Работала в 2 компаниях 14 лет 4 месяца
Телекоммуникации / Связь, Государственный сектор
менеджер якості обслуговування клієнтів
Kyivstar/Київстар
Телекоммуникации / Связь
6 лет 1 месяц
05.2018 - по настоящее время
• За результатами оцінювання ініціювання оперативного виправлення помилок в інформаційній базі, спрощення процесів обслуговування, додаткове навчання спеціалістів;
• Здійснення пошуку найкращих практик в обслуговуванні абонентів, покращення методик, оптимізації процесів обслуговування.
Оперативный черговий, маневровий диспетчер
Укрзалізниця, ПАТ
Государственный сектор
8 лет 1 месяц
03.2006 - 04.2014
• Організація роботи підрозділу;
• Планування, управління маневровою роботою з формування-розформування залізничних складів
• Регулярний контроль завдань з відправлення вагонів з поточним планом роботи станції, графіком руху та планом формування поїздів;
• Керівництво та контроль роботою технологічного центру з обробки інформації перевізних документів;• Робота з персоналом, оцінка якості праці, мотивація та звітність.
Ключевая информация
Знання мов: українська,англійська(intermediate), грецька(elementary), російська
Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, вміння працювати у команді, цілеспрямованість, оптимістичнімть, харизматичність, стресостійкість.
Наявність посвідчення водія категорії В.
• Вміння швидко навчатися
Училась в 1 заведении
Український державний університет залізничного транспорту
Організація та управління
Київ, 2010
Владеет языками
Английский
выше среднего
Украинский
родной
Наталя Михайлівна
Наталя Михайлівна
Service quality assessment
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/b79a0436-135d-4a4b-bc6f-71bf72a2a316.jpg)
Киев
Подольский район, Шевченковский район
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 дня назад