Работала в 2 компаниях   14 лет 4 месяца

Телекоммуникации / Связь, Государственный сектор

менеджер якості обслуговування клієнтів

Kyivstar/Київстар

Телекоммуникации / Связь

6 лет 1 месяц

05.2018 - по настоящее время

• Оцінка якості обслуговування;
• За результатами оцінювання ініціювання оперативного виправлення помилок в інформаційній базі, спрощення процесів обслуговування, додаткове навчання спеціалістів;
• Здійснення пошуку найкращих практик в обслуговуванні абонентів, покращення методик, оптимізації процесів обслуговування.

Оперативный черговий, маневровий диспетчер

Укрзалізниця, ПАТ

Государственный сектор

8 лет 1 месяц

03.2006 - 04.2014

• Організація роботи підрозділу;

• Планування, управління маневровою роботою з формування-розформування залізничних складів

• Регулярний контроль завдань з відправлення вагонів з поточним планом роботи станції, графіком руху та планом формування поїздів;

• Керівництво та контроль роботою технологічного центру з обробки інформації перевізних документів;• Робота з персоналом, оцінка якості праці, мотивація та звітність.

Ключевая информация

Microsoft Office (MS Word, Excel, Power Point, Outlook та ін.)  
Знання мов: українська,англійська(intermediate), грецька(elementary), російська
Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, вміння працювати у команді, цілеспрямованість, оптимістичнімть, харизматичність, стресостійкість.
Наявність посвідчення водія категорії В.
• Вміння швидко навчатися

Училась в 1 заведении

Український державний університет залізничного транспорту

Організація та управління

Київ, 2010

Владеет языками

Английский

выше среднего

Украинский

родной

Наталя Михайлівна

Service quality assessment

Киев

Подольский район, Шевченковский район

49 000 грн.

45 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 дня назад