиональное владение компьютером
Цель
Моя цель получить в сферах Производства, В2В продажи, Логистики, FMCG, Retail, agro business на позиции ТОП-менеджера
Сергій Володимирович
Сергій Володимирович
Директор завода (Production Director)

Днепр
Амур-Нижнеднепровский район
Активно ищет работу
полная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 14 часов назад